Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Komprese
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2628
Stránka 1 z 1

Autor:  Mírák [ 27.11.06, 21:51 ]
Předmět příspěvku:  Komprese

Velice moc by mě zajímalo, co udělat pro to, abych u Škodovácký 1.3 mohl zvýšit kompresi nad 12/1. Nemyslím jak to provést ale co udělat pro to aby to motor vydržel. Prostě co vyměnit, vylepšit atd. Předem díky za reakce....

Autor:  Matthes [ 27.11.06, 21:53 ]
Předmět příspěvku: 

Vymenit blok, hlavu, vlozky valcu .... :D
Ne vazne, myslis ze je to rozumne :?:
Je to favo karbec? to je pak horsi, kdyzby MPI, tak chipnout :wink:

Teda chipnout na vykon, ne kuli kompresi

Autor:  Jarda S. [ 28.11.06, 16:06 ]
Předmět příspěvku: 

když uděláš tuhle kom,presi tak ti moc dlouho nevydrží těsnění pod hlavou

Autor:  David [ 28.11.06, 19:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Komprese

Mírák píše:
Velice moc by mě zajímalo, co udělat pro to, abych u Škodovácký 1.3 mohl zvýšit kompresi nad 12/1. Nemyslím jak to provést ale co udělat pro to aby to motor vydržel. Prostě co vyměnit, vylepšit atd. Předem díky za reakce....
No vlastně musíš vymněnit všechny střeva což je T písty, sportovní kroužky, sportovní kalenou kliku s ojnicema, místo šroubů v hlavě dát števty, no a těsnění pod hlavou to se u závodních motoru třeba ani nedává je to natvrdo nalepený na nějákou sračku. Ale stejně životnost toho motoru asi moc nevydrží.

Autor:  Thobiash [ 28.11.06, 21:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Komprese

David píše:
Mírák píše:
Velice moc by mě zajímalo, co udělat pro to, abych u Škodovácký 1.3 mohl zvýšit kompresi nad 12/1. Nemyslím jak to provést ale co udělat pro to aby to motor vydržel. Prostě co vyměnit, vylepšit atd. Předem díky za reakce....
No vlastně musíš vymněnit všechny střeva což je T písty, sportovní kroužky, sportovní kalenou kliku s ojnicema, místo šroubů v hlavě dát števty, no a těsnění pod hlavou to se u závodních motoru třeba ani nedává je to natvrdo nalepený na nějákou sračku. Ale stejně životnost toho motoru asi moc nevydrží.


V úpravách se píše, že do 11,5:1 je sériový těsnění dostačující :arrow: nestačilo by ti 11,5:1? :) Jinak se těsní měděnýma kroužkama, ale je to hodně o přesnosti. Co si nechat udělat těsnění na zakázku z lepšího matroše? Jen tak pro sichr - někdo tu ale má zkušenosti (tuším Spartra?), že mu vydrželo sériový 12:1 bez problému.

Autor:  spartra [ 28.11.06, 22:05 ]
Předmět příspěvku: 

no, měli jsme na seriovce 781,136, hlavu sníženou o 2mm, ubraný spalováky, komprese -+12:1, seriový těsnění 50t.km bez problémů

Autor:  spartra [ 28.11.06, 22:06 ]
Předmět příspěvku: 

aj 8)

Autor:  Kikan [ 29.11.06, 20:08 ]
Předmět příspěvku: 

Taky do budoucna uvažuji že snížím hlavu, ale jenom tak o 1 mm. Já nejsem náročný.

Autor:  spartra [ 29.11.06, 21:46 ]
Předmět příspěvku: 

zapoměl jsem dodat, dal jsem si jí na škodivku742, motor též 781,136, měnil jsem asi 3 těsnění a dokonce jedno oplechovaný, nevydrželo, takže motor jde na rozborku a pitvaní jakožto hlava na tlakovou zkoušku, bude se řešit přes zimu
spotřeba se nijak extra nezvedla v rozmezí 8 - 12 l lpg
p.s. musel jsem koupit jinej motor :roll:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/