Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

motor 136 BMM do formana 135 karb. LPG
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=26382
Stránka 1 z 1

Autor:  miles [ 3.5.11, 11:39 ]
Předmět příspěvku:  motor 136 BMM do formana 135 karb. LPG

Zdravím, starý motor 135 mi pomalu odchází a chci ho nahradit,zajímá mne,zda mohu použít motor 136 BMM,kde bych dal AC pumpu a sání s karb. ze 135. Ptám se, jestli se dělaly i motory na feldy 136 BMM s použitelnou záslepkou pro Ac pumpu (nezalitý, ale zaslepený otvor pro AC pumpu) tak abych to mohl použít pro karbec,dík.

Autor:  darklord [ 3.5.11, 11:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor 136 BMM do formana 135 karb. LPG

Do feldy pokial viem uz sli bloky bez otvoru na pumpu. (Mozno este zo zaciatku vyroby sa obcas taky pritrafil, favo bmm je istejsie). Okrem toho ze to nebude legalne (pokial si na urade nevybavis napr vymenu bloku 781.135 na 781.136B s tym ze dokazes ze si to urobil podla TZH - odstranil zaslepku a miesto nej dal palivovu pumpu) v tom iny problem nevidim, jedine bude treba nastavit predstih pre 136 a nie 135 motor.

Ako sa prejavuje odchadzajuci 135 motor?

Autor:  Jarda S. [ 3.5.11, 16:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor 136 BMM do formana 135 karb. LPG

spíš hledej v favoritech feldy jenom do 94 tušim

Autor:  miles [ 3.5.11, 21:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor 136 BMM do formana 135 karb. LPG

Ok,dík,.....odcházející motor se projevuje tak,že má najeto skoro 3OO tis. ,je línější než býval.... na 1O tis. km dolívám tak 3l oleje ,ztrácí se voda v motoru (ne do oleje ale do spal. prostoru),ale ještě to topí a v létě se naložený do táhlého kopce zahřívá tak,že si musím někdy přitopit :lol: ,rozvod. kola a řetěz by chtěl vyměnit,spojka už taky není co bývala,na klice na straně vod. pumpy se už dvakrát měnilo gufero a pořád to kape...ale pořád jezdí :lol:
V loni v létě ještě zvládl Chorvatsko - Pelješac , tam a zpět asi 2 5OO km,letos bych si už netroufnul.

Autor:  slovacek.milos [ 4.5.11, 06:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor 136 BMM do formana 135 karb. LPG

ýe je motor línější a má 3OO.OOO km, žere olej tak to není důvod že je KO,

na posouzení motoru je komresiometr, pokud má větší kompresi jak minimální tak olej spravidla žere guferama ventilů,pokud se mění gufero pod setrvákem a klika má drážku tak se dá dát tlustý klingerit a posunout břit gufera na zdravé místo, celý motor owapovat a přetěsnit,
mám motory 44O.OOO km a jezdí jak rakety :wink:

Autor:  miles [ 4.5.11, 13:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor 136 BMM do formana 135 karb. LPG

Netvrdím že je KO...tlaky má téměř 10 , jeden válec 9,3....Před 5O 000km byla dělaná hlava - profíkem - komplet,problém byl v tom,že válce už měly nedostatečný nebo žádný přesah,nevím přesně jak to říkal , holt to bylo na hraně a nechtělo se mu vytahovat a podkládat vložky....,věřím,že kdyby se motor opravil , lítal by dál...,auto mám jen jedno a jezdím téměř denně,proto si chci nachystat dobrý motor a přehodit ho abych dlouho nestál,50 kw chci proto,že tahám vozík atd.
Jinak dík :wink:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/