Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Zistenie stavu
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2676
Stránka 1 z 2

Autor:  FEFE [ 2.12.06, 14:58 ]
Předmět příspěvku:  Zistenie stavu

Prosim Vas podla coho sa da zistit ci je motor z Favorita v dobrom stave ?

Autor:  paradio [ 2.12.06, 15:08 ]
Předmět příspěvku: 

pokud se tahle ptáš mám chuť ti poradit podle zprávy ze servisní prohlídky. Nastartuj a projeď se.

Autor:  ferrari [ 2.12.06, 16:19 ]
Předmět příspěvku: 

Daj si zmerať kompresné tlaky v jednotlivých valcoch. Pokiaľ budú vyše 1 (myslím, že MPa) a budú+- rované vo vš. 4 valcoch tak je to OK.
Inak aj podľa zvuku a podľa prípadného dymenia (výrazné dymenie by ale pre favo motor znamenalo K.O.)

Autor:  FEFE [ 2.12.06, 17:56 ]
Předmět příspěvku: 

A pokial je motor vymontovany teda nie je namontovany vo favorite ? Len cisto motor ?

Autor:  Jarda S. [ 2.12.06, 18:02 ]
Předmět příspěvku: 

FEFE píše:
A pokial je motor vymontovany teda nie je namontovany vo favorite ? Len cisto motor ?


kompresní tlaky můžeš měřit furt (dokud nesundáš hlavu)

Autor:  kwiko [ 2.12.06, 19:42 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
FEFE píše:
A pokial je motor vymontovany teda nie je namontovany vo favorite ? Len cisto motor ?


kompresní tlaky můžeš měřit furt (dokud nesundáš hlavu)


A to ako :?:
Meranie tlakov ma zmysel len na zohriatom motore, a starter by si potom asi :wink: drzal v rukach :twisted:

Autor:  Jarda S. [ 2.12.06, 19:45 ]
Předmět příspěvku: 

kwiko píše:
Sadra17 píše:
FEFE píše:
A pokial je motor vymontovany teda nie je namontovany vo favorite ? Len cisto motor ?


kompresní tlaky můžeš měřit furt (dokud nesundáš hlavu)


A to ako :?:
Meranie tlakov ma zmysel len na zohriatom motore, a starter by si potom asi :wink: drzal v rukach :twisted:


pokud vim tak motorem můžeš točit i bez startéru :wink:

Autor:  paradio [ 2.12.06, 20:23 ]
Předmět příspěvku: 

Tlak ve válcích se měří po vyjmutí zapalovacích svíček a při úplně otevřené škrtící klapce karburátoru a otáčení motoru spouštěčem po dobu 5 - 7 sekund postupně na každém válci.
Písty ani ventily nejsou nikdy tak přesně těsné /ani u nového vozu/ abys mohl měřit při otáčení motoru třeba za matku řemenice.
A jezdit se dá i bez motoru, tak proč zjišťovat jeho stav.

Autor:  Jarda S. [ 2.12.06, 20:30 ]
Předmět příspěvku: 

paradio píše:
Tlak ve válcích se měří po vyjmutí zapalovacích svíček a při úplně otevřené škrtící klapce karburátoru a otáčení motoru spouštěčem po dobu 5 - 7 sekund postupně na každém válci.
Písty ani ventily nejsou nikdy tak přesně těsné /ani u nového vozu/ abys mohl měřit při otáčení motoru třeba za matku řemenice.
A jezdit se dá i bez motoru, tak proč zjišťovat jeho stav.
se vsaď že by těsný byly akorát to pořádně udělat :wink: na praxi sem ventily zabrušoval tak mi věř že to de

Autor:  paradio [ 2.12.06, 20:36 ]
Předmět příspěvku: 

nevěřím, přísahej.

Autor:  Jarda S. [ 2.12.06, 20:38 ]
Předmět příspěvku: 

paradio píše:
nevěřím, přísahej.


sem se s tim sral možná čtvrt hodiny sem tam kroutit ventilem :roll: ale za miutu nepustil ani kapičku

Autor:  Matthes [ 2.12.06, 21:03 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
paradio píše:
nevěřím, přísahej.


sem se s tim sral možná čtvrt hodiny sem tam kroutit ventilem :roll: ale za miutu nepustil ani kapičku


Kapku ceho M6AD? :lol:
Ne to byl džouk, dobrej ventil by mel skutecne tesnit furt, horsi je to s krouzkama pistnima :)

Autor:  Jarda S. [ 2.12.06, 21:13 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Sadra17 píše:
paradio píše:
nevěřím, přísahej.


sem se s tim sral možná čtvrt hodiny sem tam kroutit ventilem :roll: ale za miutu nepustil ani kapičku


Kapku ceho M6AD? :lol:
Ne to byl džouk, dobrej ventil by mel skutecne tesnit furt, horsi je to s krouzkama pistnima :)


no mistr to zkoušel něčim čemu by se dřív dalo říkat benzín :lol:

Autor:  Peter50kw [ 2.12.06, 21:34 ]
Předmět příspěvku: 

Daj dole kryt ventilov a ak je na hlave a vahadlach cierny hubovity brajgel, motor ma blizko k smrti. Ak je tam priesvitna zltkasta vrstvicka, motor je v top kondicii. Samotny kryt moze byt pokryty vrstvou emulzie, co neznamena nic. Tiez vyber sviecky. Najlepsie ked su ciste, ale ani mierne zacadenie neznamena nic. Zase cierny mastny hubovity marast prezradi opotrebovane alebo polamane kruzky. Ventily - ak mas dole sacie potrubie, mozes overit, ci pri pokuse prefuknut ustami neprepusta. Toto samozrejme ked su podla polohy klukovky a palca rozdelovaca legalne zatvorene. Stav rozvodovej retaze pri demontovanom motore asi uz neposudis, ani stavy piestnych capov a lozisk, tam potrebujes dalsiu demontaz, ale ak je motor cisty, loziska byvaju OK.

Autor:  elegant [ 2.12.06, 22:51 ]
Předmět příspěvku: 

paradio píše:
Tlak ve válcích se měří po vyjmutí zapalovacích svíček a při úplně otevřené škrtící klapce karburátoru a otáčení motoru spouštěčem po dobu 5 - 7 sekund postupně na každém válci.
Písty ani ventily nejsou nikdy tak přesně těsné /ani u nového vozu/ abys mohl měřit při otáčení motoru třeba za matku řemenice.
A jezdit se dá i bez motoru, tak proč zjišťovat jeho stav.

No šak hej, že sa dá jazdiť aj bez motoru. Stačí preraziť podlahu a isť na to, ako Flinstonovci. Prípadne tam dať šlapacie pedále :)

Zisti, koľko má najazdené, ako často bol menený olej, či nemá nejaké anomálie. Fyzicky skús pozreť to, čo sa tu už spomínalo.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/