Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Favorit-lambda, ventily, vše dohromady ? Za studena se dusi
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=25390
Stránka 1 z 1

Autor:  Pan-zer [ 8.2.11, 20:51 ]
Předmět příspěvku:  Favorit-lambda, ventily, vše dohromady ? Za studena se dusi

Zdar. Procházel jsem vlákna na můj problem,ale ze všeho jsem si vzal něco a nic.
K věci. Nejsem motochirurg. Ale nedávno jsem pořídil formanku s jednobodovým vstřikem 50kw.
Motor šel a stále jde klidně, táhne pěkně. Jen spotřebu zatím nevím přesně. Tipuju kolem 8,5l. Teď jsem se ale rozhodl seštelovat vůle ventilů, byly malé (na všech pod 0,1).
Udělal jsem ale chybu, že jsem hned po tom nevyzkoušel motor a vrhnul se na další ,,opravy,, a tak to teď nemůžu vyloučit ze seznamu příčin.
Sundal jsem pixlu se vzduchovým filtrem, vysál z ni pěkný nános prachu. Zjistil že dva ze tří šroubů jsou zalomené. Ty jsem se snažil odvrtat ale nepodařilo se. Nechal jsem to zatim teda na jednom šroubu. Nicmeně musel jsem potom vyčistit napadaný prach kolem klapky, vstřikovače a v celém tom prostoru. Sundal jsem u přídržný klobouček tlakoveho regulatoru a snimač teploty z vrchu vstřikovače. Zbyly bordel vyfukal. Tim moje kuchani skončilo a vše jsem zpětně složil. A ejhle. Motor za studena sice naskočil dobře, ale po prudšim sešlapnuti plynu se dost dusil v pruběhu narustani otaček. Při poklidnem sešlapnuti se roztočil bez problemu. Po delšim zahřati na provozni teplotu už ten problem teměř neni, tahne pořad dobře, ne-li lépe ale kouří i za tepla a je to citět dost po benzinu. Světle šedy kouř.
Tak netušim, jestli jsem něco těma svojima opravama podělal, nebo shodou nahod zrovna v tu dobu odešla lambda nebo co ja vim. Koukal jsem pak na svičky mimochodem, ty jsou bílé.
Jinak při akceleraci za tepla to ma těsně před 2000 ot/min někdy znatelny pokles vykonu (v rozmezi cca 200 ot/min). Ale to už nevim, jestli to dělalo i předtim.
Podle mě jsem nějaky člen podělal a v dusledku čehož dava jednotka za studena i za tepla bohatši směs.
Tož předem diky za jakekoliv nazory na věc,
Jaryn

Autor:  škodovka [ 8.2.11, 21:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Favorit-lambda, ventily, vše dohromady ? Za studena se d

jake vule si daval na ventilech? podle me ty uplne posledni fava by meli mit vule jako felicie...samozrejme podle pouzitych zdvihatek ;)

Autor:  patrik-hp [ 8.2.11, 21:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Favorit-lambda, ventily, vše dohromady ? Za studena se d

Škodovka se spletl,myslel tyčky...Jinak ses hrabal tam,kde bys neměl :wink: .To je část,která se čistí nemechanicky,ale rozpouštědly..sprej na klapky atd..je možný,že něco přestalo komunikovat,třeba právě ten snímač teploty nasávanýho vzduchu,ta pecka.Pokud umíš seřizovat ventily nebo si to prováděl podle knihy,něměl by tam být jakýkoliv problém...Chělo by to načíst diagnostikou pak lze vyloučit to nejhorší a přejít na mechaniku motoru to zhruba takto....

Autor:  Capricorn [ 8.2.11, 21:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Favorit-lambda, ventily, vše dohromady ? Za studena se d

Mě tak napadlo jestli jsi něco nepoškodil ohledně regulátoru tlaku paliva protože v příručce http://stekly.wz.cz/bmm.html stojí...

"neuvolňovat šrouby regulátoru tlaku paliva. Nevyvíjet žádný tlak na horní díl regulátoru, jinak by mohlo dojít ke změně tlaku paliva"

Autor:  Pan-zer [ 9.2.11, 15:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Favorit-lambda, ventily, vše dohromady ? Za studena se d

hoši, ja jsem s prominutim skutečně kokot. No jasne, je to tlakovy regulator. Teď koukam na nakres v řezu a ma tam byt pružina, kterou jsem tam nevratil zpatky. Po opravach mi zustala položena na dobrem odkladacim mistě u autobaterie (paradni zvyk) a ja furt si řikal, kde se tam vzala a odkud že vypadla :lol:

Autor:  varok [ 9.2.11, 16:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Favorit-lambda, ventily, vše dohromady ? Za studena se d

Chybama se každý učí :D

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/