Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Felda 1,3 MPI - netaha, prosim poradte
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2635
Stránka 1 z 1

Autor:  Rasťo [ 28.11.06, 11:43 ]
Předmět příspěvku:  Felda 1,3 MPI - netaha, prosim poradte

Zdravim vsetkych,
na mojej Felde sa mi zacal objavovat problem s benzinom??? Zo zaciatku mi zacal na volnobehu skapinat motor, ked som mal malo benzinu, aj obcas akoby vynechal a netahal, potom sa pozbieral a slapal dalej. V servise som si dal precistit klapku, ale nepomohlo. Teraz mi to robi uz aj ked mam plnu nadrz, na volnobehu mi kolisaju otacky a obcas prestava tahat. Je to prevazne od spodku, po pridani naplno "pocujem" uplne otvorenu klapku, motor taha slabo, pomaly sa to zbiera a po nejakych 2,5 az 3 tis. ho kopne a ide a taha.
Menil som vzduchovy filter a palivovy filter.
Diky za kazdu radu, lebo odbornici nevedia, chcu menit cely akoze karburator...

Autor:  slovacek.milos [ 28.11.06, 13:43 ]
Předmět příspěvku: 

v servise spravidla čistí klapku tak, že ji prostříknou čističem a hotovo, klapku si sdělej a podívej se jestli je čistá, bývá tam karbom, který se musí oškabat a dočistit acetonem, klapka musí být čitá i po obvodě, no celkově jak sklo, hliník i mosaz, čerpalo ti musí dát min 70 litrů za hodinu, tak si to přepočítej na třicet vteřin a udělej zkoušku, v nádrži na spodku čerpadla máš sítko, to taky může být ucpané profukuje se vzduchem, na převodovce máš snímač otáček tak ho vyšroubuj a jestli máš na něm kovové piliny tak ti to hlásí do řídící jednotky pěkný chaos miloš

Autor:  Milos [ 4.12.06, 12:09 ]
Předmět příspěvku: 

a co takhle lambdasonda ??? Zkusenost.

Autor:  Rasťo [ 4.12.06, 12:36 ]
Předmět příspěvku: 

Nooo lambda sondu som nezistoval, udajne ked je v cudu sonda, tak nenastartujem, ale skusim to prezistit a kontroloval som aj tu klapku a cidlo otacok, zotrvacnik je na urcitom mieste zkorodovany - inak ziadne kovove piliny, ale s tym neviem ci sa da nieco robit bez toho, aby sla dole prevodovka...

Autor:  slovacek.milos [ 4.12.06, 12:52 ]
Předmět příspěvku: 

tak tu zkoušku benzínového čerpadla budeš muset udělat 0.6 litru na 30 vtreřin ti to musí dát a bez lambády to startuje a jezdí, klidně ji odpoj, setrvačník tě zajímá v místě výřezu tam by měl být čistý, tu zkoušku bych raději udělal na 1 minutu 1.2 litru, protože pokud máš ucpane sítko v nádrži tak to na 0.6 litru ani nepoznáš, nejlépe z baterky drát na čerpadlo jsou to ty krajní piny, na klapce máš šipky, vytáhneš hadičku do klapy a pověs tam pet láhev a uvidíš miloš

Autor:  Rasťo [ 4.12.06, 13:02 ]
Předmět příspěvku: 

Diky Milosi, skusim cez vikend.

Autor:  ji.kom [ 4.12.06, 20:14 ]
Předmět příspěvku:  Felda 1,3 MPI - netaha, prosim poradte

Ještě bych zkusil, zda není přicpaný některý díl výfuku vč. katalizátoru a těsnost sacího potrubí. ( mezi hlavou a sáním)

Autor:  slovacek.milos [ 4.12.06, 21:06 ]
Předmět příspěvku: 

ta netěsnost sacího potrubí má za následek zvednutí otáček volnoběhu a jak bys to vyzkoušel jak se taková zkouška dá udělat miloš

Autor:  ji.kom [ 4.12.06, 21:50 ]
Předmět příspěvku: 

Nemyslím, že by se zvedly otáčky, spíš dojde k napravidelnému chodu ve volnoběhu, což Rasto uvádí a tyto motory na to trpí. No a zjistit se to dá jen demontáží sacího potrubí. Asi vím co máš na mysli, že ve velkých ot. by se to neprojevovalo, ale byl to je námět takhle na dálku a od stolu. A proč by nemohl mít třeba dvě nezávislé chyby?

Autor:  slovacek.milos [ 5.12.06, 08:04 ]
Předmět příspěvku: 

já jsem to těsnění zrovna nedávno měl po vyčistění klapky MPi otáčky motoru byly otáčky trvale 1200 na volnoběh a že se to ustálí, po ujetí 1500 km se to nehlo, neznám jinou diagnostiku než že na to kuřák kouří a dým se nasává kolem těsnění, tak jsem se tě ze zajímavosti ptal, protože nekouřím, přehodil jsem těsnění, žádný defekt jsem nenašel, ale výsledek byl ok 1000 po startu a pak 820 miloš

Autor:  Rasťo [ 5.12.06, 10:25 ]
Předmět příspěvku: 

Včera som kúpil a vymenil čidlo teploty vody pri termostate a zdá sa že sa to zlepšilo, otáčky držia, aj na budíku mám vyššiu teplotu - je presne v polke, predtým mi hlásil nízku, ale dnes ráno som šiel do práce a raz sa mi stalo, že pri rozbiehaní neťahal, je to pokrok, asi tam mám toho viacej...

Autor:  slovacek.milos [ 5.12.06, 10:35 ]
Předmět příspěvku: 

ji.kom píše:
Nemyslím, že by se zvedly otáčky, spíš dojde k napravidelnému chodu ve volnoběhu, což Rasto uvádí a tyto motory na to trpí. No a zjistit se to dá jen demontáží sacího potrubí. Asi vím co máš na mysli, že ve velkých ot. by se to neprojevovalo, ale byl to je námět takhle na dálku a od stolu. A proč by nemohl mít třeba dvě nezávislé chyby?


já tě chápu, pokud dojde k malému přisávání, tak se to klapka snaží uškrtit a kolísají ti otáčky, mě to sálo falešného vzduchu asi moc a klapka byla asi trvale zavřená a tak jsem měl trvala vysoké otáčky, ten oblak kouře to hltalo pěkně miloš

Autor:  Rasťo [ 5.12.06, 10:35 ]
Předmět příspěvku: 

K tej klapke, moja zkúsenosť s čistením je zase taká, že v servise mi ju čistili a nastavili na riadiacej jednotke pôvodné hodnoty. Keď som odchádzal zo servisu všetko OK, keď som poobede naštartoval studený, otáčky volonobehu vyskočili na 1500, spravilo sa to až na tretie nulovanie riadiacej jednotky. Kamoš to isté, ale ten stým zbehol do nejakej dielne, kde mu to spravili na prvý raz...

Autor:  slovacek.milos [ 5.12.06, 10:38 ]
Předmět příspěvku: 

pokud ti na vagu nastavovali klapku tak ti snad mohli říct že máš vadné čidlo teploty, snad ti četli pamět závad miloš

Autor:  slovacek.milos [ 5.12.06, 10:56 ]
Předmět příspěvku: 

pokud ti čidlo hlási nízku teplotu, tak ti to dává víc paliva, tak by to mělo ještě víc valit de teda o kolik miloš

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/