Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

remetalizační přípravky
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2512
Stránka 1 z 2

Autor:  cyz [ 17.11.06, 17:54 ]
Předmět příspěvku:  remetalizační přípravky

Nemáte někdo zkušenosti s remetalizačními přípravky na motor? Pokud ano, poreferujte, prosím (příp. i o jaký typ přípravku)

Autor:  slovacek.milos [ 17.11.06, 21:04 ]
Předmět příspěvku: 

budeš asi odborník velkého formátu, prosím přeslož nám to do reality co si představuješ pod pojmem remetalizační přípravek dík miloš

Autor:  Matthes [ 17.11.06, 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

Nevim co tim myslis. Napada me takova ta sragora jak to nalejes do oleje a vono to udela generalku motoru :lol: :lol: :lol: jesi je to ono, tak je to na ho**o.

Autor:  paradio [ 17.11.06, 21:54 ]
Předmět příspěvku: 

tady si počti a rozhodni sám.
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=432
já bych to zkusil jedině u motoru, který má tak jako tak před smrtí, pokud trochu šlape, nenič ho.
Dělával jsem to kdysi u motorů ve Škodě octavia super z roku 1963. zdálo se mi, že byl potom tišší, ale tak jako tak jsem jich několik uštval.

Autor:  Kikan [ 18.11.06, 00:14 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Nevim co tim myslis. Napada me takova ta sragora jak to nalejes do oleje a vono to udela generalku motoru :lol: :lol: :lol: jesi je to ono, tak je to na ho**o.


Jak píše Matthes, pokud máš ten motor jen trochu rád, tak do oleje ty přípravky nelej (nevěř reklamě). Dopřej motoru jen kvalitní olej a bude ti vděčný.

Autor:  cyz [ 18.11.06, 14:02 ]
Předmět příspěvku: 

No kdybych té reklamě věřil tak sem nepíšu:). Mám ve své škodovce motor ze 130ky, v kombinaci se 4kvaltem trhá asfalt (i když trochu víc řve tak v kopcích vozidlům typu felicia 1,3 nebo Fabia 1,4 ujíždím jak nic) ale zjistil jsem že začíaní být špatné pístní kroužky (olej kolem měrky, při delším studeném startu zadýmí, olej se ztrácí) tak se snažím zjistit jak ho zachránit....olej tam dávám British Petrol 15W40 který je vcelku dobrý. Nevíte někdo jestli se po 60 000km na škodováckém motoru hodí měnit pístní kroužky nebo budou už válce moc oválné?

Autor:  Matthes [ 18.11.06, 15:12 ]
Předmět příspěvku: 

Ja menil jen krouzky po asi 80 000km. Vlozky valcu sou strasne drahy :shock:
Zadny problemy :)

Autor:  slovacek.milos [ 18.11.06, 18:58 ]
Předmět příspěvku: 

prosím tě napiš co jsou to ty remetalizační přípravky, zda se jedná o molekulární ochramu motoru, nebo aditiva do oleje, mám bohaté zkušenosti, wins, ekolube, duralube, nulon, slovník cizích slov ani nezkouším mnohdy je hodně obecný čau niloš

Autor:  cyz [ 19.11.06, 00:21 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
prosím tě napiš co jsou to ty remetalizační přípravky, zda se jedná o molekulární ochramu motoru, nebo aditiva do oleje, mám bohaté zkušenosti, wins, ekolube, duralube, nulon, slovník cizích slov ani nezkouším mnohdy je hodně obecný čau niloš


Mam na mysli prisady do oleje, patrne se jedna o oznaceni pouzivane pouze jednim vyrobcem, v tomto pripade mam na mysli pripravky na bazi medenych castic, muj dotaz se ovsem tyka prisad do oleje obecne.

Autor:  ferrari [ 19.11.06, 11:04 ]
Předmět příspěvku: 

Ja som použil CD2 (žiadne kovy, ale myslím, že teplom vytvrditeľné parafíny, či tak niečo...malo to konzistenciu a vzhľad ako med...)- stálo to cca 1000 Sk a bolo to na dve veci - na zasratie motora a na znemožnenie stiahnutia napr. kolies rozvodov...

Už do motora nikdy nič takéto nenalejem...krúžky po 60000 km v pohode vymeň....hoci nechápem, ako môžu byť zodraté po 60000 km...žeby Poland?...

Autor:  Matthes [ 19.11.06, 11:27 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
Ja som použil CD2 (žiadne kovy, ale myslím, že teplom vytvrditeľné parafíny, či tak niečo...malo to konzistenciu a vzhľad ako med...)- stálo to cca 1000 Sk a bolo to na dve veci - na zasratie motora a na znemožnenie stiahnutia napr. kolies rozvodov...

Už do motora nikdy nič takéto nenalejem...krúžky po 60000 km v pohode vymeň....hoci nechápem, ako môžu byť zodraté po 60000 km...žeby Poland?...


Hej kamo, kdyz sem ja menil krouzky, cca tech 80000km, tak nektery mely mezeru v zamku skoro 2mm :shock: byly to origo z vyroby. A ja se divil ze mi to zere 2l oleje za mesic :?

Autor:  MAJO [ 19.11.06, 11:39 ]
Předmět příspěvku: 

Ja som menil krúžky tiež po 80000km. Ale pomohlo to len asi na 10000km. Potom to olej papkalo veselo ďalej.

Autor:  slovacek.milos [ 19.11.06, 11:49 ]
Předmět příspěvku: 

můj názor všeobecně funguje všechno, žádný zázrak to neudělá, ale pokud se řídíte radami výroce tak je to OK, nejlepší zkušenosti jsem měl s Nulonem, je to snad 25 různých přípravků, bohužel na našem trhu přípravek zmizel, jednalo se o molekulární ochranu motoru na bázi teflonu, mnoho lidem co jsem to doporučil to pomohlo, příklad forman hulil na černo, podivné zvuky z motoru, vyměna oleje, po jízdě l0 km jsem dal přípravek za dalších 20 km se motor evidentně viditelně zlepšil, je to ten přípravek co ho dávají v televizi, pak vypustí olej a motor ujede snad 300 km bez oleje, jednou jsme to dali tuším mercedes vito do převodovky, po 200 km nastalo velké zlepšení v řazení, kvaltíky tam jen padali, dávali jsme do žigulíku Wins asi za 160 korun, ten vypadá jak med jak to tu někdo popisuje, klepala klika v motoru, naklepal stím 100.000 km a to rozvážel kovové zboží, žigul pořád přetížený, a klepe vesele dál, co se týče výměny pístních kroužků tak mé zkušenosti u 120 jsou špatné 20-30 tisíc je je to to samé, dělal jsem kdysi lamelové pístní kroužky tuším Cords, anglické, že místo jednoho roužku se jich tam naskládalo 6, hulilo to, zaházelo to párkrát svíčky, ale jek se to usadilo tak to fungovalo, tak mi jeden pendler psal že na 120 má skoro sto tísíc a pořád je to OK, závěrem vám řeknu že jsem aplikoval snad všechno co se dá běžně koupit, ale nejlepší výsledky jsem měl s přípravky na bázi teflonu a to i s přípravky na leštění karoserie na bázi teflonu miloš

Autor:  JohnDeere [ 19.11.06, 23:52 ]
Předmět příspěvku: 

čaute.. ja som tomu podľahol a dal som tam pred dvoma dňami RIMET... obchodníčka vravela že tí čo si to kúpili si po to o pol roka prišli zase.. tak neviem... mrknite stránku http://www.remetal.szm.sk/ tam je o tom popísané.. som zvedavý

Autor:  Peter50kw [ 20.11.06, 15:44 ]
Předmět příspěvku: 

Novy valec u starej skodivky bol taky drsny, ze sa casto museli menit kruzky kratko po zabehu. Dobra sprava je, ze po prekruzkovani taky motor vydrzi nekonecne dlho. Myslim, ze niekde okolo 80000 je hranica, ked uz prekruzkovanie neda velmi dobre vysledky. Prisady do olejov su $%&^* a vyhodene peniaze. Pri 60000 prekruzkovat bez obav. Tiez zavisi ako sa s takym autom jazdi - starej skodivke tehla na plyn nesvedci. Robil som S110R, ktora mala polamane kruzky na vsetkych valcoch - chlapci zobrali prives, sadli si piati do h-erky a mastili 200 km na plny plyn. A potom dlhe nosy, preco auto zle startuje a vyhadzuje olej okolo mierky.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/