Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Hlava z Favorita
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2579
Stránka 1 z 2

Autor:  roman heller [ 23.11.06, 11:47 ]
Předmět příspěvku:  Hlava z Favorita

Zdárek.chci se zeptat na váš názor.Můžu sehnat zadarmo novou hlavu z fáva která je snížená o -1,3mm a chtěl bych to dát na motor který je už upravený.Je to 1,4 , rovné písty,ostrá vačka,dva dvojtý karbece solex 40 (pěkně to krmí) a jestě další úpravy.klika a ojnice sou origoš tak se vás chci zeptat jestly tam můžu dát tu sníženou hlavu aniž by mě prastily písty až poletí k marzu.......... :lol:

Autor:  Martin [ 23.11.06, 14:34 ]
Předmět příspěvku: 

Je to slovíčkaření, ale když napíšeš že je snížená o -1,3mm, tak to je vlastně vyšší. Buďto je snížená o 1,3mm a nebo je vysoká -1,3mm oproti původní. To je stejný, jako když ti na vitrínu obchodu napíšou SLEVA -30%, to potom vlastně zaplatíš 30% navíc. :lol:

Neber to ve zlým, jen jak sem to viděl, tak mě to praštilo do očí.

Autor:  slovacek.milos [ 23.11.06, 20:09 ]
Předmět příspěvku: 

to tam prdi a uvidíš, záleží taky na těsnění pokud nebude mít garantované stlačení, může to dopadnout různě, já jsem to jednomu dělal a nechal jsem si těsnění udělat Jan Kalina Zlín, asi pětikilo a nestěžoval si, taky to bylo nějak přes milimetr snížené miloš

Autor:  Kikan [ 23.11.06, 20:33 ]
Předmět příspěvku: 

1,3 mm - to už je docela dost, když tak ti bude odcházet těsnění.

Autor:  roman heller [ 23.11.06, 23:16 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
to tam prdi a uvidíš, záleží taky na těsnění pokud nebude mít garantované stlačení, může to dopadnout různě, já jsem to jednomu dělal a nechal jsem si těsnění udělat Jan Kalina Zlín, asi pětikilo a nestěžoval si, taky to bylo nějak přes milimetr snížené miloš



já zatím používám těsnění z Fábie 1,4 a zatím drží protože teĎ co tam je hlava tak je snížená kolem 0,5mm ale jestly teda máš nějaký kontakt kde bych mohl sehnat to lepší těsnění aby to ty tlaky udrželo tak mi to prosím napiš.Děkuji......... :D

Autor:  Thobiash [ 23.11.06, 23:21 ]
Předmět příspěvku: 

Tady dělaj i na zakázku...

http://www.styl-plzen.cz/tesneni.php

Autor:  slovacek.milos [ 24.11.06, 08:13 ]
Předmět příspěvku: 

si najdi na seznamu jan kalina výroba těsněná zlín, tam mi nabízeli těsnění sériové, těsnění vyrobené z lepšího materiálu a těsnění s garantovaným stračením 1.6 a 1.7 mm, je to teda už pár let, zasílají i na dobírku. těsnění bych utahoval i několik hodin, zajel a ještě znovu přetáhl, šrouby nové a dobře namazané v bloku několikrát projeté před motáží, a nikdy nevyužívej výkon motoru pokud není zahřátý miloš

Autor:  roman heller [ 24.11.06, 11:34 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
si najdi na seznamu jan kalina výroba těsněná zlín, tam mi nabízeli těsnění sériové, těsnění vyrobené z lepšího materiálu a těsnění s garantovaným stračením 1.6 a 1.7 mm, je to teda už pár let, zasílají i na dobírku. těsnění bych utahoval i několik hodin, zajel a ještě znovu přetáhl, šrouby nové a dobře namazané v bloku několikrát projeté před motáží, a nikdy nevyužívej výkon motoru pokud není zahřátý miloš




Díky moc........ještě se tě zeptám když si takový odborník, mám to převrtaný1,4 a mezi kroužkami mi praskají písty.Už sem se tu jednou na to ptal.někde sem zjistil že to může být velkým předstihem.Sou to klasický tísty (žádný Té písty ani kovaný ale klasika). Mám předstih 10-12 stupňů a je tam stodvacítkový rozdělovač který nemá zapojený podtlak k regulaci (na závoďáky je to prý lepší) ale má jiný pružinky v odstředivý regulaci ale nevím jaký a jak to hodně koriguje předstih ve višších otáčkách (točím to na 7500ot.) Sem přemýšlel tam dát klisiku rozdělovač z fáva (bude dávat i větší jiskru ) který není upraven ale nevím jestly to bude dobře pracovat.....Co si otom všem myslíš......díky........ :D

Autor:  slovacek.milos [ 24.11.06, 17:06 ]
Předmět příspěvku: 

o tom praskání to jsem četl, ale nevím, mohu to říct jen svůj názor, pokud není hliník prohřátý praskat umí, příklad je BMW 524, tam to stačilo hned pohonit a hotovo, pokud se to nechalo prohřát tak se to celý den dalo hnát na plný výkon a poho, stačí 120 zima, po startu plný a je těsnění pod hlavou venku, pokud závodíš s klasickými písty, tak je to normální jev, pokud ten výkon z toho motoru taháš za příznivých podmínek, tak by se to stát nemělo, ale na to to jsou jiní borci, co rozumí strojařině pevnosti a prožnosti materiálů a jejich třídám, na to běžný mechanik nemá miloš

Autor:  Jarda S. [ 24.11.06, 17:58 ]
Předmět příspěvku: 

roman heller píše:
slovacek.milos píše:
si najdi na seznamu jan kalina výroba těsněná zlín, tam mi nabízeli těsnění sériové, těsnění vyrobené z lepšího materiálu a těsnění s garantovaným stračením 1.6 a 1.7 mm, je to teda už pár let, zasílají i na dobírku. těsnění bych utahoval i několik hodin, zajel a ještě znovu přetáhl, šrouby nové a dobře namazané v bloku několikrát projeté před motáží, a nikdy nevyužívej výkon motoru pokud není zahřátý miloš




Díky moc........ještě se tě zeptám když si takový odborník, mám to převrtaný1,4 a mezi kroužkami mi praskají písty.Už sem se tu jednou na to ptal.někde sem zjistil že to může být velkým předstihem.Sou to klasický tísty (žádný Té písty ani kovaný ale klasika). Mám předstih 10-12 stupňů a je tam stodvacítkový rozdělovač který nemá zapojený podtlak k regulaci (na závoďáky je to prý lepší) ale má jiný pružinky v odstředivý regulaci ale nevím jaký a jak to hodně koriguje předstih ve višších otáčkách (točím to na 7500ot.) Sem přemýšlel tam dát klisiku rozdělovač z fáva (bude dávat i větší jiskru ) který není upraven ale nevím jestly to bude dobře pracovat.....Co si otom všem myslíš......díky........ :D


pokud chceš rozdělovač bez podtlaku tak je měli první tisícovky :wink:

Autor:  ferrari [ 24.11.06, 22:10 ]
Předmět příspěvku: 

roman heller píše:
slovacek.milos píše:
si najdi na seznamu jan kalina výroba těsněná zlín, tam mi nabízeli těsnění sériové, těsnění vyrobené z lepšího materiálu a těsnění s garantovaným stračením 1.6 a 1.7 mm, je to teda už pár let, zasílají i na dobírku. těsnění bych utahoval i několik hodin, zajel a ještě znovu přetáhl, šrouby nové a dobře namazané v bloku několikrát projeté před motáží, a nikdy nevyužívej výkon motoru pokud není zahřátý miloš




Díky moc........ještě se tě zeptám když si takový odborník, mám to převrtaný1,4 a mezi kroužkami mi praskají písty.Už sem se tu jednou na to ptal.někde sem zjistil že to může být velkým předstihem.Sou to klasický tísty (žádný Té písty ani kovaný ale klasika). Mám předstih 10-12 stupňů a je tam stodvacítkový rozdělovač který nemá zapojený podtlak k regulaci (na závoďáky je to prý lepší) ale má jiný pružinky v odstředivý regulaci ale nevím jaký a jak to hodně koriguje předstih ve višších otáčkách (točím to na 7500ot.) Sem přemýšlel tam dát klisiku rozdělovač z fáva (bude dávat i větší jiskru ) který není upraven ale nevím jestly to bude dobře pracovat.....Co si otom všem myslíš......díky........ :D


Keď točíš 7500 ot, aký máš karbec, akú vačku a aký výfuk?
Inak tie piesty: čo myslíš pod pojmom praskajú? Každých 2000 km? Alebo ako?

Autor:  roman heller [ 25.11.06, 06:56 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
roman heller píše:
slovacek.milos píše:
si najdi na seznamu jan kalina výroba těsněná zlín, tam mi nabízeli těsnění sériové, těsnění vyrobené z lepšího materiálu a těsnění s garantovaným stračením 1.6 a 1.7 mm, je to teda už pár let, zasílají i na dobírku. těsnění bych utahoval i několik hodin, zajel a ještě znovu přetáhl, šrouby nové a dobře namazané v bloku několikrát projeté před motáží, a nikdy nevyužívej výkon motoru pokud není zahřátý miloš




Díky moc........ještě se tě zeptám když si takový odborník, mám to převrtaný1,4 a mezi kroužkami mi praskají písty.Už sem se tu jednou na to ptal.někde sem zjistil že to může být velkým předstihem.Sou to klasický tísty (žádný Té písty ani kovaný ale klasika). Mám předstih 10-12 stupňů a je tam stodvacítkový rozdělovač který nemá zapojený podtlak k regulaci (na závoďáky je to prý lepší) ale má jiný pružinky v odstředivý regulaci ale nevím jaký a jak to hodně koriguje předstih ve višších otáčkách (točím to na 7500ot.) Sem přemýšlel tam dát klisiku rozdělovač z fáva (bude dávat i větší jiskru ) který není upraven ale nevím jestly to bude dobře pracovat.....Co si otom všem myslíš......díky........ :D


Keď točíš 7500 ot, aký máš karbec, akú vačku a aký výfuk?
Inak tie piesty: čo myslíš pod pojmom praskajú? Každých 2000 km? Alebo ako?



Karbece mám dva dvojtý solexi 40,vačka 280/280,laděný svody bez středního dílu výfuku (trubka) a koncový díl výfuku laděný soieta.Ktomu aby se to dalo točit tak mám tvrdý pružiny pod ventilami........... :D

Autor:  fert.j [ 26.11.06, 12:22 ]
Předmět příspěvku: 

zpocitej si kompresni pomer a podle toho si najdi v zavodnich upravach kdy to zacne odchazet existuje na to literatura

Autor:  fert.j [ 26.11.06, 12:26 ]
Předmět příspěvku: 

tak si nalej kompresni pomer a zjisti si jestli se ti nepotkaj ventyly a da se jit cca na kompresni pomer 11.5:1 ale musis zvednou tlak na oleji atd atd!!!

Autor:  spartra [ 26.11.06, 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

s těsněním nemohu souhlasit, měli jsme na fáčku hlavu zhruba o 2mm dole, upravený spalováky, komprese 12:1, originální těsnění, najezdilo to za rok 50t.km bez problémů :P

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/