Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Motor OK, kastle KO
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=25641
Stránka 1 z 1

Autor:  JardaCZE [ 1.3.11, 18:04 ]
Předmět příspěvku:  Motor OK, kastle KO

Ahoj, mám dotaz, mám felicii 1,6 COmbi z 96. Motor je naprosto skvěle zajetý, bez problémový, ale kastle je uplně na dranc, hlavně prahy a zadní lemy. Oprava prej 9tisíc materíál a práce. Takže 10 000 celkově cca. Mám dotaz, je lepší auto vyvařit nebo raději koupit kastli bez motoru nebo s motorem nefunkčním a na kolik bude tato výměna motoru legální a přijatelná...

Autor:  gokralik [ 1.3.11, 19:29 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli 9tkč materiál a 1tkč práce, tak mi dej číslo na tvého karosáře... počítej spíš tak 15-20tkč celkově.

Výměna kastle by mohla projít, na úřadě říct, že auto bylo bouchnuté na pravý blatník a bude třeba vyměnit podběh i s číslem. Oni ti sami řeknou, co u nich projde a co ne.

Autor:  slovacek.milos [ 1.3.11, 19:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor OK, kastle KO

jestli je ti desítka moc si kup 2,2 CRDi megan se ti trochu vysere pádo nic nespraví :wink:

Autor:  JardaCZE [ 1.3.11, 19:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor OK, kastle KO

říkal že 4 tisíce matroš a 5 tisíc práce... pak je ještě možnost udělat to sám.... na dvorku s tátou, jenž je svářeč a máme i plyn.

Autor:  JardaCZE [ 1.3.11, 19:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor OK, kastle KO

milošu, na moje platové poměry je desitka kur... moc....

Autor:  JardaCZE [ 1.3.11, 19:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor OK, kastle KO

a s tím že chci auto na 5 let ještě je to investice drahá, teď na to nemám a to auto potřebuju

Autor:  gokralik [ 1.3.11, 19:58 ]
Předmět příspěvku: 

Jo tak, už tomu rozumím. To pak jo.

Ono je to těžko, začneš měnit prahy a lemy, pak zjistíš, že jsou uhnité výztuhy v prazích, vnitřní podběhy a kusy podlahy, v kufru rezerva, vepředu nosníky a můžeš vařit a vařit... Zas pokud to uděláš pořádně, tak těch pět let to vydrží určitě.

Autor:  CrazyMan [ 1.3.11, 20:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor OK, kastle KO

a dopadneš jak já :D a svařovat kastli plamenem to chce prostitutka hodně štěstí a zkušeností... na to bych si ani já netroufl

Autor:  varok [ 2.3.11, 10:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor OK, kastle KO

Pokud to jsou jen prahy a lemy(tomu moc nevěřím, viz. Gokralík), tak to možná bude lepší vyvařit. Ale pokud je jistota, že to jsou opravdu jen ty prahy a lemy, tak se mi zdá 9000,- hodně. I kdyby stál jeden práh 1000,- kč, jeden lem asi 500,- kč to je asi 3000,-kč. Plus něco za výztuhy do prahů, tmely, kotouče do flexy apod. tak to možná na ty 4000,- kč vyjde, ale za práci si bere docela hodně. Zase asi jeden ze zlodějů.

Autor:  gokralik [ 2.3.11, 13:09 ]
Předmět příspěvku: 

varoku, zas to s těmi zloději nepřeháněj. Já dal za matroš na Fáčko 12tkč a práci jsem měl zdarma. A pokud nepočítám předek (což bylo tak 500kč), tak zbytek byly právě prahy a lemy. Díry v podlaze se zavařily odřezky, takže to nestálo nic. Teda samozřejmě v té ceně mám zahrnutý i lak. Ještě počítej, že na Feldu je karosařina ještě dražší než na Fa...

Autor:  JardaCZE [ 2.3.11, 14:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor OK, kastle KO

VYŘEŠENO, prahy lemy a vyztuhy za 2000Kč koupeny, CO2 je zapůjčeno, kotouče do brusky vzaty z práce :-D a lak seru, přestříknu to plničem, venek pomaluju nějakým gumoasfaltem, pak to oplastuju a vem to čert, 5 let to vydrží pak už auto netřeba :-D

Autor:  varok [ 3.3.11, 11:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor OK, kastle KO

Gokralík: ale ty jsi dával dohromady celou kastli, né jenom lemy a prahy, ne? Ano, na feldu jsou díly dražší, ale né zase o tolik. Taky záleží jaké díly kupuješ, zase dokola, buď levnější čína nebo kvalitnější české díly. A 12 000,- kč jen za plechy? :shock: Za to už mám pomalu celou kastli z nových dílů.
Ty to ale asi bereš i s tmely, barvou a tak, ne? Já psal jen čistě za plechy.

Autor:  gokralik [ 3.3.11, 12:32 ]
Předmět příspěvku: 

Vždyť to píšu. :oops: 12tkč se vším, s tmely i lakem. A taky píšu, že jediné kupované karosářské díly byly vepředu v hodnotě cca 500 kč. Pak už to byly jen prahy, lemy, podběhy atd... Malé díry se vařily z odřezků.

moje garáž píše:
základní barvy................................. 162 kč
vrchní barvy ................................... 328 kč
štětky .............................................. 77 kč
ředidla ........................................... 124 kč
odrezovač .........................................75 kč
plechařina .................................... 4 851 kč
plastové lemy ................................... 70 kč
tmely ............................................. 136 kč
kyty, stříkací tmel, plniče, smirky ... 1 205 kč
bodyčka (dutiny, podvozek) ............. 765 kč
kotouče do flexy ............................. 597 kč
šrouby, matky, příchytky ................. 311 kč
vrchní lak .................................... 2 190 kč
tempo ............................................ 186 kč

celkem ...................................... 11 077 kč + oleje, paliva, destilovaná voda a ještě milion opomenutých věcí. Ještě jedna flaška COčka a jeden kotouč drátu.


Se to prostě nasbírá... Pokud bych to nestříkal do laku, ale zatřel štětkou, tak jsem někde na hodnotě 8tkč. Ale pořád je to jen materiál. Práci do toho nepočítám. Teď jsem se ještě podíval na cenu dílů Fa×Fe a už je to na stejné hodnotě, tak beru zpět, že by to mělo být dražší...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/