Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
parametry motoru Fabia 1.2HTP https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2581 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | jan.rollo [ 23.11.06, 21:08 ] |
Předmět příspěvku: | parametry motoru Fabia 1.2HTP |
Vážení, prosím o možnost seznámení s výkonostními parametry motoru Fabie 1.2.Nikde se mi nepodařilo sehnat křivku výkonu,točivého momentu a měrné spotřeby. Děkuji |
Autor: | Martin [ 23.11.06, 21:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Něco je odtud http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15 a další listy |
Autor: | Peter50kw [ 23.11.06, 22:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Su dost mizerne. http://skoda.autokacik.pl/pages/chtyki/ ... %2047%20kW |
Autor: | Thobiash [ 23.11.06, 23:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Peter50kw píše: Su dost mizerne. http://skoda.autokacik.pl/pages/chtyki/ ... %2047%20kW Pardon, ale trochu odbočím tady i jinde jsem čet´,že se do Fábií dávaj dvoulitry, ale já žádnou ještě neviděl. Do kterejch, kdy jak, co a proč? |
Autor: | Kybergreg [ 24.11.06, 10:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, jsou to dvoulitry starší koncepce, osmiventilový (dva ventily na válec), výkon jen 85kW, ale zato táhnou odspodu (je to obdoba těch 1,6tek, co se dávaly do felicií), spotřebu nevim, ale odhaduju, že by mohla být docela příznivá. Už jsem pár fabií s tímhle motorem viděl, ale je fakt, že moc jich není, protože lidi si fabie s tímhle motorem prakticky vůbec nekupujou. Kdo si koupí fabii, má v tom buď jeden z těch nejlevnějších motorů nebo naopak nějaký TDi, ale starej benzínovej dvoulitr moc lidí nechce. A nevim, jestli se tenhle motor do nových fabií ještě vůbec nabízí. |
Autor: | hans [ 24.11.06, 10:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kombinovaná spotřeba toho dvoulitru je podle výrobce 7,7 litru. Věřím tomu, že ten motor s na něj relativně lehkou Fabií celkem mává, pořizovací cena je ale neadekvátní, takže jsem tohle auto viděl snad jedno. Hlavně kvůli tý ceně to většinou u zájemců o svižnější svezení skončilo u stokoňový 1,4 16V. Sice nemá zdaleka takovej krouťák jako dvoulitr, je ale levnější... Jinak kompletní technický údaje jsou zde: http://www.skoda-auto.com/importer/webc ... lyear=2007 |
Autor: | hans [ 24.11.06, 10:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty křivky a tech. údaje pro HTP jsou tady: 1,2 40 kW http://www.skoda-auto.com/importer/webc ... lyear=2007 1,2 12V 47 kW http://www.skoda-auto.com/importer/webc ... lyear=2007 |
Autor: | Pech. [ 24.11.06, 12:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
fábii s dvoulitrem má jeden chlapík od vedle, jezdí to výborně, žara tak 8l |
Autor: | Thobiash [ 24.11.06, 15:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj dík všem za info. Já jen, že mi má jedna Fábka (1,4 16V 74Kw) asi za rok spadnout do klína-ten dvoulitr by byl asi zajímavej. Tohle auto bych ale chtěl zachovat legální po všech stánkách (ne jako tu "Černou"), takže smůla a pápá dvoulitr . |
Autor: | slovacek.milos [ 25.11.06, 08:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
nejlepěí je klasika 1.4, ověřená s filcky, svíčky jednokontaktní, žádná zbytečná výbava, klima a počátač, výkon se dá zvednout jiným programem a v poho miloš |
Autor: | Jarda S. [ 25.11.06, 12:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Thobiash píše: Jj dík všem za info. Já jen, že mi má jedna Fábka (1,4 16V 74Kw) asi za rok spadnout do klína-ten dvoulitr by byl asi zajímavej. Tohle auto bych ale chtěl zachovat legální po všech stánkách (ne jako tu "Černou"), takže smůla a pápá dvoulitr . 74kw máme u 1.9 |
Autor: | Thobiash [ 25.11.06, 14:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: nejlepěí je klasika 1.4, ověřená s filcky, svíčky jednokontaktní, žádná zbytečná výbava, klima a počátač, výkon se dá zvednout jiným programem a v poho miloš ...my (já a má nejmilejší )ji dostanem od rodičů, takže si vybírat nemůžu, ale rozhodně nejsem naštvanej... |
Autor: | Kybergreg [ 27.11.06, 13:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Thobiash píše: Jj dík všem za info. Já jen, že mi má jedna Fábka (1,4 16V 74Kw) asi za rok spadnout do klína-ten dvoulitr by byl asi zajímavej. Tohle auto bych ale chtěl zachovat legální po všech stánkách (ne jako tu "Černou"), takže smůla a pápá dvoulitr . Zajímavý je, že ve skutečnosti na běžný ježdění je lepší motor 1,4 16V 55kW, který má lepší průběh krouťáku v nízkých otáčkách. Verze se 74kW je vyhoněná do výkonu ve vyšších otáčkách, takže je potřeba ho honit, aby to pořádně jelo. Nicméně i tak si myslim, že je to dobrej motůrek, tak až s nim budeš drandit, tak se nezapomeň podělit o zážitky A za dvoulitrem nesmutni, takhle budeš mít nižší povinný ručení a při rozumný jízdě i nižší spotřebu. |
Autor: | Thobiash [ 27.11.06, 13:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kybergreg píše: Thobiash píše: Jj dík všem za info. Já jen, že mi má jedna Fábka (1,4 16V 74Kw) asi za rok spadnout do klína-ten dvoulitr by byl asi zajímavej. Tohle auto bych ale chtěl zachovat legální po všech stánkách (ne jako tu "Černou"), takže smůla a pápá dvoulitr . Zajímavý je, že ve skutečnosti na běžný ježdění je lepší motor 1,4 16V 55kW, který má lepší průběh krouťáku v nízkých otáčkách. Verze se 74kW je vyhoněná do výkonu ve vyšších otáčkách, takže je potřeba ho honit, aby to pořádně jelo. Nicméně i tak si myslim, že je to dobrej motůrek, tak až s nim budeš drandit, tak se nezapomeň podělit o zážitky A za dvoulitrem nesmutni, takhle budeš mít nižší povinný ručení a při rozumný jízdě i nižší spotřebu. Jj máš recht a o zážitky se podělím, ale ještě počítám tak rok musim čekat - skorotchán chce tu novou Fábii... |
Autor: | Jarda S. [ 27.11.06, 19:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kybergreg píše: Thobiash píše: Jj dík všem za info. Já jen, že mi má jedna Fábka (1,4 16V 74Kw) asi za rok spadnout do klína-ten dvoulitr by byl asi zajímavej. Tohle auto bych ale chtěl zachovat legální po všech stánkách (ne jako tu "Černou"), takže smůla a pápá dvoulitr . Zajímavý je, že ve skutečnosti na běžný ježdění je lepší motor 1,4 16V 55kW, který má lepší průběh krouťáku v nízkých otáčkách. Verze se 74kW je vyhoněná do výkonu ve vyšších otáčkách, takže je potřeba ho honit, aby to pořádně jelo. Nicméně i tak si myslim, že je to dobrej motůrek, tak až s nim budeš drandit, tak se nezapomeň podělit o zážitky A za dvoulitrem nesmutni, takhle budeš mít nižší povinný ručení a při rozumný jízdě i nižší spotřebu. i u 1.9 tdi ? |
Stránka 1 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |