Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 04:08



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
 nedrzia otacky zo syticom 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3
Příspěvek nedrzia otacky zo syticom
Prosim Vas poradte. Mam skodu 105 a ked nastartujem so syticom vyjdem z garaze vobec nedrzia otacky po chvili ako idem zavriet garazove dvere zdochne prosim poradte kde moze byt chyba sviecky som vycistil. potom uz pocas jazdy otacky drzia aj so syticom. dakujem koki


26.11.06, 12:14
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Tak tie sviečky skús vymeniť. Ďalej skús nastaviť bohatosť zmesi. Robí sa to dvoma skrutkami na karburátore. Nech to niekto pls popíše, bo ja osobne som to nerobil. Aký benzín tankuješ? Olej bol kedy naposledy menený aj s olejovým filtrom? Vzduchový filter je v akom stave?

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


26.11.06, 12:32
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ten karburátor, nastavení směsi:
Nastavuje se to dvěma mosaznými šroubky, malý a větší
Pro karburátor EDSR (užovky, 1.model "M") - Ten velký šroub najdeš na levé straně karburátoru (myšleno při pohledu do motoru od zadního čela). Zašroubuješ ho, aby dosedl na doraz, a pak ho vyšroubuješ o 2 otáčky. ten menší najdeš na druhé straně karbecu, pozor, není vidět, je tam jakoby "utopený" a je k němu velmi špatný přístup. Ten taky zcela zašroubuješ a pak jej povolíš o 2.5 otáčky.
Pro karburátor SEDR (model 85 a novější) tyto dba šroubky jsou umístěny nad sebou a vidíš je při pohledu do motoru na čelní straně karburátoru. Nastavení je stejné

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


27.11.06, 15:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
2 Elegant: pokiaľ sú problémy so sýtičom, môžeš nastavovať bohatosť a príd. vzduch koľko chceš, nepomôže to
2 Semik: dobre, len keď tie skrutky doľahuješ nadoraz, tak veľmi jemne, aby si neotlačil dosadacie plochy!

Ja si myslím, že pokiaľ sú problémy so sýtičom tak sú možné príčiny:
- niekde sa prisáva falošný vzduch ( a to dosť výrazne) - to by ale nedržal otáčky ani na voľnobeh bez sýtiča
- je zle nastavená hladina v karburátore
- extrémne krivé (prehnuté) víko karbuarátora
- zapchatá tryska sýtiča (málo pravdepodobné, ale možné)

Ono je otázne, ako sa to presne správa: chytí ihneď a hneď vyletí do vysokých otáčok? Alebo chytá dlho a otáčky sú malé? Začalo to robiť znenazdajky, či to robí odjakživa?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


27.11.06, 16:56
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 4 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz