Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

120 kompresor
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=26715
Stránka 1 z 6

Autor:  Marra [ 6.6.11, 13:07 ]
Předmět příspěvku:  120 kompresor

plánujem menší zrůdnost. Nejdřív jsme implantovali na 135 tku garrett T2, ovšem to bylo špatné a auto kouřilo jak blbé. Jelo ale jak nakopnutý balon a to jsme tlačili necelých 0.5 baru. to vnás pochopitelně zanechalo svrbění prstů a tak se nám doma válí EATON M45. Turbo jmse měli zapojené systémem přeplňpvání stlačené směsi a fungovalo to velmi dobře. S kompresorem uvažuju o tom taky, dost inspirace je na flat4.org, kde se do brouků dávaly přímo sériové kompresorové kity pepco a podobné. druhá cesta je tlačit vzduch do karbu - ten pro přetlak upravit a použít IC. Jak upravit karbec, popř jaký karb použít, jestli nebude dobré vzít třeba karb z kila nebo staré okty jednokomorák... co vy na to? tlak kompresoru budeme řešit průměrem řemenice na klice - tu ještě musím dořešit, páč kompresor má drážkový řemen a šáde klínový, že jo, čili na kliku musím nějak spáchat dvojitou klínodrážkovanou:) tlak max do 0,4, asi přijde celoplech těsnění pod palici. Hlvně prosím nepiště, že mám jet do blázince, protože jak jednou zkusíte, už to nepustí.:)dík

Autor:  Matthes [ 6.6.11, 13:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: 120 kompresor

Kdybych ja delal takovyhle pokusy, tak ne s karbcem, ale treba s MPI. Karbec a preplnovani je neprakticke.

Autor:  Vít [ 6.6.11, 13:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: 120 kompresor

nadseni pro turbo plne chapu :)

nezkouseli jste opisovat u fiatu ? Uno Turbo je dodnes poradnej drak

Autor:  Marra [ 6.6.11, 14:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: 120 kompresor

jojo Uno Turbo jede velmi dobře:) ale je to MPIčko. a multipoint nechci, páč je složitý, když vidím, jak to chrochtá krásně v brouku ta na škodovce to musí fungovat taky. Jde jen ot o, jaky systém a jak to zapojit, popř. natryskovat.

Autor:  ventYl [ 6.6.11, 15:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: 120 kompresor

ak vam uz chodi system stlacenia zmesi a nema to nejake zasadne ALE, cestou tlacenia do karburatora by som nesiel. nejaky taky karb sice mali renaulti, ale boh ho vie. a MPi je vsetko mozne, len nie komplikovane... :) v najhorsom pripade si mozete zohnat mechanicky vstrek z Audi 80 1.8S rocnik 88 a vyssie, to sa ma s turbom tiez velmi rado a 2.2T sa takto aj svojho casu montovali

Autor:  Thomy [ 6.6.11, 17:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: 120 kompresor

MPi + regulátor tlaku paliva (podle turbotlaku), šlo by to? Ale asi by to chtělo větší vstřikovače..

Autor:  Jarda S. [ 6.6.11, 18:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: 120 kompresor

karb z Renaulta 5 bohužel je jich málo a nechávaji si je zaplatit

Autor:  Jiri [ 6.6.11, 22:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: 120 kompresor

uplne normalne zavrit karbec do nejake krabice a zvysovat tlak okolo celeho karburatoru

Autor:  michalkatka [ 6.6.11, 23:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: 120 kompresor

väčšina karbecov je na to pripravená, stačí vhodný regulátor tlaku paliva, osobne by som použil čerpadlo BMM alebo lepšie MPi...

Autor:  Marra [ 7.6.11, 11:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: 120 kompresor

facetka by to možná zvládla, staačí aby to dávalo půl baru. otázka pak je, jestli stačí dobře utěsněný karbec, nebo vymýšlet ten box. anebo tlačit směs přes kompresor? bojím se detonací...

Autor:  Viky [ 7.6.11, 13:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: 120 kompresor

Ta pretlakova komora na celej karbec je naprosto genialni reseni! To se mi libi!

Autor:  Marra [ 7.6.11, 13:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: 120 kompresor

hmm takže celý karburátor vmístit do uzavřeneého boxu, do kterého přivést přetlak od kompresoru? jinak samozřejmě palivová pumpa silnější elektrická a regulace tlaku? chtěl bych ten box nějak "vidět" neumím si to představit zatím...

Autor:  Jarda S. [ 7.6.11, 16:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: 120 kompresor

michalkatka píše:
väčšina karbecov je na to pripravená, stačí vhodný regulátor tlaku paliva, osobne by som použil čerpadlo BMM alebo lepšie MPi...


v čem se liší ? obě umí dát kolem 4barů :mrgreen:

Autor:  Capricorn [ 7.6.11, 17:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: 120 kompresor

Sadra: Dedla na Felda klubu dokonce psal že umí i 6 bar když jsou v dobrým stavu. :idea:

Autor:  ventYl [ 7.6.11, 17:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: 120 kompresor

cisto silnejsim palivovym cerpadlom si nepomozes. minimalne odvzdusnovak karburatora musi byt na urovni sacieho tlaku, alebo mozno este tlaku trocha vyssieho, inac karburator fungovat nebude...

Stránka 1 z 6 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/