Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
škubání motoru https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=27251 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | kmosek [ 6.8.11, 11:46 ] |
Předmět příspěvku: | škubání motoru |
Mohl by mě někdo poradit co by mohlo dělat že mě motor při studeném motoru jakoby vynechává. Jak při neutrálu tak při jízdě padaj otáčky, cca po 5minutách jízdy to přestane a je vše normální. Škoda Felícia 1,3 1995 |
Autor: | fatal [ 6.8.11, 11:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: škubání motoru |
Máš MPI nebo BMM? |
Autor: | darklord [ 6.8.11, 12:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: škubání motoru |
1995 = BMM |
Autor: | varok [ 6.8.11, 12:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: škubání motoru |
Asi BMM, feldy MPi se myslím vyráběli až od půlky 96 roku. |
Autor: | kmosek [ 6.8.11, 14:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: škubání motoru |
tak to fakt nevim,zkusim zjistit. |
Autor: | venda [ 6.8.11, 14:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: škubání motoru |
Ono je to vcelku jedno, jestli BMM, nebo MPI. V první řadě prověř čidlo teploty. |
Autor: | kmosek [ 6.8.11, 15:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: škubání motoru |
ok a kde ho najdu a jak ho zkusim? |
Autor: | varok [ 6.8.11, 16:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: škubání motoru |
Pokud je to tedy BMM felicie, tak jestli je na čidle na domečku termostatu 1 konektor, má ještě jedno čidlo na sacím potrubí zezadu. Jestli má čidlo na termostatu 4 konektory, je už společné pro ŘJ i pro budík. Vyzkoušet nevím, nejlepší by bylo diagnostiku, nebo pokusně vyměnit. |
Autor: | Kristensen [ 6.8.11, 21:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: škubání motoru |
bych začal pěkně od začátku, jestli to vysloveně škube tak kabely svíčky palec, víčko rozdělovače, kolikrát se stane že je zespodu orošený a už je problem. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |