Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 20:40



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 Motor OK, kastle KO 
Autor Zpráva

Příspěvky: 154
Bydliště: Hanušovice
Příspěvek Motor OK, kastle KO
Ahoj, mám dotaz, mám felicii 1,6 COmbi z 96. Motor je naprosto skvěle zajetý, bez problémový, ale kastle je uplně na dranc, hlavně prahy a zadní lemy. Oprava prej 9tisíc materíál a práce. Takže 10 000 celkově cca. Mám dotaz, je lepší auto vyvařit nebo raději koupit kastli bez motoru nebo s motorem nefunkčním a na kolik bude tato výměna motoru legální a přijatelná...

_________________
Škoda Felicia 1,6 GLX


1.3.11, 18:04
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Jestli 9tkč materiál a 1tkč práce, tak mi dej číslo na tvého karosáře... počítej spíš tak 15-20tkč celkově.

Výměna kastle by mohla projít, na úřadě říct, že auto bylo bouchnuté na pravý blatník a bude třeba vyměnit podběh i s číslem. Oni ti sami řeknou, co u nich projde a co ne.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


1.3.11, 19:29
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Motor OK, kastle KO
jestli je ti desítka moc si kup 2,2 CRDi megan se ti trochu vysere pádo nic nespraví :wink:


1.3.11, 19:36
Profil

Příspěvky: 154
Bydliště: Hanušovice
Příspěvek Re: Motor OK, kastle KO
říkal že 4 tisíce matroš a 5 tisíc práce... pak je ještě možnost udělat to sám.... na dvorku s tátou, jenž je svářeč a máme i plyn.

_________________
Škoda Felicia 1,6 GLX


1.3.11, 19:37
Profil ICQ

Příspěvky: 154
Bydliště: Hanušovice
Příspěvek Re: Motor OK, kastle KO
milošu, na moje platové poměry je desitka kur... moc....

_________________
Škoda Felicia 1,6 GLX


1.3.11, 19:37
Profil ICQ

Příspěvky: 154
Bydliště: Hanušovice
Příspěvek Re: Motor OK, kastle KO
a s tím že chci auto na 5 let ještě je to investice drahá, teď na to nemám a to auto potřebuju

_________________
Škoda Felicia 1,6 GLX


1.3.11, 19:38
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Jo tak, už tomu rozumím. To pak jo.

Ono je to těžko, začneš měnit prahy a lemy, pak zjistíš, že jsou uhnité výztuhy v prazích, vnitřní podběhy a kusy podlahy, v kufru rezerva, vepředu nosníky a můžeš vařit a vařit... Zas pokud to uděláš pořádně, tak těch pět let to vydrží určitě.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


1.3.11, 19:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3328
Bydliště: Studénka
Příspěvek Re: Motor OK, kastle KO
a dopadneš jak já :D a svařovat kastli plamenem to chce prostitutka hodně štěstí a zkušeností... na to bych si ani já netroufl

_________________
VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw Obrázek


1.3.11, 20:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Motor OK, kastle KO
Pokud to jsou jen prahy a lemy(tomu moc nevěřím, viz. Gokralík), tak to možná bude lepší vyvařit. Ale pokud je jistota, že to jsou opravdu jen ty prahy a lemy, tak se mi zdá 9000,- hodně. I kdyby stál jeden práh 1000,- kč, jeden lem asi 500,- kč to je asi 3000,-kč. Plus něco za výztuhy do prahů, tmely, kotouče do flexy apod. tak to možná na ty 4000,- kč vyjde, ale za práci si bere docela hodně. Zase asi jeden ze zlodějů.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


2.3.11, 10:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
varoku, zas to s těmi zloději nepřeháněj. Já dal za matroš na Fáčko 12tkč a práci jsem měl zdarma. A pokud nepočítám předek (což bylo tak 500kč), tak zbytek byly právě prahy a lemy. Díry v podlaze se zavařily odřezky, takže to nestálo nic. Teda samozřejmě v té ceně mám zahrnutý i lak. Ještě počítej, že na Feldu je karosařina ještě dražší než na Fa...

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


2.3.11, 13:09
Profil

Příspěvky: 154
Bydliště: Hanušovice
Příspěvek Re: Motor OK, kastle KO
VYŘEŠENO, prahy lemy a vyztuhy za 2000Kč koupeny, CO2 je zapůjčeno, kotouče do brusky vzaty z práce :-D a lak seru, přestříknu to plničem, venek pomaluju nějakým gumoasfaltem, pak to oplastuju a vem to čert, 5 let to vydrží pak už auto netřeba :-D

_________________
Škoda Felicia 1,6 GLX


2.3.11, 14:47
Profil ICQ

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Motor OK, kastle KO
Gokralík: ale ty jsi dával dohromady celou kastli, né jenom lemy a prahy, ne? Ano, na feldu jsou díly dražší, ale né zase o tolik. Taky záleží jaké díly kupuješ, zase dokola, buď levnější čína nebo kvalitnější české díly. A 12 000,- kč jen za plechy? :shock: Za to už mám pomalu celou kastli z nových dílů.
Ty to ale asi bereš i s tmely, barvou a tak, ne? Já psal jen čistě za plechy.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


3.3.11, 11:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Vždyť to píšu. :oops: 12tkč se vším, s tmely i lakem. A taky píšu, že jediné kupované karosářské díly byly vepředu v hodnotě cca 500 kč. Pak už to byly jen prahy, lemy, podběhy atd... Malé díry se vařily z odřezků.

moje garáž píše:
základní barvy................................. 162 kč
vrchní barvy ................................... 328 kč
štětky .............................................. 77 kč
ředidla ........................................... 124 kč
odrezovač .........................................75 kč
plechařina .................................... 4 851 kč
plastové lemy ................................... 70 kč
tmely ............................................. 136 kč
kyty, stříkací tmel, plniče, smirky ... 1 205 kč
bodyčka (dutiny, podvozek) ............. 765 kč
kotouče do flexy ............................. 597 kč
šrouby, matky, příchytky ................. 311 kč
vrchní lak .................................... 2 190 kč
tempo ............................................ 186 kč

celkem ...................................... 11 077 kč + oleje, paliva, destilovaná voda a ještě milion opomenutých věcí. Ještě jedna flaška COčka a jeden kotouč drátu.


Se to prostě nasbírá... Pokud bych to nestříkal do laku, ale zatřel štětkou, tak jsem někde na hodnotě 8tkč. Ale pořád je to jen materiál. Práci do toho nepočítám. Teď jsem se ještě podíval na cenu dílů Fa×Fe a už je to na stejné hodnotě, tak beru zpět, že by to mělo být dražší...

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


3.3.11, 12:32
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz