|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Favo LPG zastudena netahne
Autor |
Zpráva |
miuan
Příspěvky: 15 Bydliště: lutanie
|
Favo LPG zastudena netahne
Dobrý den,
nechal sem si za 250kc u odbornika sestelovat LPG na mojem favu a mam to tak dobre sestelovane, ze kdyz je motor studeny sice chytne ale neda se snim jezdit, i kdyz ho vytocim na 5tis otacek a pomalu poustim spojku na ( jednicku ) tak se zacne motor dusit. nerozjedu se dokud se motor nezahreje aspon na 50stupnu, nevite cim to je a jesli bych si to mohl popravit?
Este sem se chtel jen tak zeptat, ted sem jel jednou brzo rano, cesty prazdne suche tak sem zkusil co to favo da a rozhulakal sem to z mirneho kopecku ale vic jak 120km/h to proste neda motor tocil tak 3000-3500 ale vic se mu nechtelo, myslite ze je ten motor vyhoneny ze by potreboval z generalkovat, nebo jen predstih,znami mi rikal ze spatny motor by dobre nechytal a me na lpg chyta vyborne, zatim chytl i v -5°C
dík za odpovědi
P.S. jesli se to tu uz nekde resilo tak se nezlobte
|
18.11.06, 12:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: Favo LPG zastudena netahne
Odborník na LPG sice nejsem, ale hledal bych problém v nastavení směsi nebo ve svíčkách. Bohužel mi teda není přesně známo jakým způsobem funguje u LPG úprava směsi v závislosti na teplotě.
K tomu opotřebování motoru - největší vypovídací hodnotu v tomto směru má asi spotřeba oleje a komprese (mezi jednotlivými válci by neměly být velké rozdíly, pokud jsou rozdíly větší než 1,5atm. a příp tlak v některém válci tlak klesá pod 10 tak je ten motor už horší). Tady bych viděl problém spíš v zajetí motoru (kdyby byl motor opotřebovaný nebo měl spatný předstih asi by špatně startoval), jel jsem v několika favoritech, ve kterých měl motor zcela zanebatelnou spotřebu oleje, velice dobré tlaky, auto i velice dovře akcelerovalo ale přes 120km/h se jim prostě nechtělo....s tímto jsem se u jiného auta než je Favorit nesetkal.
|
18.11.06, 14:42 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
napiš co máš BRC lovato, tartarini, ladnihartok nebo co, pak ti pomůžu a popiš škrtící ventil, zda má jeden nebo dva škrtící šrouby, zda je kovový nebo plastový , je to mezi reduktorem a filtrem, čau miloš
|
18.11.06, 17:50 |
|
|
miuan
Příspěvky: 15 Bydliště: lutanie
|
zarizeni je lovato, sou tam dva železne škrtici šrouby ( pro kazdou komoru jeden ) nevim co je reduktor, ale jde to ze splynovace jako jedna hadice a pak se to rozdeli na dve, pak sou skrtici šrouby a pak uz to de do "karbecu" na tom splynovaci je jeste jeden stelovaci sroub, da se snim pomerne lehce tocit, by me zajimalo na co je
_________________ Skoda Favorit 136LS r.v. 1990
|
19.11.06, 10:17 |
|
|
pajavlk
Příspěvky: 304 Bydliště: Sezimovo Ústí
|
Já teda žádný odborník taky nejsem, ale myslím, že tohle tkví hlavně v seřízení karburátoru a poté teprve plynu.Je důležité mít seřízený dobře karburátor,aby to jezdilo perfektně na benzín a pak štelovat plyn.Já bych zajel nejdřív na Pal test a pak seřizoval plyn.Jestli to jezdilo před zásahem odborníka dobře, tak komprese bude asi OK, chtělo by jí změřit a pak taky předstih a tak, ale to ti udělají na tom Pal testu.
|
19.11.06, 11:15 |
|
|
miuan
Příspěvky: 15 Bydliště: lutanie
|
Hosi pred tim to chodilo paradne, nechal sem si to sestelovat, protoze sem chtel zjistit jesli to bude mit lepsi spotrebu ( lepsi = nizsi ) no a on s predstihem vubec nic nedelal jen dal do vyfuku sondu ( tu co se pouziva na emise ) a podle toho nastavoval skrtici ventily... takze predstih nebude nejhorsi i kdyz by mozna chtel taky seridit, pac uz sem menil rozdelovac, ale jinak na benzin to startuje a jezdi super, takze problem je asi jen v nastaveni plynu
ale kazdopadne dik za kazde info
_________________ Skoda Favorit 136LS r.v. 1990
|
19.11.06, 12:04 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
sdělej filtr a zjisti si který škrtící šroub máš na první komoru a který na druhou, filtr tam dej zpátky, poznač si polohu šroubu první komory a povoluj o 1/4 otáčky a jezdi až to bude OK, ten motor chce své, sám to vidíš jelo to, přístroj, odborník a nejedeto, operace se sice zdařila, ale pacient zemřel tak tomu dej nažrat plynu a zas to bude lítat
|
19.11.06, 15:58 |
|
|
miuan
Příspěvky: 15 Bydliště: lutanie
|
akorad by me zajimalo co beres jako prvni komoru
jinak sem si dneska hral a zmeril sem si tlaky ve valcech 10,5 - 14 - 12,5 - 13,5 ten prvni sem nekolikrat meril a nemohl sem to furt namerit, byl tam horsi pristup, je tam takova priruba k altiku, tak nevim jesli mi nakonec nejaka ta atmosfera neutekla...
_________________ Skoda Favorit 136LS r.v. 1990
|
19.11.06, 19:52 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
první komora je ta kde máš připojené lanko na plyn tu používáš jako první miloš
|
19.11.06, 20:12 |
|
|
miuan
Příspěvky: 15 Bydliště: lutanie
|
tak sem byl dneska na reklamacci...
a spravil to ale kdyz sem videl ten postup mel sem trosku strach
vzal 1. dil hadice od sani, v ni je pripojka na hadici od motoru s privodem tepleho vzduchu, tak ten 1.dil vzal vybrakoval ho zalepil izolackou hlavni pruduch a nechal jen otvor od te hadice co vedla k motoru ( tu hadici uz tam nedaval, a upozornil me at ji tam uz ani nedavam ) takze mi trochu skratil sani, ale zas je tam mensi dira...
no kazdopadne to funguje coz je super, ted su zvedav na spotrebu
dik vsem za predesle prispevky hlavne milosovi
_________________ Skoda Favorit 136LS r.v. 1990
|
21.11.06, 18:18 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
on ti udělal akorát zásah ko konstrukce sání, že ti ubral vzduchu, běžně se to řeší škrtákem, že se přidá plynu, nebo novou membránou v reduktoru druhého stupně, která je tvrdá a špatně reaguje miloš
|
22.11.06, 11:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|