|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Ladisco
Příspěvky: 107 Bydliště: Opava
|
termostat Fabia 1,2HTP
Zdravím, Koupil jsem fabii 1,2htp 47kw, myslím si, že je špatný termostat. Když točím studen fabku v garaži tak se mi zahřeje, zahřívá se i potrubí k chladiči,ale cjladič je studený, nevím jestli propouší termostat, ale jsou tam dvě hadice jedna tenčí a silnější, ta silnější je mín horka a ta slabší je horká podle teploty asi na teploměru, ve felici jem tam měl jen jednu, tak nevím. No a dále pokud jedu se zahřátým motorem dlouho z kopce brzdím motorem je možné aby mi teplota zchladla úplně skoro na doraz teploměru? Myslím, že by to měl termostat zkorigovat, na takové zchlazení nejsem zvyklý to mi felicie nedělala. Kde může být chyba? Díky.
|
29.1.11, 18:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
JeeRKa
Příspěvky: 467 Bydliště: Opava
|
Re: termostat Fabia 1,2HTP
joo to zní na termostat ... kdybys ho chtěl vyměnit, tak se ozvi jsem vyučený automechanik
_________________ Škoda RAPID - 135 (1988)Jeden z 1 272 kusů ! Fotky BMW E36 318i touring (1996) Jeden z miliónů křápů ... Fotky Manet Korado (1998) - Puch Supermaxi Fotky + Babetta 210 (1986) - Pekelný stroj Fotky
|
30.1.11, 07:35 |
|
|
Ladisco
Příspěvky: 107 Bydliště: Opava
|
Re: termostat Fabia 1,2HTP
no ale chladič zustává studený, jen ta hadice je dost teplá, no je možné, že se to neprojeví na tom chladiči tak rychle. A jestli je to termostat a výměna bude něco poobného jako u felicie, tak si to udělám sám, měnil jsem už 2x. Potřebju nějak potvrdit , že to je ten termostat, nějak si furt nejsem jistý.
|
30.1.11, 10:35 |
|
|
CrazyMan
Příspěvky: 3328 Bydliště: Studénka
|
Re: termostat Fabia 1,2HTP
a není třeba ucpanej ten chladič??? a výměna jak u felicie to nebude
_________________ VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw
|
30.1.11, 10:49 |
|
|
Ladisco
Příspěvky: 107 Bydliště: Opava
|
Re: termostat Fabia 1,2HTP
to nevím, ale to tu neřeším, jen jsem zvyklý z felicie, že mi teploměr tak nekolísal když jedu z kopce asi 2km tak se auto o hodně zchladí a to tam mám papír před chladičem, termostat by to měl přece zavřít a udržovat teplotu zhruba pořád stejnou nebo je to u fabky obvyklé?
|
30.1.11, 10:53 |
|
|
CrazyMan
Příspěvky: 3328 Bydliště: Studénka
|
Re: termostat Fabia 1,2HTP
tohleto není obvyklé u žádného auta. zkus pomačkat ty hadice jestli nejsou třeba natlakované a okruh zavzdušněný
_________________ VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw
|
30.1.11, 11:00 |
|
|
Ladisco
Příspěvky: 107 Bydliště: Opava
|
Re: termostat Fabia 1,2HTP
tak to nevím jak a odvzdušnit by se to mělo samo ne
|
30.1.11, 11:07 |
|
|
CrazyMan
Příspěvky: 3328 Bydliště: Studénka
|
Re: termostat Fabia 1,2HTP
no mělo ale za zkoušku nic nedáš
_________________ VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw
|
30.1.11, 11:42 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: termostat Fabia 1,2HTP
kdyz hadice do chladice je zhava a z chladice je studena, tak je ucpanej chladic
kdyz je okruh pred termostatem zhavej a okruh za termostatem studenej, je spatnej termostat
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
30.1.11, 11:45 |
|
|
Ladisco
Příspěvky: 107 Bydliště: Opava
|
Re: termostat Fabia 1,2HTP
asi nechápu odpověď ale tak jak je to napsáno, tak by měl být termostat dobrý, protože nepropouští, mě naopak trochu asi propouští nebo co nebo se to zahřívá tou slabší hadicí, to potřebuji vědět ta slabší hadice u felicie není tak jsem z toho zmatený
|
30.1.11, 11:52 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: termostat Fabia 1,2HTP
u feldy je slabá hadice, vede za motorm do topení
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
30.1.11, 13:28 |
|
|
Ladisco
Příspěvky: 107 Bydliště: Opava
|
Re: termostat Fabia 1,2HTP
takže ta slabá hadice je taková pojistka, kdyby termostat byl špatný a neotevřel se? V to případě to mají ve felucii lepší a aspon líp topí- rychleji, což je všeobecně známo.
|
30.1.11, 13:53 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: termostat Fabia 1,2HTP
ted si presne nevybavuju, jak to ma triprstak
podivej, voda jde z motoru do termostatu a pokracuje do chladice...kdyz bude zaseklej termostat, tak hadice do chladice bude studena i po ohrati motoru...kdyz bude hadice tepla, je termostat dobrej, hledej zpatecku z chladice zas do motoru, kdyz bude tahle hadice studena a privod do chladice teplej, tak je zarostlej chladic (doporucuju vymenu)...kdyz se auto neohreje ani za 10 a vic km, tak je rozpadlej termostat a musi se vymenit...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
30.1.11, 15:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|