Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Palivové čerpadlo favorit
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2654
Stránka 1 z 1

Autor:  PETR TOMALA [ 29.11.06, 23:01 ]
Předmět příspěvku:  Palivové čerpadlo favorit

Ahoj!Přestavuji motor favorit š135 do š120.Na favoriťáckém bloku je novější typ benzínového čerpadla bez páčky na čerpání paliva.Mohu toto čerpadlo použít pro karburátor SEDR?Neprotlačí jehlový ventil?Nebude mi možnost ručního dopumpování paliva chybět(mám LPG)?Díky Petr!

Autor:  Bukaj [ 29.11.06, 23:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Palivové čerpadlo favorit

PETR TOMALA píše:
Ahoj!Přestavuji motor favorit š135 do š120.Na favoriťáckém bloku je novější typ benzínového čerpadla bez páčky na čerpání paliva.Mohu toto čerpadlo použít pro karburátor SEDR?Neprotlačí jehlový ventil?Nebude mi možnost ručního dopumpování paliva chybět(mám LPG)?Díky Petr!


Jedinej problém budeš mít asi v zimě, když budeš chtít nastartovat na béňo - budeš muset dýl točit, než si to nacucne benzín... :roll:

Autor:  Petr [ 29.11.06, 23:46 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud tam budes mit EDSR nebo SEDR, tak tam dej takovou tu umelou nadobku z LEKRa se 3 vyvodama a zapoj ji jako na LEKRu. Jmenuje se to odlucovac plynu nebo tak nejak. Origo Pierburg ale stoji okolo 500 :( , tak zkus bud vrakac(pokud ti nebudou chtit prodat celej karb), nebo treba na www.autodilykrc.cz to maji za asi 80 Kc z druhovyroby. Tahle nadobka ti bude udrzovat staly tlak benzinu do karbu a vsechen zbytek pujde zpet do nadrze. Elektricky ventil na benzin dej mezi ni a karb, pak budes mit benzin v plovakovce v mziku. Mozna bych ale misto toho SEDRa dat radsi celyho LEKRa, myslim, ze to stoji za uvahu :wink: Nedavno mi p. Kratochvil delal repas celyho LEKRa, stalo me to sakumprask 1.200 :) (novy asi 6.000 Kc :? ) a je to sakra znat :D . Na vrakaci taky kup AC pumpu z prvnich Fav a dej si ji tam, budes si moci pumpovat dle potreby a nova membrana do ni stoji asi 80 Kc :) .

Autor:  Martin [ 30.11.06, 07:47 ]
Předmět příspěvku: 

Řekl bych, že budeš mít problém, obvzlášť v zimě. Já když jedu na plyn, tak musím v zimě ráno napumpovat, abych zbytečně netejral baterku.

Autor:  deekay [ 30.11.06, 15:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Palivové čerpadlo favorit

Bukaj píše:
PETR TOMALA píše:
Ahoj!Přestavuji motor favorit š135 do š120.Na favoriťáckém bloku je novější typ benzínového čerpadla bez páčky na čerpání paliva.Mohu toto čerpadlo použít pro karburátor SEDR?Neprotlačí jehlový ventil?Nebude mi možnost ručního dopumpování paliva chybět(mám LPG)?Díky Petr!


Jedinej problém budeš mít asi v zimě, když budeš chtít nastartovat na béňo - budeš muset dýl točit, než si to nacucne benzín... :roll:


no neviem, ten novsi typ cerpadla tam je preto bez packy, lebo zvlada natahnut benzin za ovela kratsiu dobu ako predchadzajuci typ, takze nemusis napumpovat. Ale ked to mas takto prehodene na stodvacu tak neviem....

Autor:  Petr [ 30.11.06, 21:50 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, to je sice pra\vda, ze je o neco rychlejsi a snad dava i o neco malo vyssi tlak, ale to jsou nepatrne rozdily, ktere v praxi asi ani moc nepoznas. A kdyz ti v tom novejsim cerpadle odejde membrana, tak jsi v pr*eli a muzes dat jedine tak za 500 Kc cely novy. To stary sice neni tak vykonny, ale v praxi bohate staci. S120 mela jeste snad o trosku slabsi cerpadlo a stacilo to taky.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/