Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
motor netahne do 2700ot/m https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2605 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | bzony [ 26.11.06, 00:40 ] |
Předmět příspěvku: | motor netahne do 2700ot/m |
Zdravim Skodovaky Mam Fabii 1,4 MPI 50kw z najetymi 45 000km. Na to ze je to 8 ventil vubec netahne z nizkych otacek. Zacne vyrazne tahnout az nad 2700ot/m, coz vubec nesouhlasi s charakteristikou motoru ( nejvysi toc. moment 120 Nm, je tusim ve 2500ot/m). V nichzsich otackach s ni neni rec. Vadimi mi predevsim rozjezdy, kdy se nelze prakticky normalne rozjed. Kdyz se snazim kultivovane rozjed, tak se tak tak odlepim z krizovatky a nebo to musim hnat nad 3000ot/m. Jelikos se snazim udrzovat motor mezi 2000-3000 v ustalene jizde, kvuli spotrebe, kde motor (muj motor) nema silu, je s nim jizda doslova nepohdlna a spotreba kolisa mezi 7 - 10 l. Coz je na muj vkus opravdu hodne. Pred pul rokem jsem to mel napichle na VAGu a nenaslo to nic... Nevim cim to muze byt Dale: Plynovy pedal ma asi 0,5s prodlevu na seslapnuti, byl to jen problem v prvnich letech vyroby a pak to Skodovaci odstranili. Da se to dodatecne odstranit? Davam rad meziplyny plyny, kdyz chytim sportovni slinu a s tou prodlevou se to neda Uvazoval jsem, ze bych to zkusil precipovat. Mozna by to vyresilo oba problemy jednou ranou... Diky |
Autor: | Peter50kw [ 26.11.06, 07:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zeby tie problemy boli vysledok blbeho precipovania? |
Autor: | ferrari [ 27.11.06, 17:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mojím príspevkom ti nijako nepomôžem a asi ťa ani nijako nepoteším. Podľa mňa je 1.4 MPi najshitovejší motor, aký škoda vyprodukovala a to hlavne vďaka el. škrtiacej klapke. Veľa žerie, nič neťahá, charakteristika adko diesel...a tá prestávka medzi pridaním plynu a skutočným ťahom....stracha ahrôza...to aby si začal pridávať 2 sekundy pred predbiehaním...stlačíš plyn, dáš smerovke, že ideš obiehať, auto nezrýchľuje, tak už sa zmieriš s tým, že nepredbiehaš, dáš nohu dole z plynu, vtedy začne ísť.... ...trocha som sem zamiešal city (alebo rovno nenávisť)...sorry za to... |
Autor: | slovacek.milos [ 27.11.06, 17:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
a to máš lenochoda od výroby?, nebo postupem doby, já bych zkusil do rána odpojit řídící jednotku a pak první poloha 30 vteřin a start, pak bych vyměnil palivový filtr, je v něm integrován regulátor tlaku a stříká ti to při konstantním tlaku a proměnlivém čase, taky bych jel po svíčkách jednokontaktní platinové PYC ceny 600-900 kč a pak řídící jednotka autosport cimbu snad osmička, ale jde se k tomu dopracovat i levněji, já jsem měl nedávno feldu lenochod, dal jsem druhou ŘJ a začalo to lítat, původní jsem nasadil do druhé feldy a valí tam taky tak postupně to řeš miloš |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |