Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Vysoká spotřeba https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=26252 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Geneva [ 19.4.11, 21:31 ] |
Předmět příspěvku: | Vysoká spotřeba |
Zdravím lidičky mám problém mám Formana 135L a mám šílenou spotřebu 14,6 l/100km nevíte někdo čím by to mohlo být nebo jak ji snížit ? Děkuju |
Autor: | Viky [ 19.4.11, 21:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoká spotřeba |
Musis to vic popsat. Mohlo by to bejt brzdama, karburatorem a buh vi cim jeste. Jede to? Nejede to? Startuje to dobre za studena? A za tepla? |
Autor: | Geneva [ 19.4.11, 22:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoká spotřeba |
Startuje to normálně i za tepla i za studena a jede to dobře tak jak by to jet mělo v tomhle problém žádný nevidím brzdy sou teď dělané nové takže brzdit to brzdí jak má proto se ptám nejde mi to do hlavy |
Autor: | varok [ 19.4.11, 22:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoká spotřeba |
Tak buď špatně seštelovaný karburátor, předstih, ucpaný výfuk. Někdy to dělá i sytič. Když je to špatně seřízené, nebo něco poškozené, tak je sytič pořád aktivní a žere to jako tank. |
Autor: | Vít [ 20.4.11, 08:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoká spotřeba |
znám jen tři způsoby, jak může favorit tak strašně žrát 1, jezdit jako největší blázen na zeměkouli 2, prasklá membrána palivové pumpy a benzín teče do oleje 3, prasklá membrána obohacovače a benzín teče potokem do sání |
Autor: | fatal [ 20.4.11, 08:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoká spotřeba |
4, netěsnost v palivovém potrubí |
Autor: | Geneva [ 20.4.11, 12:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoká spotřeba |
Díky za rady skusím se na to ten týden mrknout |
Autor: | Bloq19 [ 20.4.11, 16:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoká spotřeba |
to samý řeším u svojí 120tky, spotřeba 16/100.Nikde nic neteče karburátor seštelovaný na chudou směs,předstih vporádku,ventily v pořádku,sytič zavřený,AC pumpa funguje,nejezdím jako blázen. |
Autor: | crossman [ 20.4.11, 23:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoká spotřeba |
Geneva píše: Startuje to normálně i za tepla i za studena a jede to dobře tak jak by to jet mělo v tomhle problém žádný nevidím brzdy sou teď dělané nové takže brzdit to brzdí jak má proto se ptám nejde mi to do hlavy Gratulujem k novým brzdám a nevisia ti náhodou pakne vzadu, alebo obloženie sa neškrie? po vyradení na neutrál nespomaľuješ rýchlejšie, alebo sa ti niektoré koleso nehreje viac ako iné po zastavení? Nechaj si skontrolovať emisie- pokiaľ nebudú vysoké, tak ti to niekde čúra... Aj geometria pridá na spotrebe, ale nie až toľko. Výfuk máš originál a nevykuchaný? nesmrdí niekde spod auta benál? |
Autor: | fatal [ 21.4.11, 06:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoká spotřeba |
Bloq19 píše: to samý řeším u svojí 120tky, spotřeba 16/100.Nikde nic neteče karburátor seštelovaný na chudou směs,předstih vporádku,ventily v pořádku,sytič zavřený,AC pumpa funguje,nejezdím jako blázen. Nesmrdí ti náhodou při nastartovaném motoru někde benzín? Nekape ti vzadu za karbem přívod paliva? Nebo někde jinde mezi pumpou a karburátorem? |
Autor: | Geneva [ 24.4.11, 08:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoká spotřeba |
Koukal jsem do motoru a zjistil jsem že mám odpojenou hadičku od rozdělovače do karburátoru nevíte coby to mohlo mít za následky nebo na co všechno to mohlo mít vliv , nevím jak dlouho to bylo odpojené napojil sem to zpátky tam kde to má být a nic se nezměnilo . |
Autor: | fatal [ 24.4.11, 10:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoká spotřeba |
Mezi rozdělovačem a karbem je hadička podtlaku pro podtlakovou regulaci předstihu, vliv to má trochu na sytost směsi v přechodech a hlavně na předstih při nízkém zatížení motoru. Obojí by ale nemělo výrazně navýšit spotřebu. |
Autor: | naj [ 24.4.11, 16:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoká spotřeba |
Vít píše: znám jen tři způsoby, jak může favorit tak strašně žrát 1, jezdit jako největší blázen na zeměkouli 2, prasklá membrána palivové pumpy a benzín teče do oleje 3, prasklá membrána obohacovače a benzín teče potokem do sání Zdravím.Plný souhlas s Vítem.Pokud vyloučím první možnost,protože asi jsi natolik soudný co způsobí taková jízda,druhá možnost-cítit benzín v oleji- na vytažené měrce setřít dvěma prsty a protřít a čichnout a zároveň si všimnout viskozity/prsty mírně drhnou pokud je olej zředěný/ a při větším průsaku přes membránu se zvedne i hladina oleje a nebo neubívá pokud před tím se tak dělo/ a třetí možnost-obohacovač.Na tělese karburátoru ve spodní části je dvěma šroubky připevněno víčko obohacovače a pod ním je membrána,která buď praskne nebo ,,sklouzne'' /nevím jak to pomenovat/ s dosedací plošky mezi víčkem a tělesem karburátoru.Toť vše.Pouze jsem trochu rozvinul radu od Víta. |
Autor: | Geneva [ 24.4.11, 16:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoká spotřeba |
ok díky moc za rady zkusím všechno a až budu něco vědět ozvu se |
Autor: | naj [ 24.4.11, 17:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vysoká spotřeba |
Bloq19 píše: to samý řeším u svojí 120tky, spotřeba 16/100.Nikde nic neteče karburátor seštelovaný na chudou směs,předstih vporádku,ventily v pořádku,sytič zavřený,AC pumpa funguje,nejezdím jako blázen. U Š 120 -seřízení /přetryskování/ může paradoxně spotřebu zvýšit. Proč? Musím vzít v úvahu charakter trati /kopcovitý terén,městský provoz,přívěs,styl jízdy apod. /,stav motoru,vzduch.filtr,svíčky,seřízení,nastavení /funkčnost/ např.i termoklapky v sání,váznutí brzd /u stodvacítky celkem častý jev/,typ a podhuštění pneu atd. Pokud došlo k přetryskování karbecu na chudší směs,sníží se výkon motoru při stejném otevření /úhlu/ škrt.klapky. To má za následek, aniž si to člověk uvědomí,sešlápnout víc pedál a to následně podle provozního režimu a tím se dříve může otevřít druhý stupeň. 16l je ale opravdu hodně a bral bych v potaz kombinaci víc faktorů,jak jsem již naznačil.Zkus popřemýšlet a projíd celý vůz nebo Tě dnešní ceny benzínu/a lepší už to v tomto fatrlandě nebude / zrujnují !!! |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |