Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 00:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 Problém s padáním volnoběhu a startováním na Š120L 
Autor Zpráva

Příspěvky: 35
Bydliště: Jihlava
Příspěvek Problém s padáním volnoběhu a startováním na Š120L
Ahoj, poslední dobou mám problém, který se neustále zhoršuje. Motor na Š120L (najeto cca 68tis - za poslední rok 6tis) za studena či ihned po zhasnutí nastartuje hned ale jakmile auto chvíli stojí (od 5 min déle) a motor začíná být vlažnější a chladnout tak startuje velice těžce, musím nechat točit startérem třeba 10 vteřin. S tím souvisí i další problém a to volnoběžné otáčky. Při studeném startu na sytič už motor nemá 2000 otáček ale jen něco přes tisíc a po pár sekundách začne mít nepravidelný chod, po nastartování za tepla či vlažna se musím ihned rozjet jinak otáčky klesnou a motor zhasne. Pokud zastavím uprostřed jízdy, motor si ale drží klasických 800 jako normálně - pouze pokud stojím v prudším kopci, auto má opět tendenci zhasínat - musím proto mít zataženou ručku a trošku šlapat na plyn abych vůbec odjel. Zkoušel jsem s kamarádem pročistit karburátor - na pár dní jak kdyby se to mírně zlepšilo ale teď už jsou problémy zase... Může být něco ucpané či špatně seřízené? Poraďte prosím...


7.8.11, 14:42
Profil
Pspvek Reklama

   
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Problém s padáním volnoběhu a startováním na Š120L
Vsadil bych na bohatou smes na volnobeh.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


7.8.11, 14:46
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Problém s padáním volnoběhu a startováním na Š120L
Netesný prívodný ventil v plavákovke (alebo deravý plavák) a tak sa karbec preplavuje...z toho potom vyplvýva aj bohatá zmes...

Ale chcelo by to aj kontrolu zapaľovania, no ak je zjavný problém v kopci (ak auto stojí zadkom dole), tak to bude preplavený karbec na 99%

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


7.8.11, 14:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4270
Bydliště: kousek od Tábora
Příspěvek Re: Problém s padáním volnoběhu a startováním na Š120L
Když mi zhasínal podobně motor, tak jsem to prohnal až k vysokým otáčkám a byl klid. V karburátoru se mi zřejmě ucpala některá tryska.
A teplý motor startuj se sešlápnutým plynem.

_________________
Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM
Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM
BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM


7.8.11, 17:59
Profil ICQ

Příspěvky: 35
Bydliště: Jihlava
Příspěvek Re: Problém s padáním volnoběhu a startováním na Š120L
Karburátor jsme vyčistili, s plynem startuji - nejsem blbej - říkám, že to dělá až cca po pár minutách stání, když startuji hned tak vše v pohodě.


7.8.11, 19:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Problém s padáním volnoběhu a startováním na Š120L
ako bolo povedane hore, skontroluj testnost ihloveho ventilu a/alebo vysku hladiny v karburatore, je mozne, ze pri cisteni, rozoberani a skladani ste ohli nos na plavaku a teraz je tam vela benzinu.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


8.8.11, 08:33
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Příspěvek Re: Problém s padáním volnoběhu a startováním na Š120L
Bud hodně nebo malo benzinu v plovakove komoře ale spiš malo měl sem podobny problem stačilo vyměnit jehlovy ventil a nastavyt plovak .skontroluj si čistici sitko když tak ho vymněn.


8.8.11, 11:17
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: Problém s padáním volnoběhu a startováním na Š120L
DefiantM píše:
s plynem startuji - nejsem blbej -


doufam, ze muzu poradit kdyz sem blbej a motor mi startuje bez plynu jak studenej tak teplej.
videl bych to na zasekavajici se jehlovy ventil na karburatoru, protoze cast toho co popisujes napovida bohate smesi a cast chude..jinak kdyz treba jedes cca 80 z kopecka a podradis na 3, strili to do vyfuku??

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


4.9.11, 21:00
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz