Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Hlava 110R-vydrena voditka https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=25577 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Jakub_Simir [ 24.2.11, 13:51 ] |
Předmět příspěvku: | Hlava 110R-vydrena voditka |
Hoj, mam problem. Rozdelal jsem motor 110R a zjistil jsem ze ventily se uplne hrkaj ve voditkach. Samozrejme kdyz mam vyndany pruziny. Nechaj se nejak vylisovat a na sledne nalisovat novy voditka? nebo je to vrtany primo v hlave? Jo a popripade daj se sehnat novy nentily na eRko nebo jsou stejny jako na Š120. Diky |
Autor: | Matthes [ 24.2.11, 14:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlava 110R-vydrena voditka |
R bude mit dle me jiny ventily. Muzes sehnat abnormalni ventily, ale na to bych se vyprd. Dej tu hlavu nekomu udelat aby dali ventilova sedla a nova voditka. Ventily by melo stacit prebrousit. |
Autor: | Jakub_Simir [ 24.2.11, 14:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlava 110R-vydrena voditka |
No jo ale oni jsou i vydreny ventyly. kdyz po nich prejizdem nehtem tak je to znat. Jo a mas s tim nejakou zkusenost? Na kolik to muze prijit penez? |
Autor: | Matthes [ 24.2.11, 15:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlava 110R-vydrena voditka |
Absolutne zadnou, ale vim, ze to jde. Myslim, ze motorar si poradi. |
Autor: | Jakub_Simir [ 24.2.11, 15:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlava 110R-vydrena voditka |
Zatim diky za radu, ale me prijde ze tam voditka nejsou. Vypada to jako kdyz je to jen dira vyfrezovana do hlavy. |
Autor: | Matthes [ 24.2.11, 15:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlava 110R-vydrena voditka |
No origo je to rovnou v hlave. Ale daj se tam voditka dat. |
Autor: | Jakub_Simir [ 24.2.11, 16:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlava 110R-vydrena voditka |
aha, tak to jo. Dobry diky |
Autor: | Jakub_Simir [ 24.2.11, 16:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlava 110R-vydrena voditka |
JO a nejsou ventily stejny jako na 1000Mb/100 ? |
Autor: | žděba [ 24.2.11, 19:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlava 110R-vydrena voditka |
Nejsou tak náhodou stejný se 120LS ventilama? tj. výfukový ventil je stejný jako obyč 120 a sací jsou větší než obyč 120. Jinej je určitě klínek, 110 má jednu drážku a 120 má dvě drážky pro klínek ventilu. Jo a zástavba těch vodítek je v nějaký knížce popsaný, teď nevím jestli Andrt nebo Aby jedzdily po roce 2000 |
Autor: | Jakub_Simir [ 24.2.11, 19:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlava 110R-vydrena voditka |
NO ted si pisu s typkem a prej stodvacovy ventily maj prumer 8 a ja mam 7.75 ale jinak by mely by velikostne stejny. Takze asi reseni takovy ze si necham prebrousit voditka na 8 u p. Smetany ve 6žlebech a bude to OK |
Autor: | Jakub_Simir [ 24.2.11, 20:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlava 110R-vydrena voditka |
Este mam otazecku, nevite nekdo za jako cenu se pohybujou bimetalicky ventily na 120cu? |
Autor: | Kachnis [ 24.2.11, 22:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlava 110R-vydrena voditka |
do 400Kc za sadu,kupoval jsem takhle LSkovy a 130kovy |
Autor: | michalkatka [ 28.2.11, 13:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlava 110R-vydrena voditka |
bimetalický ventil? viem že piesty áno, tam je zaliaty oceľový plát kôli tepelnej rozťažnosti, ale ventily počujem prvý krát... |
Autor: | Jakub_Simir [ 28.2.11, 21:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlava 110R-vydrena voditka |
NO prej jo, ja osobne s tim zkusenost nemam ale bylo mi to tak receno. |
Autor: | michalkatka [ 1.3.11, 15:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlava 110R-vydrena voditka |
neviem si predstaviť ako materiál s ktorého musí byť ventil má v sebe ešte iný s inou rozťažnosťou. a neviem kôli čomu by to robili... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |