Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Dobíjanie Forman BMM
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=26496
Stránka 1 z 1

Autor:  marko301 [ 14.5.11, 08:54 ]
Předmět příspěvku:  Dobíjanie Forman BMM

Zdar chlapi. Už zasa ma neposlúcha :cry: . Nie manželka, ale môj veterán. Začalo mi blikať dobíjanie, ale divným spôsobom. Od cca 2300 do 3000 ot/min, pod a nad týmito hodnotami je všetko OK. Čo to môže spôsobovať, alebo ako identifikovať vadnú súčiastku :?:

Autor:  varok [ 14.5.11, 12:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dobíjanie Forman BMM

Je to docela malé spektrum otáček. Většinou to dělá na celém rozsahu otáček, ale u nízkých třeba žhne slabě a nejde to moc vidět a při vyšších se intenzita světla kontrolky zvýší. Nebo naopak, při nižších otáčkách to svítí naplno a při vyšších to zhasne. Zkontroloval bych regulátor. Součástí regulátoru jsou i uhlíky, takže můžete zkontrolovat jejich délku a jestli některý nevázne ve vodítku. Tohle jde zkontrolovat i na altíku namontovaném v autě. Pokud to nepomůže, tak altík ven, rozebrat a zkontrolovat v jakém jsou stavu sběrací kroužky, všechny spoje a ty slavné tři matky M5. Možná je prdlá některá dioda, nejspíše jedna z těch malých pomocných.

Autor:  marko301 [ 16.5.11, 13:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dobíjanie Forman BMM

Ešte to trochu doplním - áno pri zvýšení otáčok nad cca tých 2300 začne tak slabo blikať ( za svetla to ani nevidieť ) a stiahne napätie. Je to vidieľné aj na kontrolkách na palubovke, či stačí pustiť stierače ako lenivo idú..... Akonáhle zmačknem spojku a pustím plynový pedál, kontrolka dobíjania sa rozsvieti cca na 0,5 - 1 s a zhasne ( otáčky klesnú na cca 900...) a všetko ide ako má. Po opätovnom pustení spojky a pridaní plynu znova to isté. Najhoršie je že to je vlastne oblasť normálnej jazdy cca 90 km/h ( zhruba 2500 ot/min ) ... takže pokiaľ by som išiel 20-30 km touto rýchlosťou ( teda na cca 2500 ot/min ) tak mi doslova vymláti baterku.

Autor:  varok [ 16.5.11, 19:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dobíjanie Forman BMM

Jak jsem psal, zkontroloval bych napnutí a opotřebení řemenu. Potom vytáhnout regulátor a zkontrolovat délku a pohyblivost uhlíků. Pokud to nepomůže, tak jedině rozebrat altík a zkouknout ty kroužky, všechny spoje apod.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/