Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

vstřikovací ventil ve felicii
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2557
Stránka 1 z 1

Autor:  Leoš Švejk [ 21.11.06, 08:15 ]
Předmět příspěvku:  vstřikovací ventil ve felicii

Mám problém se vstřikovacím ventilem na felicii 1,3 BMM 1996, jezdím na LPG(Tartarini) na benzín jenom startuju, potom mi to automat přepne. Už jednou mi ten ventil v servisu měnili, (stál 6 tisíc). Teď mi auto nestartuje, předtím to udělalo jen občas. Říká se že je dobrý občas projet nádrž na benzín. Dá se ten ventil nějak vyčistit, protáhnout? Má cenu dát do nádrže čistič paliv. soustavy se vstřikováním? Co radíte?Díky.

Autor:  slovacek.milos [ 21.11.06, 20:08 ]
Předmět příspěvku: 

to jsem teda ještě neslyšel, že by nesříkal ventil a jede ti čerpadlo v nádrži?, to uslyšíš, když zapneš klíček tak dvě vteřiny a relé ti ho vypne miloš

Autor:  hans [ 21.11.06, 23:06 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
to jsem teda ještě neslyšel, že by nesříkal ventil a jede ti čerpadlo v nádrži?, to uslyšíš, když zapneš klíček tak dvě vteřiny a relé ti ho vypne miloš


Na naší felcce byl před pár lety podobnej problém - natankovalo se u OMV ve Slovinsku cestou z Chorvatska a auto za chvíli začalo podivně škubat... prostě to šlo na tři válce. V servisu nám vyměnili vstřikovací ventil se slovy, že to bylo nějaký shit palivo a ucpalo to ten ventil. Prej to byly nepatrný nečistoty, který prošly přes sítko u čerpadla paliva, ale dál neprošly.

Autor:  slovacek.milos [ 22.11.06, 11:19 ]
Předmět příspěvku: 

přes sítko u čerpadla ti to prošlo, ale jak to mohlo projít přes jemný palivový filtr na nádrži, to je asi nějaká kravina, filtr se jedině ucpe a čerpadlo shoří miloš

Autor:  slovacek.milos [ 22.11.06, 11:24 ]
Předmět příspěvku: 

udělej si test čerpadla, musí ti natlačit určité množství za určitou dobu a musí ti valit přepadem do nádrže, a to znamená že ti přetlačí stanovený tlak, jinak je na to tlakoměr a odměrný válec miloš

Autor:  Leoš Švejk [ 22.11.06, 20:58 ]
Předmět příspěvku: 

Dneska jsem měl trochu času se tomu věnovat. Po chvilce hledání jsem zjistil že je přapálená pojistka č.4 15A, co jistí palivové čerpadlo a vstřikovací ventil.
odjel jsem pár km a za nějaký čas opět při nastartování pojistka odešla, a nová za chvilku taky. Dal jsem tam 20A (už jsem jinou neměl) a zatím jezdím.
Koupil jsem palivový filtr za 225kč , koupil zásobu pojistek a čekám jestli odjde čerpadlo, nebo ventil..:-((
Prostě jsem na benzín skoro nejezdil, jen startoval a to se mi teď nevyplácí...je to prostě přicpaný ať už ve filtru, který zítra vyměním, nebo na ventilu, a proto to si čerpadlo bere vetší proud a vyráží to pojistky. Buď se to uvolní, nebo odejde čerpadlo...

Autor:  slovacek.milos [ 23.11.06, 07:29 ]
Předmět příspěvku: 

tím filtrem to začíná, zkus ho i profouknout a pokud nepůjde tak máš vyhráno pokud už není pozdě, s koupi čerpadla se porad, nové je drahé a na trhu je jich mnoho, to správné je s označením VDO miloš

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/