Autor |
Zpráva |
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
motor favorit v rapidu - podtlak
V rapidu je favoritácky motor, sáni a svody a karbec jsou rapid. k čemu jsou ty hadice s tím bazmekem? mezi sáním a karburátorem je nějaká podložka, ty hadice do toho vedou z obou stran
|
6.7.11, 21:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: motor favorit v rapidu - podtlak
Něco takového měli Ecotroniky, v podstatě vyhřívané sání. Asi aby nezamrzal karbec nebo co.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
7.7.11, 17:33 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: motor favorit v rapidu - podtlak
ale sani je prece vyhrivane chladici kapalinou
|
7.7.11, 20:13 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: motor favorit v rapidu - podtlak
Ecotronic měl krom klasickýho sácího potrubí vyhřívanýho vodou i elektrický předehřívač sání pro studené starty aby se srážení paliva na studeným sání minimalizovalo na úplný minimum. Ten předehřívač působí po studeným startu defacto okamžitě kdežto než se ohřeje voda potažmo díky ní sání tak to přece jen chvilku trvá a u Ecotronicu šlo hlavně o emise.. jinak s podtlakem ten předehřívač neměl co dělat tam jeho zapnutí a vypnutí ovládala řídící jednotka na základě teploty motoru ze snímače.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
7.7.11, 21:37 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: motor favorit v rapidu - podtlak
no hrom vi, na co ten bazmek je. majitel toho rapidu tvrdi, ze uz to tam ten motor vcetne toho nesmyslu byl kdyz to pritahnul z Německa v 90 letech auto je rok vyroby 89, ze by soudruzi na export dali už origo fávo motor ?
|
7.7.11, 21:46 |
|
|
Milan Koukal
Příspěvky: 947
|
Re: motor favorit v rapidu - podtlak
to bude zas nějaký fašistický výmysl něco jako ecotronik
_________________ Škoda 105GL r.v. 1981( nabouráno jedním magorem chystá se náhrada) Škoda 136GL r.v.1989 Oranžák, po částečné rekonstrukci Škoda forman PLUS r.v.1994 135B Škoda Fabia 1.4MPI r.v. 2001 Ford Transit 2.2 TDCI r.v. 2008
|
7.7.11, 21:51 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: motor favorit v rapidu - podtlak
že by to soudruzi v bundesrepublik zdokonalili ? pokusim se to lépe nafotit o víkendu, stejně to pujde dolu
|
7.7.11, 21:59 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: motor favorit v rapidu - podtlak
Tam to bude mít něco společnýho s odsáváním plynů z klikové skříně do sání. Podobně jako to má favorit... silná hadice z víka do filtrboxu a tenká zezadu do sání. Nic víc bych v tom nehledal.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
7.7.11, 21:59 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: motor favorit v rapidu - podtlak
no to tam je, to je mi jasne do toho filtrboxu. ale ne ty nesmysly okolo, ty jdou do podlozky mezi sanim a karbecem
|
7.7.11, 22:01 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: motor favorit v rapidu - podtlak
tohle je originál vývozní nesmysl
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
7.7.11, 22:04 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: motor favorit v rapidu - podtlak
Je to ono? http://skoda-virt.cz/cz/forum/motor-1/9 ... 1#p1643381Teď mě trklo že už jsem to na virtu jednou viděl.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
7.7.11, 22:06 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: motor favorit v rapidu - podtlak
jo, to je přesně ono. díky moc Rapid je 135, ale motor je fávo, typ nevím. akorat tam chybi zapojit ta tenká hadička z te krabičky směrem k sání, nebo kde to jde ( foto z červeným kolečkem a šipkou ) a pak ten Tkus od rozdělovače ke karbecu. karbec nemá odpojovač trysky naprázdno, čislo zjistim dodatečně. že by tam teda němci šoupli fávo motor a k tomu tu "emisni" blbinku ?
|
7.7.11, 22:15 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9438 Bydliště: Kolín
|
Re: motor favorit v rapidu - podtlak
obdoba EGR ventilu? neboli pokus pred 20 lety EDIT: tak ted sem kliknul na virt a tvrdi to same
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
8.7.11, 05:02 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: motor favorit v rapidu - podtlak
předběhli dobu
|
8.7.11, 05:06 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Re: motor favorit v rapidu - podtlak
tak o tomto viem celkom dobre, co to je, jelikoz nybrz ponevadz som to mal na Audine.
nie je to EGR, nepripaja to vyfuk do sania, ale malo by to byt zapojene na vzduchovej hadici pred / za karburatorom a na teplovodnej hadici. sposobuje to to, ze pri studenom motore to ochudobnuje zmes, co ma zasa reciprocne sposobit, ze sa auto rychlejsie zohreje, ci co. V podstate je to prestavbova sada na znizenie emisii. Euro 1 systemy KE-III-Jetronic povodne s EURO1 po zastavbe tohto bazmegu ziskali v nemecku cejch EURO2.
edit: membrana v tom bazmegu casom spuchreje a pak to pri studenom starte za tepleho pocasia vydava odporny zvuk, pretoze membrana je netesna a vibruje (mne to rozvibrovavalo cely podtlakovy posilnovac na brdzy) a v nasich koncinach je to v podstate nepotrebne.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
8.7.11, 06:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|