Autor |
Zpráva |
Nighwolf
|
Problém s felicií
Zdravím, mám škodu felicii ročník 2000, 1.3 50kw, problém se startováním, když chci nastartovat na palubovce se ukáže vykřičník a nic, už jsem vyčistil kostření, dal nové relé, a nic, to relé jsem dal proto, protože když jsem jel a třeba jsem skočil do díry tak zhasly světla, přestalo topit topení, nefungovaly stěrače, když jsem dal nové relé jeden den vše v pořádku až na to že mi neukazoval budík na teplotu, a topilo to ale né jako vždy, no imobilizér funguje správně, když jsem sedl do auta a otočil klíčkem ale jen aby svítily kontrolky tak jsem zapnul topení na jedničku a pokud nefouká není šance nastartovat, jedině roztlačit, nebo stačí do auta mírně strčit a topení začne foukat, ale stejně se ukáže červený vykřičník a nejde to, startér v pořádku, pojistky v pořádku, vím že to asi bude víc věcí které tam mohou dělat neplechu, nejsem žádný mechanik, ale napadlo mě třeba lambda sonda, nebo indukční cívka, atd, jedině si myslím napojit v servisu na počítač jestli něco ukáže, nevím zda budete někdo něco vědět ale díky za odpovědi honza
|
20.2.11, 13:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
|
Re: Problém s felicií
Felicie neni skodovka nebo proc je mezi ostatnima?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
20.2.11, 14:20 |
|
|
gokralik
|
Když propojíš na startéru ten velký silový kontakt s malým fastonkem, startuje to? Pokud to naskočí při zapnutém zapalování, šel bych po tom kabelu, co vede do spínačky.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
20.2.11, 14:25 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
|
gokralik: Ale na neutral
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
20.2.11, 14:30 |
|
|
gokralik
|
Buď neutrál nebo Darwinova cena...
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
20.2.11, 14:37 |
|
|
Nighwolf
|