Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
ecotronik je KO- mýměna za BMM https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=25215 |
Stránka 1 z 27 |
Autor: | hardb [ 26.1.11, 17:50 ] |
Předmět příspěvku: | ecotronik je KO- mýměna za BMM |
vím že se to tu už několikrát řešilo přehazování karburátoru eletricky řízeného na obyčejný ale ted mám podobnou otázku ... sehnal by se karburátor z feldy jednobod a dal by se bez věčích problémů předělat do favorita ? pokud ne co by tomu vadilo? je potřeba karburátor, kompletní elektroinstalace, řídící jednotka ještě něco by bylo potřeba ? výfuk. svody a pod? pasovaly by rozteče karburátoru z feldy na rozteče do favorita nebo by bylo potřeba to vzít i ze sáním ? bylo by to vše ze starší feldy rok výroby 95-96 bez airbagu a ještě ze starým domkem termostatu poslední otázka, dal by se tam namontovat i původní LPG systém ( bez RJ ) nebo ne ? duvod výměny ?? elektronicky řízený karburátor se nečekaně rozbil .... díky všem za vaše ohlasy |
Autor: | Jarda S. [ 26.1.11, 17:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ecotronik je KO |
všechno de |
Autor: | Jarda S. [ 26.1.11, 17:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ecotronik je KO |
musíš vyměnit sání, vstřik, elektriku- pokud seženeš ŘJ z fáva nebo feldy bez imobilizéru tak jenom motorovou, setrvák je jinej, filtrbox |
Autor: | Jarda S. [ 26.1.11, 17:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ecotronik je KO |
i když radši bych stavěl na karbec |
Autor: | hardb [ 26.1.11, 17:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ecotronik je KO |
tak to jsem rád že to jde vstřik myslíš přívod paliva jinej ? setrvák se musí taky vyměnit ?? nebo stačí jen ten snímač ? do toho filtrboxu by měl jít napasovat i klasický favo kulatý že ? |
Autor: | kwiko [ 26.1.11, 17:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ecotronik je KO |
Dva zasadne problemy, 1.Musis vymenit zotrvacnik 2.palivove cerpadlo v nadrzi System BMM je uplne iny, Skus to zohnat z Facka, nebudes mat problem s chybajucimi poistkami. Sanie treba vymenit, ale to nieje velky problem... filterbox mozes nechat stary, tak to mam ja, a RJ namieto ekotronikovej -> nebude problem s STK To Sadra- ma zapisany R-KAt v technicaku |
Autor: | Jarda S. [ 26.1.11, 17:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ecotronik je KO |
hardb píše: tak to jsem rád že to jde vstřik myslíš přívod paliva jinej ? setrvák se musí taky vyměnit ?? nebo stačí jen ten snímač ? do toho filtrboxu by měl jít napasovat i klasický favo kulatý že ? vstřik je podle tebe nazvanej "karbec z feldy" setrvák je na 100% jinej |
Autor: | Jarda S. [ 26.1.11, 18:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ecotronik je KO |
kwiko to už je jedno at udělá co udělá vždycky to bude nelegální |
Autor: | hardb [ 26.1.11, 18:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ecotronik je KO |
aha tak to je blby že by se musel měnit i setrvačník k tomu nemám dostatek nářadí abych ho z tama dostal a navíc by to mělo asi negativní učinek na klikovou hřídel když je to s tím setrvákem vyváženy hmm |
Autor: | hardb [ 26.1.11, 18:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ecotronik je KO |
ty setrvačníky jsou stejný jak na favu tak i na falde co mají jedno-bod ? nebo jen feldy to mají jinačí ? |
Autor: | Jarda S. [ 26.1.11, 18:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ecotronik je KO |
nevěř všemu co se říká ... je to vyvažovaný kusově bmm setrváky jsou všude stejný |
Autor: | kwiko [ 26.1.11, 18:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ecotronik je KO |
Sadra17 píše: kwiko to už je jedno at udělá co udělá vždycky to bude nelegální Ekotronik nieje az tak bezny, Tak pri vhodnom maskovani to poznat nieje jednoduche. A STK je to vpodstate jedno. Ale teraz by som tam dal normaly karbec a v lete motor von a preskladat na BMM 50kW. (iba by som si VELMI odporucal vymenit tu cast vyfuku s Katalizatorom. Nech ho neznicis. Je to este dost podstivy, a ked nic ine mal by som on zaujem zo zberatelskeho pohladu (mam tam teraz BMM kat ) |
Autor: | hardb [ 26.1.11, 18:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ecotronik je KO |
tak jestli jsem to dobře pochopil tak ty mi radíš tam teď dát obyčejný karburátor a až bude teplo tak motor vydělat tak at je ke všemu přístup a překopat ho na silnější verzi, písty a vačka ze 136ky ? z tím katalyzátorem to myslíš tak at ho vyměním za ten ze kteryho auta budu brát i ten karbec ? ještě jeden bylbý dotaz včem se může lišit setrvačník který mám v autě a ten který bývá u těch jednobodů ?? |
Autor: | hardb [ 26.1.11, 18:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ecotronik je KO |
ještě z tou dopravou paliva to bude asi řízeny z té řídící jednotky že? jestli jo je těžký to zapojit at to funguje jak má? je mi jasný že budu muset sehnat i nádrž z tím čerpadlem jen jak to zapojit, nebo by to šlo nějak přelstít a nechat tam tu ACpumpu ? |
Autor: | Jarda S. [ 26.1.11, 18:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ecotronik je KO |
hardb píše: včem se může lišit setrvačník který mám v autě a ten který bývá u těch jednobodů ?? ve výřezech pro snímač otáček |
Stránka 1 z 27 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |