Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 04:11



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 Favo LPG zastudena netahne 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15
Bydliště: lutanie
Příspěvek Favo LPG zastudena netahne
Dobrý den,

nechal sem si za 250kc u odbornika sestelovat LPG na mojem favu a mam to tak dobre sestelovane, ze kdyz je motor studeny sice chytne ale neda se snim jezdit, i kdyz ho vytocim na 5tis otacek a pomalu poustim spojku na ( jednicku ) tak se zacne motor dusit. nerozjedu se dokud se motor nezahreje aspon na 50stupnu, nevite cim to je a jesli bych si to mohl popravit?

Este sem se chtel jen tak zeptat, ted sem jel jednou brzo rano, cesty prazdne suche tak sem zkusil co to favo da a rozhulakal sem to z mirneho kopecku ale vic jak 120km/h to proste neda motor tocil tak 3000-3500 ale vic se mu nechtelo, myslite ze je ten motor vyhoneny ze by potreboval z generalkovat, nebo jen predstih,znami mi rikal ze spatny motor by dobre nechytal a me na lpg chyta vyborne, zatim chytl i v -5°C

dík za odpovědi
P.S. jesli se to tu uz nekde resilo tak se nezlobte


18.11.06, 12:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek Re: Favo LPG zastudena netahne
Odborník na LPG sice nejsem, ale hledal bych problém v nastavení směsi nebo ve svíčkách. Bohužel mi teda není přesně známo jakým způsobem funguje u LPG úprava směsi v závislosti na teplotě.
K tomu opotřebování motoru - největší vypovídací hodnotu v tomto směru má asi spotřeba oleje a komprese (mezi jednotlivými válci by neměly být velké rozdíly, pokud jsou rozdíly větší než 1,5atm. a příp tlak v některém válci tlak klesá pod 10 tak je ten motor už horší). Tady bych viděl problém spíš v zajetí motoru (kdyby byl motor opotřebovaný nebo měl spatný předstih asi by špatně startoval), jel jsem v několika favoritech, ve kterých měl motor zcela zanebatelnou spotřebu oleje, velice dobré tlaky, auto i velice dovře akcelerovalo ale přes 120km/h se jim prostě nechtělo....s tímto jsem se u jiného auta než je Favorit nesetkal.


18.11.06, 14:42
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
napiš co máš BRC lovato, tartarini, ladnihartok nebo co, pak ti pomůžu a popiš škrtící ventil, zda má jeden nebo dva škrtící šrouby, zda je kovový nebo plastový , je to mezi reduktorem a filtrem, čau miloš


18.11.06, 17:50
Profil

Příspěvky: 15
Bydliště: lutanie
Příspěvek 
zarizeni je lovato, sou tam dva železne škrtici šrouby ( pro kazdou komoru jeden ) nevim co je reduktor, ale jde to ze splynovace jako jedna hadice a pak se to rozdeli na dve, pak sou skrtici šrouby a pak uz to de do "karbecu" na tom splynovaci je jeste jeden stelovaci sroub, da se snim pomerne lehce tocit, by me zajimalo na co je ;-)

_________________
Skoda Favorit 136LS r.v. 1990


19.11.06, 10:17
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 304
Bydliště: Sezimovo Ústí
Příspěvek 
Já teda žádný odborník taky nejsem, ale myslím, že tohle tkví hlavně v seřízení karburátoru a poté teprve plynu.Je důležité mít seřízený dobře karburátor,aby to jezdilo perfektně na benzín a pak štelovat plyn.Já bych zajel nejdřív na Pal test a pak seřizoval plyn.Jestli to jezdilo před zásahem odborníka dobře, tak komprese bude asi OK, chtělo by jí změřit a pak taky předstih a tak, ale to ti udělají na tom Pal testu.


19.11.06, 11:15
Profil

Příspěvky: 15
Bydliště: lutanie
Příspěvek 
Hosi pred tim to chodilo paradne, nechal sem si to sestelovat, protoze sem chtel zjistit jesli to bude mit lepsi spotrebu ( lepsi = nizsi :-) ) no a on s predstihem vubec nic nedelal jen dal do vyfuku sondu ( tu co se pouziva na emise ) a podle toho nastavoval skrtici ventily... takze predstih nebude nejhorsi i kdyz by mozna chtel taky seridit, pac uz sem menil rozdelovac, ale jinak na benzin to startuje a jezdi super, takze problem je asi jen v nastaveni plynu ;-)

ale kazdopadne dik za kazde info

_________________
Skoda Favorit 136LS r.v. 1990


19.11.06, 12:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
sdělej filtr a zjisti si který škrtící šroub máš na první komoru a který na druhou, filtr tam dej zpátky, poznač si polohu šroubu první komory a povoluj o 1/4 otáčky a jezdi až to bude OK, ten motor chce své, sám to vidíš jelo to, přístroj, odborník a nejedeto, operace se sice zdařila, ale pacient zemřel tak tomu dej nažrat plynu a zas to bude lítat


19.11.06, 15:58
Profil

Příspěvky: 15
Bydliště: lutanie
Příspěvek 
akorad by me zajimalo co beres jako prvni komoru :-)

jinak sem si dneska hral a zmeril sem si tlaky ve valcech 10,5 - 14 - 12,5 - 13,5 ten prvni sem nekolikrat meril a nemohl sem to furt namerit, byl tam horsi pristup, je tam takova priruba k altiku, tak nevim jesli mi nakonec nejaka ta atmosfera neutekla...

_________________
Skoda Favorit 136LS r.v. 1990


19.11.06, 19:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
první komora je ta kde máš připojené lanko na plyn tu používáš jako první miloš


19.11.06, 20:12
Profil

Příspěvky: 15
Bydliště: lutanie
Příspěvek 
tak sem byl dneska na reklamacci...

a spravil to :D ale kdyz sem videl ten postup mel sem trosku strach
vzal 1. dil hadice od sani, v ni je pripojka na hadici od motoru s privodem tepleho vzduchu, tak ten 1.dil vzal vybrakoval ho zalepil izolackou hlavni pruduch a nechal jen otvor od te hadice co vedla k motoru ( tu hadici uz tam nedaval, a upozornil me at ji tam uz ani nedavam ) takze mi trochu skratil sani, ale zas je tam mensi dira...

no kazdopadne to funguje coz je super, ted su zvedav na spotrebu
dik vsem za predesle prispevky hlavne milosovi

_________________
Skoda Favorit 136LS r.v. 1990


21.11.06, 18:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
on ti udělal akorát zásah ko konstrukce sání, že ti ubral vzduchu, běžně se to řeší škrtákem, že se přidá plynu, nebo novou membránou v reduktoru druhého stupně, která je tvrdá a špatně reaguje miloš


22.11.06, 11:40
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 11 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 46 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz