Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

čistěstění a leštění kanálů a sacího potrubí TD TDi
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=26479
Stránka 1 z 1

Autor:  slovacek.milos [ 12.5.11, 12:58 ]
Předmět příspěvku:  čistěstění a leštění kanálů a sacího potrubí TD TDi

jeden známý dobrý mechanik mi tvrdil, že už několikrát vypaloval a čistil sací potrubí motor měl pak zvuk ja nový a navíc se mu zvednul výkon,

pak mi ukazoval film na PC jak vypaluje sací potrubí na koktě TDi 66 kW, tu koktu čipovali měnili a měřili kde co ale výkon nechtě naskočit, po tom vyčistní sacího potřubí motor obživl i změnil zvudk,

prosím kdo jste leštili nějaké sací potrubí a kanály tak se k tomu vyjádřete díky já k tomu byl vždy rezervovaný miloš :wink:

Autor:  ventYl [ 12.5.11, 14:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: čistěstění a leštění kanálů a sacího potrubí TD TDi

co myslis tym cistenim? nieco viac, nez len vybrat sracky, ktore tam nalietaju cez EGR?

Autor:  patrik-hp [ 12.5.11, 22:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: čistěstění a leštění kanálů a sacího potrubí TD TDi

U chrochta něco leštit ztrácí docela smysl,protože to co tam je za sračky je nepopsatelný a ani nejlepší povrch to nezastaví.Jinak to jde rozpustit sprejem na motorový tmely,barvy atd..nevim kolik stojí je to od firmy CRC která nic moc,ale tohle jim jde, žere to jako prase je to klasickej barvožrout ve spreji.Nebo Drana co je na trouby a vařiče ta je ještě brutálnější,ale ta už leptá hliník,musel bys rychle,né až druhej den,pak horkou vodou a je to...Jinak ten sprej od CRC omeješ klasickým čističem karburátorů sundáš tenhle bublající hnus a vapka to vyčistí do původního stavu.Nebo účinným čističem karbíků ale od Kentu nebo Retechu,Wurth už nic moc,CRC vůbec a ostatní zatím neznám.Vypalovat je dobrý,ale tak vejfuk na třimdu.Jinak vyčištěním u atmosféry nebo u RS TDI dosáhneš skoro stejný výsledek.U atmosféry to stejně moc nejede protože je to mrtvý jinde a u TDI to přetlak turbodmychadla přehlídne jako spoustu nedostatků co tam uvnitř jsou...Ale já bych s tim hnojem uvnitř taky nejezdil...divim se že děláš auta,ale ptáš se jak ten hnůj odstranit... vždyť ty motory jsou zahnojený všecky... :) Když na to přijde i perták by to povolil,za dlouho asi,ale ten dneska stojí pytel.Benzín,nafta,Arva ani C6000 s tim nic nesvede...nukleární svinstvo :)

Autor:  Ondras83 [ 14.5.11, 08:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: čistěstění a leštění kanálů a sacího potrubí TD TDi

ja to delal na svym aute...postrikal jsem to sprejem na klapky od Retechu, EGR jsem tim vycistil, ale na saci potrubi to moc nepomahalo, ten nejvetsi humus za EGRem jsem vydloubal sroubovakem, zbytek vyhnal horkou vapkou a saci potrubi jako novy... :) na lesteni jsem se vysral, jak rika patrik, je tam dost humusu a ten humus protlaci turbo i pres ten hrubej povrch :)

edit: na vykon ani na spotrebu, na chod motoru ani na prubeh kroutaku a vykonu to vliv nemelo...mozna to lip startuje a jde to trosku hladcejc nez predtim, ale to nemuzu soudit, delal jsem jeste predvstrik a vetsi vstriky...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/