Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Optimální snížení https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2671 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Tomáš Korbel [ 1.12.06, 22:09 ] |
Předmět příspěvku: | Optimální snížení |
Ahoj, chtěl bych snížit hlavu na 120L. O kolik myslíte že bych měl tu hlavu snížit abych mohl používat normální speciál jako palivo? Myslel sem tak na kompr. poměr 9,5:1. Nebude nějaký problém s tím benzínem? Chtěl bych taky dát ostřejší vačku, kapku upravit karbec. Prostě na takový normální jěždění. Dík za rady. |
Autor: | Matthes [ 1.12.06, 22:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Otazku snizovani necham odbornikum , ale proc chces do upravenyho motoru lejt sragoru special a ne natural + aditivum |
Autor: | Tomáš Korbel [ 2.12.06, 08:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
To jako při každým tankování lejete do nádrže ty aditiva? Musí se to tam lejt v nějakým poměru? |
Autor: | Matthes [ 2.12.06, 11:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tomáš Korbel píše: To jako při každým tankování lejete do nádrže ty aditiva? Musí se to tam lejt v nějakým poměru? Jo, pri kazdym tankovani, pokud teda nemas hlavu s tvrzenejma sedlama ventilu. Je to asi 25ml na 10l benzinu |
Autor: | Bukaj [ 2.12.06, 11:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak který aditiva. Já měl oblíbené aditivum od ARALu - za cca 60Kč na 250 litrů benzínu, poměr 1:1000 (250ml). Ale pak zrušili ARAL, a dneska aditivum od SHERONu za 70Kč 250ml, poměr 1:500 (175 litů benzínu) A nejhorší je ten malý BENADIT, který stojí 30Kč a je na 40 litrů... |
Autor: | Matthes [ 2.12.06, 11:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Prave o benaditu sem psal, proc je blbej? jen kuli cene bo i vlastnostem? |
Autor: | Bukaj [ 2.12.06, 11:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Prave o benaditu sem psal, proc je blbej? jen kuli cene bo i vlastnostem? Vlastnosti nevím, jen je nejdražší a má dost blbej obal, který se nedá dobře uzavřít po otevření a pak teče... |
Autor: | paradio [ 2.12.06, 12:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
nesmíš kupovat benzín po pěti litrech, a nic ti nepoteče, proto je na 40. nedělej z motoru na škodovce 120 po dvaceti letech nějakých fajnšmekra. Ten vezme všechno. I speciál bez aditiv se sníženou hlavou. |
Autor: | Jarda S. [ 2.12.06, 13:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
paradio píše: nesmíš kupovat benzín po pěti litrech, a nic ti nepoteče, proto je na 40. nedělej z motoru na škodovce 120 po dvaceti letech nějakých fajnšmekra. Ten vezme všechno. I speciál bez aditiv se sníženou hlavou. ve specialu už ňáký aditiva sou |
Autor: | paradio [ 2.12.06, 14:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
co by tam dělaly, vždyť nahrazují olovo a toho je tam požehnaně. |
Autor: | Kachnis [ 2.12.06, 14:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
paradio píše: co by tam dělaly, vždyť nahrazují olovo a toho je tam požehnaně. jako olova jo?? to spis ty nahrazky,ne? jinak kdyz si predstvujes kompresi kolem 9.5:1 tak takovou maj 120LS a ty na special nejezdi , nechci tady rozvest diskuzi o tom ze par lidem to na special jede a nekomu i 130ka, to je vec spis nahody..pokud mas k.p. 9.5:1 patri tam 95 oktanu a hotovo.. to aditivum neni zadna veda, benadit je nahovno, pac zasira svicky a ma debilni obal.. mam aditiv od OMV, je dobrej,75 kc, tusim ze na 250l , ma dobrej obal (jako sheron, nebo to z aralu..) |
Autor: | paradio [ 2.12.06, 14:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
našel jdem ti tabülku závislosti kompresního poměru na snížení hlavy, doufám že máš motor 120 a ne LS mm - kom.poměr 0,2 - 8,5 oprava 8,6 0,4 - 8,7 0,6 - 8,9 0,8 - 9,0 1 - 9,1 1,2 - 9,3 1,4 - 9,4 1,6 - 9,6 1,8 - 9,7 2 - 9,9 motor LS začíná na 9,6 při 0,2 mma končí 11,1 při 2 mm, víc než 2 mm se nebrousí. Nedělej kozy, mluví se o olovnatým a bezolovnatým benzínu tak píšu olovo. A't tam cpou co chtěj. |
Autor: | hans [ 2.12.06, 14:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hlavně se tady zase nezačněte dohadovat, proč 130ka a třeba 120 LS jezdí na Natural s aditivem a ne na Special... Už se to tady řešilo mockrát a stejně nikdo nic novýho nevymyslí... Prostě když už neni Super, tak na co jezdit jinýho. |
Autor: | paca [ 2.12.06, 15:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja som mal Š 120 L s hlavou zo Š 100 / vodidla ventylov sa museli prestružit - boli vydrate / nikdy som tam nelial nič u mna to jazdilo cca 8 rokov, predal som to a jazdí dalej. A skoro som zabudol IDE AKO DRAK. |
Autor: | ferrari [ 2.12.06, 16:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
paradio píše: našel jdem ti tabülku závislosti kompresního poměru na snížení hlavy, doufám že máš motor 120 a ne LS mm - kom.poměr 0,2 - 8,5 0,4 - 8,7 0,6 - 8,9 0,8 - 9,0 1 - 9,1 1,2 - 9,3 1,4 - 9,4 1,6 - 9,6 1,8 - 9,7 2 - 9,9 motor LS začíná na 9,6 při 0,2 mma končí 11,1 při 2 mm, víc než 2 mm se nebrousí. Nedělej kozy, mluví se o olovnatým a bezolovnatým benzínu tak píšu olovo. A't tam cpou co chtěj. 1. To zníženie 0,2 znamená asi 8,6 (8,5 je bez zníženia) 2. Mne klepávala aj 120 tka (komp. pomer 8,5:1) na 91 tku 3. Ja, keď už by som znižoval hlavu, tak na 9,7-9,8:1 a potom samozrejme 95ku benzín s aditívom (inak, máte smolu v ČR, lebo v SR Slovnaft predáva UNI95 - s aditívom - za cenu UNI 91....žiadny benzín 91 už neponúka) |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |