Autor |
Zpráva |
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Svíčky na LPG
Jaký svíčky byste doporučili pro provoz na LPG?
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
17.11.06, 10:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Tady http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... lver#16953 sem se toho moc nedozvěděl, protože půlka lidí ty svíčky (Brisk Silver) chválí a druhá půlka to považuje za vyhozený peníze. Tak nevím co si mám vybrat.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
17.11.06, 11:18 |
|
|
kdoasi
Příspěvky: 212 Bydliště: Praha, Ostrava
|
Používám klasické Brisk N15YC a nemám problém. Starty i spotřeba ok, najeto zatím pouze 6 tkm.
|
17.11.06, 11:40 |
|
|
Cartmann
Příspěvky: 188 Bydliště: Plzeň
|
kdoasi píše: Používám klasické Brisk N15YC a nemám problém. Starty i spotřeba ok, najeto zatím pouze 6 tkm. Souhlas jeto s nima uplně v pohodě , pokuď maš zbytek OK tak s těmahle svičkama neni s LPG nejmenší problém (vydrží tak těch 10tkm v velmi dobrym stavu a to jezdim koro pořad jen LPG ) ale měním je tak po 6-8tkm abych to nemusel pak řešit a při ceně kolem 120kč za všechny 4 je to dobrej poměr cena X spolehlivost
_________________ Škoda 105L "Anísek , Barva bílá , 33,1kW , LPG. - Super teréní přibližovadlo
Ford Escort RS2000 "Anísek 2 , Barva červená , 110kW , motor 2.0. komplet v elektrice , airbag, ABS - Super závodnička ale taky supr papá
|
17.11.06, 14:35 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Já sem doteď taky používal 10 let na LPG N15YC, ale myslel jsem, jestli by to s těma silver třeba lepší nestartovalo a tak.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
17.11.06, 15:58 |
|
|
wordy
Příspěvky: 337 Bydliště: Kolárovo
|
Ja osobne pouzivam silver.Nastavujem na:v lete na:0,6mm, a v zime 0,55.Mne to startuje dobre aj v zime,bez problémov.Mením pravidelne po 10000 km.
|
17.11.06, 16:17 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
moje zkušenosti, pokud jezdíš sám, nemáš hlavu samé vápno a dobře se ti chladí je to v pohodě se silverkami, ale pokud se ti hůře chladí hlava, jezdí vás v autě více, taháš vozík, je léto tak na silverkách rychle narůstá odtrh i na C a začne to cukat, zalepí se rozdělovač, zhorší se starty a jde to do háje a musíš hledat, tu správnou svíčku a je to fakt vychytávka miloš
|
17.11.06, 21:20 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
slovacek.milos píše: moje zkušenosti, pokud jezdíš sám, nemáš hlavu samé vápno a dobře se ti chladí je to v pohodě se silverkami, ale pokud se ti hůře chladí hlava, jezdí vás v autě více, taháš vozík, je léto tak na silverkách rychle narůstá odtrh i na C a začne to cukat, zalepí se rozdělovač, zhorší se starty a jde to do háje a musíš hledat, tu správnou svíčku a je to fakt vychytávka miloš
Ja sem mel v aute nejaky Championy a tak rychle uhorely elektrody jsem nikdy nevidel, ted mam Brisk N15S, je to OK, ale mam na nich asi 1000km zatim.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
18.11.06, 10:36 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
A nejsou to náhodou NR15S? Ty N15S nemůžu nikde najít.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
21.11.06, 20:56 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Nemáte někdo zkušenosti se zapalovacíma kabelama na LPG? Vyrábí je Tesla Blatná.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
21.11.06, 21:48 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
O VN kabloch som este nepocul. Mam tie silver a zatial spokojnost(cca 2000km) Predtym brisk obyc, trojbod, bosch ytrium ale nic nevydrzalo viac ako cca 1000km a zacalo cukat ako prasa. Tieto zatial super. Mam nove VN ale len origo. Viem ze este je nejaky LPG olej do motora, ale tiez sa neda zohnat a neviem ci by bol dobry do Fa
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
22.11.06, 08:22 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
při řešení svíčky řešíte jen značku, ale zapomínáte na odtrh a ten musí být 0.5mm, jinak vám to cuká při přidání a tříkontakty, ty jsou nanic, plyn má dost vysoký přeskokový odpor, tak proto malý odtrh a ještě se dá ušetřit na kabelech, pokud to neruší rádio tak klasika měd odpor O miloš
|
22.11.06, 11:35 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Ještě jedna otázka - Když mám zapalování z favorita, tak tam mám dát kabely určené pro 120, nebo pro favorita. Liší se jenom těma ohnutýma koncovkama? Nebo je tam ještě něco jiného. Teď tam mám favoriťácký.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
22.11.06, 11:44 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
klidně dej s fáčka, ale někdy některé nové mají na čtvrtý válec víc jak 10 kilo ohmů, což neodpovídá, ty LPG kabely mají 2-4 kiloohmy miloš
|
22.11.06, 15:14 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Tak bych mohl dát LPG kabely z favorita, ne?
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
22.11.06, 16:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 48 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|