Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Článok "SEDR120, ESDR 120, SEDR 130 - skúsenosti"
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2679
Stránka 1 z 4

Autor:  ferrari [ 2.12.06, 16:02 ]
Předmět příspěvku:  Článok "SEDR120, ESDR 120, SEDR 130 - skúsenosti"

Zdravím,

vzhľadom na to, že umiestnenie článkov na Techweb je mierne problematické, zasielam vám odkaz na tento článok. Dúfam, že vám pomôže.

http://ferrari.webzdarma.cz/Karburatory.doc

Autor:  Martin [ 2.12.06, 19:33 ]
Předmět příspěvku: 

Moc pěknej článek, mám chuť taky vyzkoušet dát tam EDSR120. :D

Autor:  Šemik [ 3.12.06, 09:28 ]
Předmět příspěvku: 

Přidávám se k Martinovi, fakt moc pěkný... ten EDSR120 byl na normální 120, nebo na LS?

Btw, ta vložka s tou vířivou vrtulkou je naschvál takhle upravená?

Autor:  Peter50kw [ 3.12.06, 11:01 ]
Předmět příspěvku: 

Word sice je na skoro kazdom kompe, ale ja ho tu nemam a ani nechcem. Skus to prehodit na html alebo pdf.

Autor:  Nepér [ 3.12.06, 12:02 ]
Předmět příspěvku: 

já to můžu předělat do pdf, ale zase nemám kam to uploadovat...

Autor:  Peter50kw [ 3.12.06, 12:23 ]
Předmět příspěvku: 

Som si nahodil Star Office a ten z toho urobil nadherne HTML - 37 kB plus obrazky. Naco pouzivat sh^|y od billa gatesa. Mozem poslat na mail.

Autor:  elegant [ 3.12.06, 13:10 ]
Předmět příspěvku: 

Mám dotaz: Nebolo by lepšie, keby si dal toto radšej do užitočných odkazov, aby to nezaľahlo prachom??

Autor:  ferrari [ 3.12.06, 16:43 ]
Předmět příspěvku: 

Izdeláno, vďaka za pripomienky

http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=2171

Ten EDSR bol 120L, ale ak sa nemýlim, rozdiel je iba v hl. tryske 2. komory (inak počas výroby ´boli EDSR rôzne osádzané, 1. stupeň tu bol 110/170 a druhý 125/160)

A čo sa týka tej vrtuľky - to nebolo nijak upravované, to sa tak kedysi predávolo (resp. montovalo už v Škodovke).

Autor:  Kybergreg [ 4.12.06, 11:34 ]
Předmět příspěvku: 

Ferrari, poslal jsem ti mailem html, jak jsem to prevedl pro Vikyho. Tak to muzes nekde vyvesit.

Autor:  Šemik [ 4.12.06, 14:28 ]
Předmět příspěvku: 

Ferrari, ale ten plech s těmi vrtulkami má mít vrtulky pod oběma difuzéry a ne jen pod jedním...

Autor:  ferrari [ 4.12.06, 19:22 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Ferrari, ale ten plech s těmi vrtulkami má mít vrtulky pod oběma difuzéry a ne jen pod jedním...


Je to možné, ja som mal jeden plech čo mal 2 vrtuľku a ďalšie 2 plechy, kt. mali iba 1 vrtuľku...

Autor:  Kachnis [ 4.12.06, 21:40 ]
Předmět příspěvku: 

ne ne, delaly se vrtulky bud jen na 2. komoru nebo na obe :)
jinak jesli chces semiku, dotahnu ti tenhle dvouvrtulkovac do sbirky, jesli ho jeste nemas :wink:

jen skoda zes nemel k dispozici sedr na 120LS, to by me zajimalo hoooodne moc :-) jinak dokud sem nekoupil funglovku sedr na 120LS prohazoval sem co mi prislo pod ruku a ze vsech karbecu mi taky na zivost vysel nejlip edsr 120 a jinak nevite jesli SEDR na 120LS ma ekonostat jako 130ka?

Autor:  Martin [ 4.12.06, 22:01 ]
Předmět příspěvku: 

Jenom by mě zajímalo, který je nejlepší při provozu na LPG? Nejspíš to bude ten, co má největší díru do motoru (difuzory) a tím pádem tolik nezavazí. :lol:

Autor:  Bukaj [ 4.12.06, 22:18 ]
Předmět příspěvku: 

Martin píše:
Jenom by mě zajímalo, který je nejlepší při provozu na LPG? Nejspíš to bude ten, co má největší díru do motoru (difuzory) a tím pádem tolik nezavazí. :lol:


Na LPG by byl nejlepší plastovej, když jsem viděl několik karbců po provozu na LPG :shock: :wink:

Jinak super článek, já nedávno dal do máminé 120ky karbec EDSR ze 120, přetryskovaný jako 130, s ekonostatem a k tomu ETZ a jede to o poznání líp :D
Jen spotřebu jsem neměřil.... :roll:

Autor:  Viky [ 5.12.06, 07:47 ]
Předmět příspěvku: 

kachnis píše:
nevite jesli SEDR na 120LS ma ekonostat jako 130ka?


Tak na 95% bych rekl ze nema.
Tech 5% je karb, kterej jsem vytah ze svyho motoru (120LS), ale zrejme mel dany viko ze 130ky.

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/