Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Favo LPG zastudena netahne
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2521
Stránka 1 z 1

Autor:  miuan [ 18.11.06, 12:38 ]
Předmět příspěvku:  Favo LPG zastudena netahne

Dobrý den,

nechal sem si za 250kc u odbornika sestelovat LPG na mojem favu a mam to tak dobre sestelovane, ze kdyz je motor studeny sice chytne ale neda se snim jezdit, i kdyz ho vytocim na 5tis otacek a pomalu poustim spojku na ( jednicku ) tak se zacne motor dusit. nerozjedu se dokud se motor nezahreje aspon na 50stupnu, nevite cim to je a jesli bych si to mohl popravit?

Este sem se chtel jen tak zeptat, ted sem jel jednou brzo rano, cesty prazdne suche tak sem zkusil co to favo da a rozhulakal sem to z mirneho kopecku ale vic jak 120km/h to proste neda motor tocil tak 3000-3500 ale vic se mu nechtelo, myslite ze je ten motor vyhoneny ze by potreboval z generalkovat, nebo jen predstih,znami mi rikal ze spatny motor by dobre nechytal a me na lpg chyta vyborne, zatim chytl i v -5°C

dík za odpovědi
P.S. jesli se to tu uz nekde resilo tak se nezlobte

Autor:  cyz [ 18.11.06, 14:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Favo LPG zastudena netahne

Odborník na LPG sice nejsem, ale hledal bych problém v nastavení směsi nebo ve svíčkách. Bohužel mi teda není přesně známo jakým způsobem funguje u LPG úprava směsi v závislosti na teplotě.
K tomu opotřebování motoru - největší vypovídací hodnotu v tomto směru má asi spotřeba oleje a komprese (mezi jednotlivými válci by neměly být velké rozdíly, pokud jsou rozdíly větší než 1,5atm. a příp tlak v některém válci tlak klesá pod 10 tak je ten motor už horší). Tady bych viděl problém spíš v zajetí motoru (kdyby byl motor opotřebovaný nebo měl spatný předstih asi by špatně startoval), jel jsem v několika favoritech, ve kterých měl motor zcela zanebatelnou spotřebu oleje, velice dobré tlaky, auto i velice dovře akcelerovalo ale přes 120km/h se jim prostě nechtělo....s tímto jsem se u jiného auta než je Favorit nesetkal.

Autor:  slovacek.milos [ 18.11.06, 17:50 ]
Předmět příspěvku: 

napiš co máš BRC lovato, tartarini, ladnihartok nebo co, pak ti pomůžu a popiš škrtící ventil, zda má jeden nebo dva škrtící šrouby, zda je kovový nebo plastový , je to mezi reduktorem a filtrem, čau miloš

Autor:  miuan [ 19.11.06, 10:17 ]
Předmět příspěvku: 

zarizeni je lovato, sou tam dva železne škrtici šrouby ( pro kazdou komoru jeden ) nevim co je reduktor, ale jde to ze splynovace jako jedna hadice a pak se to rozdeli na dve, pak sou skrtici šrouby a pak uz to de do "karbecu" na tom splynovaci je jeste jeden stelovaci sroub, da se snim pomerne lehce tocit, by me zajimalo na co je ;-)

Autor:  pajavlk [ 19.11.06, 11:15 ]
Předmět příspěvku: 

Já teda žádný odborník taky nejsem, ale myslím, že tohle tkví hlavně v seřízení karburátoru a poté teprve plynu.Je důležité mít seřízený dobře karburátor,aby to jezdilo perfektně na benzín a pak štelovat plyn.Já bych zajel nejdřív na Pal test a pak seřizoval plyn.Jestli to jezdilo před zásahem odborníka dobře, tak komprese bude asi OK, chtělo by jí změřit a pak taky předstih a tak, ale to ti udělají na tom Pal testu.

Autor:  miuan [ 19.11.06, 12:04 ]
Předmět příspěvku: 

Hosi pred tim to chodilo paradne, nechal sem si to sestelovat, protoze sem chtel zjistit jesli to bude mit lepsi spotrebu ( lepsi = nizsi :-) ) no a on s predstihem vubec nic nedelal jen dal do vyfuku sondu ( tu co se pouziva na emise ) a podle toho nastavoval skrtici ventily... takze predstih nebude nejhorsi i kdyz by mozna chtel taky seridit, pac uz sem menil rozdelovac, ale jinak na benzin to startuje a jezdi super, takze problem je asi jen v nastaveni plynu ;-)

ale kazdopadne dik za kazde info

Autor:  slovacek.milos [ 19.11.06, 15:58 ]
Předmět příspěvku: 

sdělej filtr a zjisti si který škrtící šroub máš na první komoru a který na druhou, filtr tam dej zpátky, poznač si polohu šroubu první komory a povoluj o 1/4 otáčky a jezdi až to bude OK, ten motor chce své, sám to vidíš jelo to, přístroj, odborník a nejedeto, operace se sice zdařila, ale pacient zemřel tak tomu dej nažrat plynu a zas to bude lítat

Autor:  miuan [ 19.11.06, 19:52 ]
Předmět příspěvku: 

akorad by me zajimalo co beres jako prvni komoru :-)

jinak sem si dneska hral a zmeril sem si tlaky ve valcech 10,5 - 14 - 12,5 - 13,5 ten prvni sem nekolikrat meril a nemohl sem to furt namerit, byl tam horsi pristup, je tam takova priruba k altiku, tak nevim jesli mi nakonec nejaka ta atmosfera neutekla...

Autor:  slovacek.milos [ 19.11.06, 20:12 ]
Předmět příspěvku: 

první komora je ta kde máš připojené lanko na plyn tu používáš jako první miloš

Autor:  miuan [ 21.11.06, 18:18 ]
Předmět příspěvku: 

tak sem byl dneska na reklamacci...

a spravil to :D ale kdyz sem videl ten postup mel sem trosku strach
vzal 1. dil hadice od sani, v ni je pripojka na hadici od motoru s privodem tepleho vzduchu, tak ten 1.dil vzal vybrakoval ho zalepil izolackou hlavni pruduch a nechal jen otvor od te hadice co vedla k motoru ( tu hadici uz tam nedaval, a upozornil me at ji tam uz ani nedavam ) takze mi trochu skratil sani, ale zas je tam mensi dira...

no kazdopadne to funguje coz je super, ted su zvedav na spotrebu
dik vsem za predesle prispevky hlavne milosovi

Autor:  slovacek.milos [ 22.11.06, 11:40 ]
Předmět příspěvku: 

on ti udělal akorát zásah ko konstrukce sání, že ti ubral vzduchu, běžně se to řeší škrtákem, že se přidá plynu, nebo novou membránou v reduktoru druhého stupně, která je tvrdá a špatně reaguje miloš

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/