Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Vysoká spotřeba
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=26252
Stránka 1 z 2

Autor:  Geneva [ 19.4.11, 21:31 ]
Předmět příspěvku:  Vysoká spotřeba

Zdravím lidičky mám problém mám Formana 135L a mám šílenou spotřebu 14,6 l/100km :sick: nevíte někdo čím by to mohlo být nebo jak ji snížit ? Děkuju

Autor:  Viky [ 19.4.11, 21:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoká spotřeba

Musis to vic popsat. Mohlo by to bejt brzdama, karburatorem a buh vi cim jeste.

Jede to? Nejede to? Startuje to dobre za studena? A za tepla?

Autor:  Geneva [ 19.4.11, 22:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoká spotřeba

Startuje to normálně i za tepla i za studena a jede to dobře tak jak by to jet mělo v tomhle problém žádný nevidím brzdy sou teď dělané nové takže brzdit to brzdí jak má proto se ptám nejde mi to do hlavy :(

Autor:  varok [ 19.4.11, 22:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoká spotřeba

Tak buď špatně seštelovaný karburátor, předstih, ucpaný výfuk. Někdy to dělá i sytič. Když je to špatně seřízené, nebo něco poškozené, tak je sytič pořád aktivní a žere to jako tank.

Autor:  Vít [ 20.4.11, 08:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoká spotřeba

znám jen tři způsoby, jak může favorit tak strašně žrát

1, jezdit jako největší blázen na zeměkouli
2, prasklá membrána palivové pumpy a benzín teče do oleje
3, prasklá membrána obohacovače a benzín teče potokem do sání

Autor:  fatal [ 20.4.11, 08:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoká spotřeba

4, netěsnost v palivovém potrubí :?:

Autor:  Geneva [ 20.4.11, 12:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoká spotřeba

Díky za rady skusím se na to ten týden mrknout :wink:

Autor:  Bloq19 [ 20.4.11, 16:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoká spotřeba

to samý řeším u svojí 120tky, spotřeba 16/100.Nikde nic neteče karburátor seštelovaný na chudou směs,předstih vporádku,ventily v pořádku,sytič zavřený,AC pumpa funguje,nejezdím jako blázen.

Autor:  crossman [ 20.4.11, 23:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoká spotřeba

Geneva píše:
Startuje to normálně i za tepla i za studena a jede to dobře tak jak by to jet mělo v tomhle problém žádný nevidím brzdy sou teď dělané nové takže brzdit to brzdí jak má proto se ptám nejde mi to do hlavy :(



Gratulujem k novým brzdám a nevisia ti náhodou pakne vzadu, alebo obloženie sa neškrie? po vyradení na neutrál nespomaľuješ rýchlejšie, alebo sa ti niektoré koleso nehreje viac ako iné po zastavení?
Nechaj si skontrolovať emisie- pokiaľ nebudú vysoké, tak ti to niekde čúra...
Aj geometria pridá na spotrebe, ale nie až toľko. Výfuk máš originál a nevykuchaný?
nesmrdí niekde spod auta benál?

Autor:  fatal [ 21.4.11, 06:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoká spotřeba

Bloq19 píše:
to samý řeším u svojí 120tky, spotřeba 16/100.Nikde nic neteče karburátor seštelovaný na chudou směs,předstih vporádku,ventily v pořádku,sytič zavřený,AC pumpa funguje,nejezdím jako blázen.

Nesmrdí ti náhodou při nastartovaném motoru někde benzín? Nekape ti vzadu za karbem přívod paliva? Nebo někde jinde mezi pumpou a karburátorem?

Autor:  Geneva [ 24.4.11, 08:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoká spotřeba

Koukal jsem do motoru a zjistil jsem že mám odpojenou hadičku od rozdělovače do karburátoru nevíte coby to mohlo mít za následky nebo na co všechno to mohlo mít vliv , nevím jak dlouho to bylo odpojené napojil sem to zpátky tam kde to má být a nic se nezměnilo .

Autor:  fatal [ 24.4.11, 10:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoká spotřeba

Mezi rozdělovačem a karbem je hadička podtlaku pro podtlakovou regulaci předstihu, vliv to má trochu na sytost směsi v přechodech a hlavně na předstih při nízkém zatížení motoru. Obojí by ale nemělo výrazně navýšit spotřebu.

Autor:  naj [ 24.4.11, 16:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoká spotřeba

Vít píše:
znám jen tři způsoby, jak může favorit tak strašně žrát

1, jezdit jako největší blázen na zeměkouli
2, prasklá membrána palivové pumpy a benzín teče do oleje
3, prasklá membrána obohacovače a benzín teče potokem do sání

Zdravím.Plný souhlas s Vítem.Pokud vyloučím první možnost,protože asi jsi natolik soudný co způsobí taková jízda,druhá možnost-cítit benzín v oleji- na vytažené měrce setřít dvěma prsty a protřít a čichnout a zároveň si všimnout viskozity/prsty mírně drhnou pokud je olej zředěný/ a při větším průsaku přes membránu se zvedne i hladina oleje a nebo neubívá pokud před tím se tak dělo/ a třetí možnost-obohacovač.Na tělese karburátoru ve spodní části je dvěma šroubky připevněno víčko obohacovače a pod ním je membrána,která buď praskne nebo ,,sklouzne'' /nevím jak to pomenovat/ s dosedací plošky mezi víčkem a tělesem karburátoru.Toť vše.Pouze jsem trochu rozvinul radu od Víta.

Autor:  Geneva [ 24.4.11, 16:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoká spotřeba

ok díky moc za rady :wink: zkusím všechno a až budu něco vědět ozvu se :)

Autor:  naj [ 24.4.11, 17:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vysoká spotřeba

Bloq19 píše:
to samý řeším u svojí 120tky, spotřeba 16/100.Nikde nic neteče karburátor seštelovaný na chudou směs,předstih vporádku,ventily v pořádku,sytič zavřený,AC pumpa funguje,nejezdím jako blázen.

U Š 120 -seřízení /přetryskování/ může paradoxně spotřebu zvýšit. Proč? Musím vzít v úvahu charakter trati /kopcovitý terén,městský provoz,přívěs,styl jízdy apod. /,stav motoru,vzduch.filtr,svíčky,seřízení,nastavení /funkčnost/ např.i termoklapky v sání,váznutí brzd /u stodvacítky celkem častý jev/,typ a podhuštění pneu atd. Pokud došlo k přetryskování karbecu na chudší směs,sníží se výkon motoru při stejném otevření /úhlu/ škrt.klapky. To má za následek, aniž si to člověk uvědomí,sešlápnout víc pedál a to následně podle provozního režimu a tím se dříve může otevřít druhý stupeň. 16l je ale opravdu hodně a bral bych v potaz kombinaci víc faktorů,jak jsem již naznačil.Zkus popřemýšlet a projíd celý vůz nebo Tě dnešní ceny benzínu/a lepší už to v tomto fatrlandě nebude :sick: / zrujnují :D!!!

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/