Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Optimální snížení
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2671
Stránka 1 z 2

Autor:  Tomáš Korbel [ 1.12.06, 22:09 ]
Předmět příspěvku:  Optimální snížení

Ahoj, chtěl bych snížit hlavu na 120L. O kolik myslíte že bych měl tu hlavu snížit abych mohl používat normální speciál jako palivo? Myslel sem tak na kompr. poměr 9,5:1. Nebude nějaký problém s tím benzínem? Chtěl bych taky dát ostřejší vačku, kapku upravit karbec. Prostě na takový normální jěždění.
Dík za rady.

Autor:  Matthes [ 1.12.06, 22:12 ]
Předmět příspěvku: 

Otazku snizovani necham odbornikum :wink: , ale proc chces do upravenyho motoru lejt sragoru special a ne natural + aditivum :)

Autor:  Tomáš Korbel [ 2.12.06, 08:17 ]
Předmět příspěvku: 

To jako při každým tankování lejete do nádrže ty aditiva? Musí se to tam lejt v nějakým poměru?

Autor:  Matthes [ 2.12.06, 11:02 ]
Předmět příspěvku: 

Tomáš Korbel píše:
To jako při každým tankování lejete do nádrže ty aditiva? Musí se to tam lejt v nějakým poměru?


Jo, pri kazdym tankovani, pokud teda nemas hlavu s tvrzenejma sedlama ventilu.
Je to asi 25ml na 10l benzinu :)

Autor:  Bukaj [ 2.12.06, 11:10 ]
Předmět příspěvku: 

Jak který aditiva.
Já měl oblíbené aditivum od ARALu - za cca 60Kč na 250 litrů benzínu, poměr 1:1000 (250ml).
Ale pak zrušili ARAL, a dneska aditivum od SHERONu za 70Kč 250ml, poměr 1:500 (175 litů benzínu) :cry:
A nejhorší je ten malý BENADIT, který stojí 30Kč a je na 40 litrů...

Autor:  Matthes [ 2.12.06, 11:11 ]
Předmět příspěvku: 

Prave o benaditu sem psal, proc je blbej? jen kuli cene bo i vlastnostem?

Autor:  Bukaj [ 2.12.06, 11:14 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Prave o benaditu sem psal, proc je blbej? jen kuli cene bo i vlastnostem?


Vlastnosti nevím, jen je nejdražší a má dost blbej obal, který se nedá dobře uzavřít po otevření a pak teče...

Autor:  paradio [ 2.12.06, 12:38 ]
Předmět příspěvku: 

nesmíš kupovat benzín po pěti litrech, a nic ti nepoteče, proto je na 40. nedělej z motoru na škodovce 120 po dvaceti letech nějakých fajnšmekra. Ten vezme všechno. I speciál bez aditiv se sníženou hlavou.

Autor:  Jarda S. [ 2.12.06, 13:35 ]
Předmět příspěvku: 

paradio píše:
nesmíš kupovat benzín po pěti litrech, a nic ti nepoteče, proto je na 40. nedělej z motoru na škodovce 120 po dvaceti letech nějakých fajnšmekra. Ten vezme všechno. I speciál bez aditiv se sníženou hlavou.


ve specialu už ňáký aditiva sou :wink:

Autor:  paradio [ 2.12.06, 14:22 ]
Předmět příspěvku: 

co by tam dělaly, vždyť nahrazují olovo a toho je tam požehnaně.

Autor:  Kachnis [ 2.12.06, 14:35 ]
Předmět příspěvku: 

paradio píše:
co by tam dělaly, vždyť nahrazují olovo a toho je tam požehnaně.


jako olova jo?? :shock: to spis ty nahrazky,ne?
jinak kdyz si predstvujes kompresi kolem 9.5:1 tak takovou maj 120LS a ty na special nejezdi :), nechci tady rozvest diskuzi o tom ze par lidem to na special jede a nekomu i 130ka, to je vec spis nahody..pokud mas k.p. 9.5:1 patri tam 95 oktanu a hotovo.. to aditivum neni zadna veda, benadit je nahovno, pac zasira svicky a ma debilni obal.. mam aditiv od OMV, je dobrej,75 kc, tusim ze na 250l , ma dobrej obal (jako sheron, nebo to z aralu..)

Autor:  paradio [ 2.12.06, 14:39 ]
Předmět příspěvku: 

našel jdem ti tabülku závislosti kompresního poměru na snížení hlavy, doufám že máš motor 120 a ne LS
mm - kom.poměr
0,2 - 8,5 oprava 8,6
0,4 - 8,7
0,6 - 8,9
0,8 - 9,0
1 - 9,1
1,2 - 9,3
1,4 - 9,4
1,6 - 9,6
1,8 - 9,7
2 - 9,9

motor LS začíná na 9,6 při 0,2 mma končí 11,1 při 2 mm, víc než 2 mm se nebrousí.
Nedělej kozy, mluví se o olovnatým a bezolovnatým benzínu tak píšu olovo. A't tam cpou co chtěj.

Autor:  hans [ 2.12.06, 14:52 ]
Předmět příspěvku: 

Hlavně se tady zase nezačněte dohadovat, proč 130ka a třeba 120 LS jezdí na Natural s aditivem a ne na Special... Už se to tady řešilo mockrát a stejně nikdo nic novýho nevymyslí... :roll: Prostě když už neni Super, tak na co jezdit jinýho.

Autor:  paca [ 2.12.06, 15:57 ]
Předmět příspěvku: 

Ja som mal Š 120 L s hlavou zo Š 100 / vodidla ventylov sa museli prestružit - boli vydrate /
nikdy som tam nelial nič u mna to jazdilo cca 8 rokov, predal som to a jazdí dalej. A skoro som zabudol IDE AKO DRAK.

Autor:  ferrari [ 2.12.06, 16:16 ]
Předmět příspěvku: 

paradio píše:
našel jdem ti tabülku závislosti kompresního poměru na snížení hlavy, doufám že máš motor 120 a ne LS
mm - kom.poměr
0,2 - 8,5
0,4 - 8,7
0,6 - 8,9
0,8 - 9,0
1 - 9,1
1,2 - 9,3
1,4 - 9,4
1,6 - 9,6
1,8 - 9,7
2 - 9,9

motor LS začíná na 9,6 při 0,2 mma končí 11,1 při 2 mm, víc než 2 mm se nebrousí.
Nedělej kozy, mluví se o olovnatým a bezolovnatým benzínu tak píšu olovo. A't tam cpou co chtěj.


1. To zníženie 0,2 znamená asi 8,6 (8,5 je bez zníženia)
2. Mne klepávala aj 120 tka (komp. pomer 8,5:1) na 91 tku
3. Ja, keď už by som znižoval hlavu, tak na 9,7-9,8:1 a potom samozrejme 95ku benzín s aditívom (inak, máte smolu v ČR, lebo v SR Slovnaft predáva UNI95 - s aditívom - za cenu UNI 91....žiadny benzín 91 už neponúka)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/