Re: čistěstění a leštění kanálů a sacího potrubí TD TDi
U chrochta něco leštit ztrácí docela smysl,protože to co tam je za sračky je nepopsatelný a ani nejlepší povrch to nezastaví.Jinak to jde rozpustit sprejem na motorový tmely,barvy atd..nevim kolik stojí je to od firmy CRC která nic moc,ale tohle jim jde, žere to jako prase je to klasickej barvožrout ve spreji.Nebo Drana co je na trouby a vařiče ta je ještě brutálnější,ale ta už leptá hliník,musel bys rychle,né až druhej den,pak horkou vodou a je to...Jinak ten sprej od CRC omeješ klasickým čističem karburátorů sundáš tenhle bublající hnus a vapka to vyčistí do původního stavu.Nebo účinným čističem karbíků ale od Kentu nebo Retechu,Wurth už nic moc,CRC vůbec a ostatní zatím neznám.Vypalovat je dobrý,ale tak vejfuk na třimdu.Jinak vyčištěním u atmosféry nebo u RS TDI dosáhneš skoro stejný výsledek.U atmosféry to stejně moc nejede protože je to mrtvý jinde a u TDI to přetlak turbodmychadla přehlídne jako spoustu nedostatků co tam uvnitř jsou...Ale já bych s tim hnojem uvnitř taky nejezdil...divim se že děláš auta,ale ptáš se jak ten hnůj odstranit... vždyť ty motory jsou zahnojený všecky...
Když na to přijde i perták by to povolil,za dlouho asi,ale ten dneska stojí pytel.Benzín,nafta,Arva ani C6000 s tim nic nesvede...nukleární svinstvo