Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Hlava motoru Škoda 105/120 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=25380 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Tomas T [ 8.2.11, 05:48 ] |
Předmět příspěvku: | Hlava motoru Škoda 105/120 |
Měl bych takovej dotaz o kolik se může maximálně snížit hlava (aby tam šlo sériové těšnení a aby motor neodešel hodně brzo) u Š105 ? a u Š120 ?tam je to jiné né ?díky za rady |
Autor: | škodovka [ 8.2.11, 11:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlava motoru Škoda 105/120 |
No to zalezi v jakym stavu mas motor...esli mas vule na pistnich cepech nebo ojnicnich loziskach bych hlavu nechal tak jak je jinak osobne...do normalniho provozu a pro normalni jezdeni bych ji snizil tak o pul mm max o 1 vic jak o 1mm bych ji nesnizoval urcite ani na zdravem motoru |
Autor: | tomvm [ 8.2.11, 13:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlava motoru Škoda 105/120 |
Můžeš vzít 105tku i 120cku o 2 mm. Dostaneš se na kompresi mírně pod 10. Což je sériová 120LS,130,136 http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=43 |
Autor: | fatal [ 8.2.11, 13:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlava motoru Škoda 105/120 |
Co se týče těsnění, tak nesmíš překročit tloušťku spodní strany, aby ti mělo co těsnit. Čím více to snížíš, tím větší problémy - vysoké tlaky, zeslabená hlava, problémy s nastavením ventilů, klika dostává na frak. |
Autor: | p.s. [ 8.2.11, 13:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlava motoru Škoda 105/120 |
měl sem 120 ku mko u tý se dělala komplet GO motoru hlavu sem měl sundanou o 2mm a když se dávala pryč motor měl nalítáno 95000km a šlapal jak švýcary |
Autor: | Tomas T [ 8.2.11, 19:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlava motoru Škoda 105/120 |
a co myslíte jakou bych měl použít klikovou hřídel ?měl bych nechat sériovou nebo tam dát lepší aby vydržela tlaky ? nechci abych se s tim musel potom zas babrat tak když už bude rozebranej tak se udělá i klika,pánve,ojnice,vačka,....karbec z čeho bych měl použít kliku,pánve (samozřejmě nové a z jakého typu ?),ojnice a vačku ?co myslíte že bych tam hodil vačku z Fava 254/254 ?nebo jinou ?díky za rady |
Autor: | patrik-hp [ 8.2.11, 20:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlava motoru Škoda 105/120 |
S tím,co tam bude za výsledný výkon,jiná klika není potřeba....Ta co tam je,to jisto jistě vydrží... |
Autor: | Tomas T [ 9.2.11, 05:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlava motoru Škoda 105/120 |
slyšel jsem že když tam dám ojnice z Favorita resp. z Feldy tak že se mi taky zvýší výkon ale nechce se mi tomu věřit jaký je v nich rozdíl ?podle mě jsou jen tvrdší nebo je i jinej rozdíl v nich ? a jakou teda vačku ? |
Autor: | Viky [ 9.2.11, 07:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlava motoru Škoda 105/120 |
OJNICE? Nebyly to vahadla? |
Autor: | Tomas T [ 9.2.11, 13:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlava motoru Škoda 105/120 |
nn ten dotyčný z aukra mi to nabízel ale ja sem si říkal že je to kravina a co tu vačku jakou bych měl použít ? |
Autor: | patrik-hp [ 10.2.11, 00:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlava motoru Škoda 105/120 |
Vačku doporučuji 260 nebo jí podobnou.254 nezavrhuji,ale je to jen sériová vačka.Kdybys chtěl mít velký oči,tak do ničeho co je 280 a vejš nechoď,pokud ti není nic známo o úpravě motoru.Protože ten na to prostě bez velkýho zásahu nepojede:!: ...Mimochodem i na 260sátku bys měl mít udělanou hlavu se sacím potrubím,né jen sníženou hlavu.To není úprava to je dát hlavu pod hlavu frézky nebo pod kotouč magnetky a vzít jí dosedací plochu a pouze věřit,že o to,co mě ubere kompresní prostor tak z toho mála vytěžim o kapku víc výkonu Ano,vytěžím,ale ještě se strachem,že mě budou doprovázet detonace při každý větší zátěži protože průtok do válce bude pořád obrazně malej a stejnej.V zásadě výkon jako takový je přepočtený na objem směsi nasáté a spálené za určitý čas a nezáleží jestli máš 5000ccm nebo 500ccm.Pokud dostaneš za ten určitý čas do pětistovky tolik směsi jako do toho pětilitru,máš zaručeno,že výkon obou motorů bude naprsto shodný ...A určitě to tam nedostaneš sníženou hlavou, nebo ojnicema.Tak tolik málo teorie...Motor je krásná Fyzika.Jen je jí tam tolik,že se v ní člověk musí pomalu orientovat a naslouchat při úpravě i negativa,aby neudělal někde přešlap a ve výsledku to nebylo horší nebo stejné,když to mělo být určitě lepší,to je praxe...V zásadě tedy "málo někdy znamená více" je naprostá pravda..Tím se řiď.A věř že sériová hlava 105-120-130 snese hodně aby byla méně a získ byl mnohem více.A aby byla více,je k tomu jen malý krůček,ale to je pro závody a né pro normální provoz.Je to totiž už i o spotřebě a taky o penězích... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |