Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
136B vs 136X https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=25203 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | xXxTRA [ 25.1.11, 10:30 ] |
Předmět příspěvku: | 136B vs 136X |
zase otravuju, jake rozdily jsou mezi temito motory? Vim ze oba jsou 1289ccm 50KW, ale jake jsou rozdily? vim ze X je karbec a B je BMM (mam bmm a ted jeste kupuju motor X s najezdem 70tis km za 500 ) takze jiny je asi rozdelovac, nebo ne? co pisty, hlava? dostanu to Xko i s prevodovkou, tak doufam ze nebude dlouha, na moji kratke jsou v haji synchrony na dvojce a trojce... E// jeste vim ze Bcko ma vacku 254 a Xko 248 |
Autor: | varok [ 25.1.11, 17:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 136B vs 136X |
Co chceš vidět napsáno? Složením by měly být motory stejné, ale 136BMM by měl mít ostřejší vačku. Motor 136x má myslím 248/248 a 136B má 254/254. Liší se jen krmením, 136x je karbec a 136B je vstřikování, tudíž má navíc různé čidla, setrvačník s výstupky na snímač otáček. Rozdělovač má 136x klasický s tou vnitřní cívkou, myslím že má jen jinou podtlakovou regulaci oproti klasickým favoritům 135 a 136. BMM má rozdělovač jen snížený bez toho hvězdicového rotoru a snímací cívky, rozděluje jen VN z VN modulu do svíček. Zapalování si řídí jednotka. |
Autor: | xXxTRA [ 25.1.11, 18:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 136B vs 136X |
jak sem napsal, o vacce vim, setrvak me taky napadl (ano, hall) a s tim rozdelovacem sem taky neco tusil... za ty prachy totiz ten motor vemu, a rozlozim ho, hned ze startu vymenim pistni krouzky, palici necham zhodit o milimetr, nove gufera, udelam poradne presahy, vacici 260/260... potom vymenim setrvak, rozdelovac a soupnu ho na muj podvozek, diky za odpoved |
Autor: | darklord [ 25.1.11, 18:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 136B vs 136X |
No, 136X nema inu podtlakovu regulaciu ale odstredivu. Ostatne ste uz asi popisali - este mozno jeden detail ktory ale bohuzial nemam nikde podlozeny je inak nastavena akceleracna pumpa v 136X karburatore. A co sa tyka hlavy a 1mm dolu - si si isty ze to chces? Pokial hlava este nebola znizovana tak sa dostanes na uz celkom vysoku hodnotu KP - 10.8:1 co mi na seriove jazdenie pripada hodne zbytocne (kedze je dost otazne ci to este bude jazdit na BA95) |
Autor: | xXxTRA [ 25.1.11, 18:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 136B vs 136X |
ten kompresak na seriove jezdeni -no rad se honim, tak nevidim duvod v kombinaci s vackou proc ne, nebo to bude mit nejaky destruktivni vliv? v nadrzi mam OMV Carrera 100 a LPG - 110oktan, takze s provozem nevidim problem chci aby to auto trochu jelo, se stavajicim seriovym motorem nemam problem, avsak neni to nahaneni, jsem mlady a blby, takze si to chci uzit... do toho svody favo, stredni dil bez tlumice a koncak co sem delal ja s kamosem - stredovy tlumic z fely 1.6L, vyrezana vystupni prepzka s trubkou, navarena ovalna koncovka, prichozi je dost, zvuk udela taky, i kdyz to je vedlejsi, vyfukove plyny nemaji prakticky zabran... dale privod vzduchu hezky udelany, zvetsene prizky u mlhovek, trubka od klapky s co nejmene ohyby az k filtru, ktery ja vedle mlhovky |
Autor: | darklord [ 25.1.11, 19:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 136B vs 136X |
No tak do spotrebaku davat 100okt, to by som moc nepojazdil, ale ako myslis.. |
Autor: | xXxTRA [ 25.1.11, 19:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 136B vs 136X |
ten benzin mam na startovani, jezdim na LPG a tam s oktanovym cislem problem neni |
Autor: | varok [ 25.1.11, 19:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 136B vs 136X |
136 jdou snížit na klasické ježdění maximálně o 0,6mm, ne? Více je to už opravdu spíše pro závoďáky. Tak asi odstředivá regulace, nějak jsem to popletl. Karbec má stejně myslím jiné tryskování, tak když už, tak použít karbec přímo pro verzi 136x. |
Autor: | xXxTRA [ 25.1.11, 20:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 136B vs 136X |
tak motor dostanu vcetne karburatoru, tim padem bych ale musel dat jiny mix (lpg) jine vedeni ruly od filtru (nebo predelat dosedaci plochu na karburator) a stoupla by spotreba, myslim benzinu dale vyresit privod paliva z nadrze atd... cili asi nasadim setrvak bmm a rozdelovac bmm a motor nahodim jako BMM (s tim snizenim mi poradte, pokud tam narvu onu 260vacici tak o kolik liznout hlavu? chci aby to jelo a ne, nemam penize na ME ) pote stary blok zachovam (klika, ojnice, pisty, hlava atd jako nahradni dily) karbec si taky necham na laborovani a vsude ctu, ze Xkovy rozdelovac je lepsi nez ostatni, to me ale u BMM zajimat nemusi, ne? nebo je v tom rozdil? pokud by to prinos nemelo tak bych ho mozna i prodal, jelikoz o nej zajem je |
Autor: | Jarda S. [ 25.1.11, 21:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 136B vs 136X |
a má vůbec smysl tam cpát 136X (legalita) když všechny rozdíly chceš překopat |
Autor: | xXxTRA [ 25.1.11, 21:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 136B vs 136X |
jde o najezd 70tis km... mam na to cas do leta abych vymenil kruhy, udelal hlavu (gufera, prebrouseni a lesteni kanalku) slicovani s parohama atd... potom de muj motor ven a uprimne receno, TK mam v kvetnu a divil by ses, ale neresim to, kat pryc, stredak pryc, koncak dela kraval, ale dostanme se k horsim vecem, dura v podbehu (auto bylu tukle a vyklepane, podbeh to odnesl) apod... nicmene udelam tk a auto pujde pod flexu, vyvarit, navic onen motor a nezajima me jestli mam na bloku 136B nebo X jenom sbiram informace, vacka pujde jina a hlava liznout, a opracovat, ale abych neco nepodelal, tak se ptam, lze zachovat 136X rozdelovac pro plneni BMM? prinese to neco, nebo spis ubere? Dosahnu s karburatorem lepsich vysledku nez s BMM? |
Autor: | Jiri [ 25.1.11, 22:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 136B vs 136X |
nechci ti kazit iluze, ale kvuli tomu ze tam mas X a nemas tam B te z STK vyhodi..a mas to vlastne to same co tam mas..s tim ze kdyz to ma 70Tis tak proc tam cpes penize za kruhy a vse ostatni....nema to vubec smysl..a taky kdyz tam hodis ostrejsi vacku...nevim jak ta 260..ale 280 uz nam ridici jednotka tezce nepobrala...je to dole zdechly a kdyz uz by to zacalo tahat tak zasahne omezovac...myslim ze splaces na vydelkem.... kdyz se ptas jestli mas nechat rozdelovac z karbecu a nebo dat bmm..tak o to vubec nic nevis...v karbecu ti rozdelovac ridi predstih v celem rozsahu otacek, diky podtlakove a odstredive regulaci a rozdeluje vysokonapetove impulsy..kdezto u bmm rozdelovac pouze rozdeluje vysokonapetove impulsy....a predstih ridi kompletne jednotka v zavislosti na vsech aktualnich hodnotach rada na zaver...pokud chces tuning...nechej karburator..a motor tak jak je a strc ho tam.....ten motor je v zakladu tak jak je velice slusny....nebo tam prihod jen tu vacku...a lizni hlavu....a to..a tamhle to...no vsak ty si poradis.. |
Autor: | xXxTRA [ 26.1.11, 06:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 136B vs 136X |
ano, o rozdelovacich toho moc nevim ted uz sem chytrejsi takze abych vyuzil potenzial motoru tak to tam narvat i s karburatorem, liznou hlavu, nasadit vacku a to tamto to zni jako dobry napad a ver tomu, ze s jinym motorem me od TK nevyhodi, nebudu prozrazovat proc, ale vsichni tusite... pokud by se mi chtelo rozebrat pul auta, nebo jeste nez by motor byl v aute, tak bych mohl nalozit setrvak MPI a vymenit elektriku motoru a plnit to 4bodove, ale u toho bych se taky nevyhnul minimalne posunuti omezovace v RJ, i kdyz i tak to posouvaji o 500RPM nahoru |
Autor: | varok [ 26.1.11, 13:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 136B vs 136X |
Vždyť favority s motorem 136x byly ze sériových nejsilnější. Ani BMM136 50kW nemá takový krouťák jako ten karbec 50kW. Navíc jestli má motor doopravdy jen 70 000 km tak je jako nový. Motor zvládne v pohodě minimálně 200 000 km, na virtu je pár lidí, kteří mají už okolo 250 000km a pořád jezdí. Maximálně lízni hlavu, ale jen pár desetin, u 136 určitě ne o 1mm. Rozdělovač nech ten co tam je. Karbec je na první pohled stejný, má akorát jiné vzdušníky a trysky, někdo psal i jinou akcelerační pumpičku. Takže ten mixér LPG bude pasovat asi i na ten karbec 136x. |
Autor: | xXxTRA [ 26.1.11, 15:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 136B vs 136X |
myslis ze kdyz uz zavrhujete BMM, tak s karbcem to bude mit vetsi kroukat nez s Simos 2P? to by byla druha alternatova, jinak nevidim duvod proc tomu nedat "ostrejsi" vacku |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |