Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

karbec z erka da fáčka
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=26591
Stránka 1 z 1

Autor:  hadrák [ 24.5.11, 06:27 ]
Předmět příspěvku:  karbec z erka da fáčka

zdravím ,mám menší dilema s karbcem,postavil sem motor na hoby autukros a na origo favoritácké sací potrubí naklonoval karbec 32DDSR,nemáte s tímhle karburátorem někdo zkušenosti?jaké mohou být rozdíly mezi 32DDSR a SEDR32???díky za pomoc

Autor:  ventYl [ 24.5.11, 06:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: karbec z erka da fáčka

tupjem, ze DDSR bude asi skor podobny ESDR karburatoru. ale mas s nim nejake konkretne problemy, konkretne otazky (napr. zamennost dielov), alebo sa pytas len tak, aby rec nestala?

ak ti ide o to, ci mozes miesto DDSRka das SEDR, tak tusim, ze aj ano, SEDR je s ESDR takmer plne zamenny (ak sa vymeni aj mechanizmus tiahla plynu) a do poslednych eRiek sa tusim (?) uz tiez daval ESDR.

ps: otoc si karburator tak, aby si mal plavakovu komoru pred difuzormi po smere jazdy, lepsie to bude tahat v stupaniach

Autor:  ferrari [ 24.5.11, 09:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: karbec z erka da fáčka

Ako píše ventyl, nechápeme presne otázku, ale SEDR, EDSR a DDSR sú montážne zámenné.

Autor:  Ondras83 [ 24.5.11, 13:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: karbec z erka da fáčka

bude se v zatackach odlejvat benzin

Autor:  hadrák [ 24.5.11, 16:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: karbec z erka da fáčka

zdravím nejde mi o to zda jsou záměnné na takovou banalitu bych se neptal ,jde mi o seřízení-přetriskování,jaká hl.triska a k tomu jaký vzdušník,jak zjistím že to chce víc vzduchu na tu komoru nebo víc štávy
někde sem četl kolik přidám na trisce tolik na vzdušníku

Autor:  hadrák [ 24.5.11, 16:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: karbec z erka da fáčka

a taky nevím jaký karbec je lepší,jestly ddsr nebo sedr výhody nevýhody,ted jezdím ddsr

Autor:  Hiro [ 24.5.11, 16:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: karbec z erka da fáčka

DDSR je dle mě lepší, je to takový "ošlehaný weber" co jsem slyšel

Autor:  Ondras83 [ 24.5.11, 21:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: karbec z erka da fáčka

jestli to budes mit ve favoritu, nebude to v zatackach jezdit!!!

Autor:  hadrák [ 24.5.11, 21:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: karbec z erka da fáčka

jj taky sem slyšel něco o tom že je podobný webrovy,težko říct,karbec je už v autě v zatáčkách žádný problém ,mám spojené klapky mechanicky ,podtlak na ovládání druhé klapky sem vyhodil tak že se otevírají obě současně,jennho doladit k favo motoru

Autor:  CROWACK [ 25.5.11, 02:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: karbec z erka da fáčka

DDSR má větší difuzory než EDSR ne?
Co ostrá pravá, nezdechá to? :D

Autor:  ventYl [ 25.5.11, 07:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: karbec z erka da fáčka

no mozno ak to ma transplantovane na favomotore, tak si zvaril take sanie, na ktorom ma karburator usadeny tak, ako ma byt...

Autor:  Ondras83 [ 25.5.11, 09:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: karbec z erka da fáčka

my sme meli 130tkovej a na ten to nejelo...ale na LPG zadnej problem :)

Autor:  darklord [ 25.5.11, 19:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: karbec z erka da fáčka

On sa DDSR celkom pekne da upravit proti odlievaniu, a to je potom fukot aj v zatackach

Autor:  hadrák [ 25.5.11, 20:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: karbec z erka da fáčka

no tak ho tam asi nechám a zkusím to nak přetriskovat,v zatáčkách se mi to zdá dobrý ,trápí mě průběch otáček ,od spodu to de v poho ale pak se to nechce překulit přes střední otáčky a od 4500 to zas jede pěkně náký nápad??díky

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/