Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

komprese novy hlavy
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2701
Stránka 1 z 2

Autor:  Kachnis [ 4.12.06, 22:02 ]
Předmět příspěvku:  komprese novy hlavy

ahoj, o vykendu sem si slozil novou LS hlavu-nova orig.hlava, orig.novy ventily, snizena o 0,55 takze k.p. by mel byt kolem 9,85-9,9 :1 a kdyz sem ji nahodil na motor a po mirnym ohrati sem si compresiontesterem zmeril tlaky ve valcich, taxe mi pokazdy rucicka zastavila mezi 13-14ti...na tom testovatku nejsou zadny jednotky, jen v navodu k pouziti je napsano ze pro benz motory ma byt mezi 8 a 12 a naftove 14-16(konec stupnice).. neni to teda moc? kdybych umel nahodit fotku, nahodim, ale skoncil sem u posilani mejlu...

Autor:  Matthes [ 4.12.06, 22:07 ]
Předmět příspěvku: 

Si udelal ze zazehovyho motoru vznetovej :D
No, jaxe to chova pri jizde? Samozapaly? Trhavy chod? jesi je to v pohode, tak to neres, nebo si sezen nejakej rozumnej tlakomer :)

Autor:  Bukaj [ 4.12.06, 22:12 ]
Předmět příspěvku: 

Nazdar, Kachnisi!
Vítám Tě v Klubu Příznivců Psaní Slova VÝKEND správně s TVRDYM Ý :D (KPPSVSST)

Jestli chceš nahodit fotku, tak mi ji pošli na mail a jí ti jí sem hodim :wink:
Jen nevim, kdy mi dojde na mail, protože před hodinou mi přítelkyně poslala mail a já jí taky a ještě nedošel ani jeden :?
Muj "pracovní" mail je lennonlennon@seznam.cz
Bukaj :)

Autor:  Kachnis [ 4.12.06, 22:19 ]
Předmět příspěvku: 

nechci dehtak :-)
no samozapaly..no mam tam vacku 254/254, motor byl pred vymenou pouzitejnej od 2200ot., ted az tak od 2500, na plno sem to jeste nezkousel, nevim jesli se ta hlava musi nejak zabihat nebo ne, takze sem tam mel max.4500ot. a sam sem s tim jel akorat prvnich 20km,a to sem jel fakt opatrne, potom sem auto plne naliozil 4ma lidma,plnej kufr a razil 120km na kolej.. na 95ku se mi zdalo ze to nejak pobublava pri ustalenym chodu, taxem to pomichal s racingem asi tak na 97 oktanu a je to trochu lepsi..nevim jak to poladit, abych neskurvil spodek motoru..
A OMLOUVAM SE ZA VYKEND, UZ VIM , ZE VIIIIKEND, ALE VZDY TVRDE MAKAM NA AUTE, TAK PROTO Y :-) A NEBUD TAK HAKLIVEJ :-) UZ SEM KVULI TOBE PREDELAVAL PODPIS :-)

Autor:  Kybergreg [ 5.12.06, 11:32 ]
Předmět příspěvku: 

Kachnisi, řek bych, že to bude v atmosférách nebo barech (mezi nima je trošičku rozdíl, ale nic velkýho, dá se to zanedbat). V každým případě, mě když měřili kompresní tlaky na Š130 (kompresní poměr 9,7), která byla asi tak 30-40 tisíc km po GO, ta naměřili něco okolo 12 atm, myslim, že dokonce mezi 12 a 13. Takže když máš mezi 13 a 14 atm. na nový hlavě, která má navíc trochu zvýšený kompresní poměr, tak bych to viděl, že je to v pořádku.

Autor:  Bukaj [ 5.12.06, 16:31 ]
Předmět příspěvku: 

Tady je ten Kachnisův tlakoměr:
Obrázek

Autor:  Kachnis [ 5.12.06, 16:45 ]
Předmět příspěvku: 

2 kybergreg: muj spodek (motoru :) ) ma asi tak 43000 od totalni GO a vymene vseho co se da, takze mame spodky nastejno :)

Autor:  Jarda S. [ 5.12.06, 18:59 ]
Předmět příspěvku: 

Bukaj píše:
Tady je ten Kachnisův tlakoměr:
Obrázek


podobnej mam na gumy :lol: :lol:

Autor:  ferrari [ 5.12.06, 20:32 ]
Předmět příspěvku: 

13-14 je Ok, keď máš zníženú hlavu. Myslím, že origo 120 LS má mať 1,2 MPa (=12 bar?). Napr sériová Š110 LS má mať komp. tlaky 1,3 MPa

Autor:  Kybergreg [ 7.12.06, 11:23 ]
Předmět příspěvku: 

kachnis píše:
2 kybergreg: muj spodek (motoru :) ) ma asi tak 43000 od totalni GO a vymene vseho co se da, takze mame spodky nastejno :)

No já už tu Š130 nemám, takže spodky nastejno nemáme (mám teď dvoulitr V6...) :) Ale jinak, jak jsem psal, zdá se mi to ok. Podle obrázku toho měřáku se skutečně nedá poznat, co je to za jednotky, ale předpokládám, že atmosféry nebo bary. A když už jsem u těch jednotek, tak 1 Bar = 0,1 MPa = 14,5 Psi = 0.986923 atmosféry. Jinak taky 1 atm. = 1.01325 bar = 0.101325 MPa = 14.6959 Psi.

Autor:  Kachnis [ 8.12.06, 00:44 ]
Předmět příspěvku: 

jeste se chci zeptat, jesli je zezacatku dobry tam lejt vic aditiva nez normalne nebo min nez normalne nebo stejne.. ??myslim aditiv na ochranu ventilovych sedel...special nepripada v uvahu...leju nad 95 oktanu...

Autor:  Bukaj [ 8.12.06, 07:44 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych ho tam lil v poměru, doporučeném od výrobce aditiva. Proč míň, nebo víc?

Autor:  Kachnis [ 8.12.06, 10:55 ]
Předmět příspěvku: 

no treba aby se to driv sesedlo....ale to me jen napadlo... :oops:

Autor:  Lukas [ 8.12.06, 13:58 ]
Předmět příspěvku: 

ta komprese je v poho. ja mam na svojem motoru ktery uz ma pres 150k km kompresi na vsech 4 valcich mezi 12 a 13 bar

Autor:  ferrari [ 10.12.06, 21:57 ]
Předmět příspěvku: 

kachnis píše:
nechci dehtak :-)
no samozapaly..no mam tam vacku 254/254, motor byl pred vymenou pouzitejnej od 2200ot., ted az tak od 2500, na plno sem to jeste nezkousel, nevim jesli se ta hlava musi nejak zabihat nebo ne, takze sem tam mel max.4500ot. a sam sem s tim jel akorat prvnich 20km,a to sem jel fakt opatrne, potom sem auto plne naliozil 4ma lidma,plnej kufr a razil 120km na kolej.. na 95ku se mi zdalo ze to nejak pobublava pri ustalenym chodu, taxem to pomichal s racingem asi tak na 97 oktanu a je to trochu lepsi..nevim jak to poladit, abych neskurvil spodek motoru..
A OMLOUVAM SE ZA VYKEND, UZ VIM , ZE VIIIIKEND, ALE VZDY TVRDE MAKAM NA AUTE, TAK PROTO Y :-) A NEBUD TAK HAKLIVEJ :-) UZ SEM KVULI TOBE PREDELAVAL PODPIS :-)


Btw, ja mám fovo motor, vačku 254/254, komp. pomer 9,7; motor je s prevodovkou 4,22 použiteľný od 2000 ot, naplno začína kdesi okolo 3300 ot. je to super...a dávam mu až do 6000 ot...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/