Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Favo LPG zastudena netahne https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2521 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | miuan [ 18.11.06, 12:38 ] |
Předmět příspěvku: | Favo LPG zastudena netahne |
Dobrý den, nechal sem si za 250kc u odbornika sestelovat LPG na mojem favu a mam to tak dobre sestelovane, ze kdyz je motor studeny sice chytne ale neda se snim jezdit, i kdyz ho vytocim na 5tis otacek a pomalu poustim spojku na ( jednicku ) tak se zacne motor dusit. nerozjedu se dokud se motor nezahreje aspon na 50stupnu, nevite cim to je a jesli bych si to mohl popravit? Este sem se chtel jen tak zeptat, ted sem jel jednou brzo rano, cesty prazdne suche tak sem zkusil co to favo da a rozhulakal sem to z mirneho kopecku ale vic jak 120km/h to proste neda motor tocil tak 3000-3500 ale vic se mu nechtelo, myslite ze je ten motor vyhoneny ze by potreboval z generalkovat, nebo jen predstih,znami mi rikal ze spatny motor by dobre nechytal a me na lpg chyta vyborne, zatim chytl i v -5°C dík za odpovědi P.S. jesli se to tu uz nekde resilo tak se nezlobte |
Autor: | cyz [ 18.11.06, 14:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Favo LPG zastudena netahne |
Odborník na LPG sice nejsem, ale hledal bych problém v nastavení směsi nebo ve svíčkách. Bohužel mi teda není přesně známo jakým způsobem funguje u LPG úprava směsi v závislosti na teplotě. K tomu opotřebování motoru - největší vypovídací hodnotu v tomto směru má asi spotřeba oleje a komprese (mezi jednotlivými válci by neměly být velké rozdíly, pokud jsou rozdíly větší než 1,5atm. a příp tlak v některém válci tlak klesá pod 10 tak je ten motor už horší). Tady bych viděl problém spíš v zajetí motoru (kdyby byl motor opotřebovaný nebo měl spatný předstih asi by špatně startoval), jel jsem v několika favoritech, ve kterých měl motor zcela zanebatelnou spotřebu oleje, velice dobré tlaky, auto i velice dovře akcelerovalo ale přes 120km/h se jim prostě nechtělo....s tímto jsem se u jiného auta než je Favorit nesetkal. |
Autor: | slovacek.milos [ 18.11.06, 17:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
napiš co máš BRC lovato, tartarini, ladnihartok nebo co, pak ti pomůžu a popiš škrtící ventil, zda má jeden nebo dva škrtící šrouby, zda je kovový nebo plastový , je to mezi reduktorem a filtrem, čau miloš |
Autor: | miuan [ 19.11.06, 10:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
zarizeni je lovato, sou tam dva železne škrtici šrouby ( pro kazdou komoru jeden ) nevim co je reduktor, ale jde to ze splynovace jako jedna hadice a pak se to rozdeli na dve, pak sou skrtici šrouby a pak uz to de do "karbecu" na tom splynovaci je jeste jeden stelovaci sroub, da se snim pomerne lehce tocit, by me zajimalo na co je |
Autor: | pajavlk [ 19.11.06, 11:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já teda žádný odborník taky nejsem, ale myslím, že tohle tkví hlavně v seřízení karburátoru a poté teprve plynu.Je důležité mít seřízený dobře karburátor,aby to jezdilo perfektně na benzín a pak štelovat plyn.Já bych zajel nejdřív na Pal test a pak seřizoval plyn.Jestli to jezdilo před zásahem odborníka dobře, tak komprese bude asi OK, chtělo by jí změřit a pak taky předstih a tak, ale to ti udělají na tom Pal testu. |
Autor: | miuan [ 19.11.06, 12:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hosi pred tim to chodilo paradne, nechal sem si to sestelovat, protoze sem chtel zjistit jesli to bude mit lepsi spotrebu ( lepsi = nizsi ) no a on s predstihem vubec nic nedelal jen dal do vyfuku sondu ( tu co se pouziva na emise ) a podle toho nastavoval skrtici ventily... takze predstih nebude nejhorsi i kdyz by mozna chtel taky seridit, pac uz sem menil rozdelovac, ale jinak na benzin to startuje a jezdi super, takze problem je asi jen v nastaveni plynu ale kazdopadne dik za kazde info |
Autor: | slovacek.milos [ 19.11.06, 15:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
sdělej filtr a zjisti si který škrtící šroub máš na první komoru a který na druhou, filtr tam dej zpátky, poznač si polohu šroubu první komory a povoluj o 1/4 otáčky a jezdi až to bude OK, ten motor chce své, sám to vidíš jelo to, přístroj, odborník a nejedeto, operace se sice zdařila, ale pacient zemřel tak tomu dej nažrat plynu a zas to bude lítat |
Autor: | miuan [ 19.11.06, 19:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
akorad by me zajimalo co beres jako prvni komoru jinak sem si dneska hral a zmeril sem si tlaky ve valcech 10,5 - 14 - 12,5 - 13,5 ten prvni sem nekolikrat meril a nemohl sem to furt namerit, byl tam horsi pristup, je tam takova priruba k altiku, tak nevim jesli mi nakonec nejaka ta atmosfera neutekla... |
Autor: | slovacek.milos [ 19.11.06, 20:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
první komora je ta kde máš připojené lanko na plyn tu používáš jako první miloš |
Autor: | miuan [ 21.11.06, 18:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak sem byl dneska na reklamacci... a spravil to ale kdyz sem videl ten postup mel sem trosku strach vzal 1. dil hadice od sani, v ni je pripojka na hadici od motoru s privodem tepleho vzduchu, tak ten 1.dil vzal vybrakoval ho zalepil izolackou hlavni pruduch a nechal jen otvor od te hadice co vedla k motoru ( tu hadici uz tam nedaval, a upozornil me at ji tam uz ani nedavam ) takze mi trochu skratil sani, ale zas je tam mensi dira... no kazdopadne to funguje coz je super, ted su zvedav na spotrebu dik vsem za predesle prispevky hlavne milosovi |
Autor: | slovacek.milos [ 22.11.06, 11:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
on ti udělal akorát zásah ko konstrukce sání, že ti ubral vzduchu, běžně se to řeší škrtákem, že se přidá plynu, nebo novou membránou v reduktoru druhého stupně, která je tvrdá a špatně reaguje miloš |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |