Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
VAG a 1.3MPi https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=27150 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | fatal [ 23.7.11, 23:03 ] |
Předmět příspěvku: | VAG a 1.3MPi |
Tak jsem si po asi roce hrál s VAGem a budu mít pár dotazů na zkušenější, takže: 1) Je možné že za rok provozu není ve výpisu chyb ani jedna chyba? 2) Našel jsem tam nějaké hodnoty lambda, ale měl jsem tam pořád 1.08 a 1.00, nonstop, je blbá lambda? 3) Ve skupině 001 jsem našel Voltage, měnilo se to střídavě něco kolem 0.2V a kolem 0.9V, po vypnutí motoru to vystřelilo na 1.5V, co to je? 4) Hledal jsem tam předstih, ale našel jsem jen něco co bylo pořád kolem 35, je tam vůbec předstih někde? 5) Našel jsem tam dvě teploty, jedna je teplota chladící kapaliny, co je to druhé? 6) Úhel škrtící klapky mi chodí jen v rozmezí 5,5 - 86, je to v pořádku? |
Autor: | slovacek.milos [ 24.7.11, 07:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: VAG a 1.3MPi |
lambádu máš KO a zadrbanou klapku,napni si lanko plynu, než vyměníš sondiu tak si stáhni reset z motordiagu, přepiš řj motoru protože zasekla hodnota 1.O8 ti zvedá spotřebu, pak udělej základní nastavení podle visu miloš |
Autor: | Kristensen [ 24.7.11, 07:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: VAG a 1.3MPi |
Teplota motoru a teplota nasávaného vzduchu, a k tomu úhlu, si nejsem uplně jistej ale myslím že to je v cajku jinak si to zkus ať ti někdo šlápne na plnej plyn a podívej se na kolíbku na klabce zda s ní jde ještě pohnout a další věc jestli nemáš pod pedálama kobereček sešlapanej |
Autor: | buldozerxxx [ 24.7.11, 08:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: VAG a 1.3MPi |
mno ja nevim jesti ji ma v haji....tu lambda sondu ja mam uplne novou lambdu bosch...a hodnoty mam podobne ..to napeti mi lita jako jemu plus minus..1V nepresahne...takze v poradku predpokladam...a ty dve hodnoty vedle sebe o lambde mam v obou hodnotu 1.0...a ani se to nehne...a kamarad ma to samy....spotebu mam doboru.... |
Autor: | big.jedla [ 24.7.11, 11:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: VAG a 1.3MPi |
musíš si na VAG-Scope vykreslit napětí lambda sondy, správně má vypadat jako na obrázku úplně dole: http://jedla.kx.cz/auto/Lambda/Lambda.php |
Autor: | fatal [ 24.7.11, 19:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: VAG a 1.3MPi |
Klapku zadrbanou mám, to vím. Lanko zkontroluju, kobereček je OK. S tím resetem teda nevím, přes VAG se to nedá? Ale s tou lambdou nechápu, jestli je špatná, co je pak to napětí co mi lítá 0,2-0,9V? Měl jsem to ve skupině: 001 - RPM, Temperature, Voltage, Bin bits tak jako na tomhle obrázku, akorát jsem to neměl v grafu (nemám to zaregistrované). |
Autor: | big.jedla [ 24.7.11, 20:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: VAG a 1.3MPi |
u mě na 1.3MPi taky napětí lítá správně - viz graf a pak ta kolonka lambda faktor nebo jak se to tam jmenuje je 1,08 a je neměnná... nevím co ta hodnota má znamenat ale byla stejné s nefunkční starou i s funkční novou lambdou... prostě je potřeba se orientovat tím napětím |
Autor: | Veteranista [ 24.7.11, 20:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: VAG a 1.3MPi |
Já se sem přifařím, ať nezakládám nové téme, potřeboval bych zjistit pro známého na jeho feldu mpi, co jsou to za závady va vag comu pod čísly 00282 00519 P:S v mezičase to samo i googlem, ale Vy mi i třeba poradíte jak závodu případně odstanit, kdyby byl i odkaz na něco, kde podle čísla zjistit závadu budu rád. |
Autor: | Jarda S. [ 24.7.11, 21:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: VAG a 1.3MPi |
VIS |
Autor: | Kristensen [ 24.7.11, 22:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: VAG a 1.3MPi |
Veteranista píše: 00282 00519 Ovladač škrtící klapky a snímač tlaku v sacím potrubí, zkus vyčistit klapku a provést totální reset ale když to začne vyhazovat i snímač tlaku tak je většinou klapka KO a nic s ní nenaděláš, jedině vyměnit. Napiš ještě jak se to chová, jestli třeba škubne a nejede a po ubrání a přidání zase jede, volnoběh houpe? Prostě to něco muselo dělat když tam jsou tyhle dvě chyby |
Autor: | slovacek.milos [ 25.7.11, 06:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: VAG a 1.3MPi |
[quote="fatal"]Klapku zadrbanou mám, to vím. Lanko zkontroluju, kobereček je OK. S tím resetem teda nevím, přes VAG se to nedá? lanko napneš segrovkou na klapce, klapku sdělej a vyčisti, najdešna internetu motordiag volně ke stažení reset klapky http://www.motordiag.cz/info/download stájneš nainstaluješ, program je pro blbce, po skončení přepisu budeš mít lambádu 1,OO |
Autor: | fatal [ 25.7.11, 08:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: VAG a 1.3MPi |
Dík. Zkusím. |
Autor: | polaji [ 19.12.11, 21:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: VAG a 1.3MPi |
Ještě bych otevřel toto tema ohledně lambdy. Prosim vás muze te mi napsat jak docilit toho grafu? Mám jit do blogu merenych hodnot tam do pole 007 a pak dat vag-score a napsat tam ty V-min\max a ukaze mi to ? Me to totiz nejak nechtelo jet kdyz jsem to zkousel tak jestli to delam dobre... Diky za radu |
Autor: | Kristensen [ 19.12.11, 23:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: VAG a 1.3MPi |
tam stačí sledovat voltáž v bloku naměřených hodnot, musí ti chodit převážně v hodnotách 0,00-0,7-0,8 víc ne, (na ohřátém motoru na provozní teploty) Když chodí víc tak je někde něco špatně, to je potom i dobré zajet třeba na emise kde ti zkouknou hodnoty a on ti třeba řekne že tam máš moc vzduchu ve výfuku, tím pádem v první řadě kontrolovat těsnost potrubí, netěsnost před lambdou=ovlivnění činosti motoru, včetně výkonu a spotřeby, kouřivost houpání volnoběhu atd. Netěsnost za lambdou=ovlivnění vyhodnocení údajů na emisním analizátoru a eventuálně spotřeba a výkon, jinak na chování motoru by nemělo mít nijak zásadní vliv. |
Autor: | Bukaj [ 25.12.11, 17:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: VAG a 1.3MPi |
Tak já se sem taky nasocknu Ohledně škrticí klapky - jeden čas mi Felda občas zničehonic zvedla otáčky motoru dle své vlastní libosti - třeba jsem stál v koloně, neutrál a najednou cca 3000 ot/min - lidi na mne čuměli jak na debila, co to tam tůruje Měl jsem s sebou notebook, zajel jsem na parkoviště a připíchl se na VAG. 0 nalezeny chyby Zopakovalo se to ten měsíc ještě několikrát, tak jsem se naštval, že musím vyčistit klapku. Rozebral jsem to a zjistil, že klapku nevyčistím, neboť ta část s ovládáním klapky je zalisovaná rrytem, který bych zaručeně při pokusu o otevření poškodil. Samotný prostor vedení vzduchu a klapka byly docela čisté. Tedy se ptám: Co si mám představit pod pojmem "vyčistit klapku"? Myslel jsem, že právě potenciometr a servomotorek je potřeba vyčistit... ...ale jak se k nim dostat? Jak to řeší třeba autorizovaný servis? mají nějaké vybavení na rozborku a hlavně zborku takovýchto dílů, nebo se mění komplet klapka, i když je v háji třeba jen nějaká prkotina pod tím víčkem? Jinak poté, co jsem to složil, provedl jsem základní nastavení klapky a od té doby mi tedy Felda už otáčky nikdy samovolně nezvýšila, ale jsem z toho jelen - v paměti závad nic a takové brikule |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |