Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Článok "SEDR120, ESDR 120, SEDR 130 - skúsenosti" https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2679 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | ferrari [ 2.12.06, 16:02 ] |
Předmět příspěvku: | Článok "SEDR120, ESDR 120, SEDR 130 - skúsenosti" |
Zdravím, vzhľadom na to, že umiestnenie článkov na Techweb je mierne problematické, zasielam vám odkaz na tento článok. Dúfam, že vám pomôže. http://ferrari.webzdarma.cz/Karburatory.doc |
Autor: | Martin [ 2.12.06, 19:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Moc pěknej článek, mám chuť taky vyzkoušet dát tam EDSR120. |
Autor: | Šemik [ 3.12.06, 09:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Přidávám se k Martinovi, fakt moc pěkný... ten EDSR120 byl na normální 120, nebo na LS? Btw, ta vložka s tou vířivou vrtulkou je naschvál takhle upravená? |
Autor: | Peter50kw [ 3.12.06, 11:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Word sice je na skoro kazdom kompe, ale ja ho tu nemam a ani nechcem. Skus to prehodit na html alebo pdf. |
Autor: | Nepér [ 3.12.06, 12:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
já to můžu předělat do pdf, ale zase nemám kam to uploadovat... |
Autor: | Peter50kw [ 3.12.06, 12:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Som si nahodil Star Office a ten z toho urobil nadherne HTML - 37 kB plus obrazky. Naco pouzivat sh^|y od billa gatesa. Mozem poslat na mail. |
Autor: | elegant [ 3.12.06, 13:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám dotaz: Nebolo by lepšie, keby si dal toto radšej do užitočných odkazov, aby to nezaľahlo prachom?? |
Autor: | ferrari [ 3.12.06, 16:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Izdeláno, vďaka za pripomienky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=2171 Ten EDSR bol 120L, ale ak sa nemýlim, rozdiel je iba v hl. tryske 2. komory (inak počas výroby ´boli EDSR rôzne osádzané, 1. stupeň tu bol 110/170 a druhý 125/160) A čo sa týka tej vrtuľky - to nebolo nijak upravované, to sa tak kedysi predávolo (resp. montovalo už v Škodovke). |
Autor: | Kybergreg [ 4.12.06, 11:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ferrari, poslal jsem ti mailem html, jak jsem to prevedl pro Vikyho. Tak to muzes nekde vyvesit. |
Autor: | Šemik [ 4.12.06, 14:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ferrari, ale ten plech s těmi vrtulkami má mít vrtulky pod oběma difuzéry a ne jen pod jedním... |
Autor: | ferrari [ 4.12.06, 19:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Ferrari, ale ten plech s těmi vrtulkami má mít vrtulky pod oběma difuzéry a ne jen pod jedním... Je to možné, ja som mal jeden plech čo mal 2 vrtuľku a ďalšie 2 plechy, kt. mali iba 1 vrtuľku... |
Autor: | Kachnis [ 4.12.06, 21:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
ne ne, delaly se vrtulky bud jen na 2. komoru nebo na obe jinak jesli chces semiku, dotahnu ti tenhle dvouvrtulkovac do sbirky, jesli ho jeste nemas jen skoda zes nemel k dispozici sedr na 120LS, to by me zajimalo hoooodne moc jinak dokud sem nekoupil funglovku sedr na 120LS prohazoval sem co mi prislo pod ruku a ze vsech karbecu mi taky na zivost vysel nejlip edsr 120 a jinak nevite jesli SEDR na 120LS ma ekonostat jako 130ka? |
Autor: | Martin [ 4.12.06, 22:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jenom by mě zajímalo, který je nejlepší při provozu na LPG? Nejspíš to bude ten, co má největší díru do motoru (difuzory) a tím pádem tolik nezavazí. |
Autor: | Bukaj [ 4.12.06, 22:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin píše: Jenom by mě zajímalo, který je nejlepší při provozu na LPG? Nejspíš to bude ten, co má největší díru do motoru (difuzory) a tím pádem tolik nezavazí. Na LPG by byl nejlepší plastovej, když jsem viděl několik karbců po provozu na LPG Jinak super článek, já nedávno dal do máminé 120ky karbec EDSR ze 120, přetryskovaný jako 130, s ekonostatem a k tomu ETZ a jede to o poznání líp Jen spotřebu jsem neměřil.... |
Autor: | Viky [ 5.12.06, 07:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
kachnis píše: nevite jesli SEDR na 120LS ma ekonostat jako 130ka? Tak na 95% bych rekl ze nema. Tech 5% je karb, kterej jsem vytah ze svyho motoru (120LS), ale zrejme mel dany viko ze 130ky. |
Stránka 1 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |