Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Nastavení sytiče k karburatoru EDSR
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2571
Stránka 1 z 1

Autor:  PetrVTR [ 22.11.06, 15:57 ]
Předmět příspěvku:  Nastavení sytiče k karburatoru EDSR

Ahoj,
prosím o radu. Pořídil jsem si zachovalou 120L. Provedl jsem údržbu a seřízení motoru dle předepsaných hodnot a na sériovou stodvácu to jede myslím krásně, motor jde v jakémkoliv režimu zatížení a otáček bez škubání, klepání ventilů apod. Startuje okamžitě studená i teplá, průměrná spotřeba na nádrž vychází 6,8l/100 km (včetně denního dojíždění do práce po městě), takže potud jsem zcela spokojen. Jediný problém mám když startuju studenej motor se sytičem. Motor sice ihned naskočí, ale hned se začne zahlcovat, takže musím se sytičem dolů ale tam zase volnoběh neudržim. Prostě nedokážu páčkou regulovat sytič u studenýho motoru tak, aby se dalo trochu normálne vyjet, buď je za mnou mlha nespálených uhlovodíků jak kdybych jezdil na olej a nebo se pohybuju přískokem v křižovatce jak blbec. Naštěstí po pár stech metrech můžu sytič stáhnout úplně a je klid. Myslíte že je to u tohoto karburátoru normální? Dá se vůbec sytič nějak seřídit? Nějak už jsem pozapomněl co je vlastně u takového vozu normální a co ne, 10 let jsem s vozem řady 742 nejel, ale pokud si vzpomínám tak dřív když jsem jezdil s tátovou 125L (SEDR) tak určitě nic takového nedělala, prostě plynule běžela i se sytičem bez nějakýho vetšího kouře a a jak se ohřívala tak jsem sytič stahoval bez nějakých psích kusů co mi dělá moje stodváca. Napadá někoho v cěm může být problém? Díky.

Autor:  slovacek.milos [ 23.11.06, 07:38 ]
Předmět příspěvku: 

je to asi normální, pokud se škodovky vyráběly, tak to fungovalo normálně, jak se zašaly měřit emise, tak to chytne zdechne, chytne zdechne, chytne a jede, tak zo není v sytiči, ale ve volnoběžném ochuzení směsi miloš

Autor:  Šemik [ 23.11.06, 09:58 ]
Předmět příspěvku: 

Když jsi ji dával do pucu, měl si rozebranej karbec? Pokud jo, složil jsi správně vlastní sytič? Myslím tím jestli jsi neotočil takový to mosazný kolečko co je z druhý strany páčky sytiče na karburátoru....

Autor:  Kachnis [ 23.11.06, 10:05 ]
Předmět příspěvku: 

podle me to bude ve smesi.... kdyz mel muj motor v aute jeste tata a menl edsr, delalo to taky..zkus si jeste pohrat se smesi a vzduchem..nedelej podle knizek, ale podle motoru..

Autor:  PetrVTR [ 23.11.06, 10:31 ]
Předmět příspěvku: 

No ve smesi to bude, ale zrejme jen co se tyka sytice. Kdyz se motor ohreje a sytic je dole dole tak jde motor az nezvykle pekne, bez cukani a klepani tahne plynule v celem rozsahu otacek a zatizeni, take spotreba je OK. Dokonce to proslo na emisich bez toho aby to skrtili. Proto si myslim ze karbec jako takovej funguje naprosto OK a problem mam jen se syticem. To mosazny kolecko na pacce sytice zkontroluju, ted si vubec nevzpominam....

Autor:  Šemik [ 23.11.06, 10:34 ]
Předmět příspěvku: 

Dostaneš se k němu když odšrounuješ ty 4 šroubky M4 co drží vlastní těleso sytiče na karburátoru. Jestli je tam dobře zjistíš podle rýh, které má na sobě
:wink:

Autor:  mahin [ 23.11.06, 12:24 ]
Předmět příspěvku: 

Měl jsem ten samý problém a když rozděláš víčko od karbecu, tak je v prostřed dole jedna tryska a nevím proč, ale bejvý tam menší, než má být...Má být 130...Já měl např. 90 a teď je to good...

Autor:  ferrari [ 24.11.06, 22:16 ]
Předmět příspěvku: 

mahin píše:
Měl jsem ten samý problém a když rozděláš víčko od karbecu, tak je v prostřed dole jedna tryska a nevím proč, ale bejvý tam menší, než má být...Má být 130...Já měl např. 90 a teď je to good...


Tak veru, pozri túto trysku a skontroluj hladinu benzínu v plavákovej komore. sytič je v podstate jednoduchý karburátor, nemá tam byť čo zlé...ibažeby ti to niekde ťahalo falošný vzduch...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/