Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Sprint - úprava motorů 781.135/136
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2736
Stránka 1 z 3

Autor:  Nepér [ 8.12.06, 10:24 ]
Předmět příspěvku:  Sprint - úprava motorů 781.135/136

Co je všehno součástí této úpravy?
vačka?
snížená hlava?
jiný trysky?

Autor:  Thobiash [ 8.12.06, 13:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sprint - úprava motorů 781.135/136

Nepér píše:
Co je všehno součástí této úpravy?
vačka?
snížená hlava?
jiný trysky?


Teda nevim jak na sprinty, to je asi většinou o ladění a laborování na trati (po těch úpravách :D ), ale já si koupil knížku "Škoda Felicia - Sportovní úpravy" a tam se dá vyčíst hodně o úpravách těch našich motůrků i jak se upravovaly závodní motory - teda pokud tu knížku nemáš :shock: :?

Autor:  e.n.e.m.y. [ 8.12.06, 14:25 ]
Předmět příspěvku: 

Mám ten pocit, že kolega myslí úpravu Sprint 75 ...něco málo se dá vyčíst tady... http://auta5p.car.cz/zkusenosti/skoda_favorit/favorit.htm

Autor:  PetrVTR [ 8.12.06, 14:29 ]
Předmět příspěvku: 

Myslim ze Neper se pta na upravu motoru ktera se jmenovala Sprint 75 (a byla schvalena, zapisovala se do TP). Motor se upravoval na vykon 56 kW (75k). Zcela jiste se pouzivala ostrejsi vacka, upravovalo se myslim saci potrubi, komprese udajne byla 9.7. Take by me zajimalo konkretni provedeni.

Autor:  Thobiash [ 8.12.06, 15:26 ]
Předmět příspěvku: 

Jo tak to sem tomu dal :oops: - o tomhle jsem nevěděl :(

Autor:  Nepér [ 8.12.06, 22:58 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, sprint 75 sem myslel, závodit nehodlám...
Motor Sprint 75 má upravenou hlavu válců, upravené sací potrubí
a ostřejší vačkový hřídel.

Hm, tak ono to asi nebude tak jednoduchý...
Každopádně bych s tím něco udělal, spotřeba přes 8 litrů mi připadá dost, možná by to chtělo poštelovat karb... (předstih jsem měřil a je v normě a emisema to prošlo...).
Vono je to vůbec zajímavý, nejmíň se mi s tím povedlo jet za 6.8l, byly to dlouhý trasy po okreskách, 80-100km/h, přehazování 4/5..
No a teď sem tankoval a vyšlo mi 45,47l na 499 km, což je 9,11l/100km a to je druhá největší spotřeba, co se mi kdy povedla, bylo to po ucpaný dálnici rychlost 0-50, kvalty 1/2 no a když se to rozjelo, kalil jsem to něco nad 130km/h, zbytek jsem vyjezdil po Praze, v zimě, na krátký trasy (7km).
Možná by stačilo nejezdit po dálnici 150 a ty krátký trasy jezdit vidlobusem :oops: ...

Autor:  deekay [ 9.12.06, 00:49 ]
Předmět příspěvku: 

Nepér píše:
Jo, sprint 75 sem myslel, závodit nehodlám...
Motor Sprint 75 má upravenou hlavu válců, upravené sací potrubí
a ostřejší vačkový hřídel.

Hm, tak ono to asi nebude tak jednoduchý...
Každopádně bych s tím něco udělal, spotřeba přes 8 litrů mi připadá dost, možná by to chtělo poštelovat karb... (předstih jsem měřil a je v normě a emisema to prošlo...).
Vono je to vůbec zajímavý, nejmíň se mi s tím povedlo jet za 6.8l, byly to dlouhý trasy po okreskách, 80-100km/h, přehazování 4/5..
No a teď sem tankoval a vyšlo mi 45,47l na 499 km, což je 9,11l/100km a to je druhá největší spotřeba, co se mi kdy povedla, bylo to po ucpaný dálnici rychlost 0-50, kvalty 1/2 no a když se to rozjelo, kalil jsem to něco nad 130km/h, zbytek jsem vyjezdil po Praze, v zimě, na krátký trasy (7km).
Možná by stačilo nejezdit po dálnici 150 a ty krátký trasy jezdit vidlobusem :oops: ...


Mas nebodaj tuto upravu na svojom motore? :D :D tak to by som si vypocul nejaky nazor na dynamiku a vykon :) Alebo som to zle pochopil :lol:

Autor:  paradio [ 11.12.06, 17:12 ]
Předmět příspěvku:  vačka 257/257 do 120

Mám připravenou do 120 vačku 257/257 (favorit -sprint) a "C" vahadla. chtěl bych to dát do nově postavenýho motoru /i blok/.
Ten polomotor 120 - nově postavený už mám. Jaký máte na to názor. Nechci tam cpát fáčko

Druhý problém : motor 120L rovný písty + hlava 120LS snížená o 1,5 mm. Elkovou jsem nesehnal a LS mám udělanou.

Autor:  Nepér [ 11.12.06, 17:39 ]
Předmět příspěvku: 

Motor v úpravě Sprint 75 nemám, ale uvažoval jsem o nějakém tuningu, bo mi to dost papá...

Autor:  Jarda S. [ 11.12.06, 19:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: vačka 257/257 do 120

paradio píše:
Elkovou jsem nesehnal


když si přijedeš a sundáš si jí tak je tvoje :wink:

Autor:  Kachnis [ 12.12.06, 14:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: vačka 257/257 do 120

Mám připravenou do 120 vačku 257/257 (favorit -sprint) a "C" vahadla. chtěl bych to dát do nově postavenýho motoru /i blok/.
Ten polomotor 120 - nově postavený už mám. Jaký máte na to názor. Nechci tam cpát fáčko
Druhý problém : motor 120L rovný písty + hlava 120LS snížená o 1,5 mm. Elkovou jsem nesehnal a LS mám udělanou.

[/quote]

No ja nechapu proc kdyz mas upravenou LS palici, tak proc si rovnou neslozil polomotor s vypouklejma pistama... nevim jesli budes mit dostatecny tlaky i presto ze ta LS hlava je snizovana.. kdyz snizis obyc. 120hlavu, dostanes se na 9,5 :1 coz je u LSky normalni seriova komprese, takze kdyz tam nandas LS hlavu, budou tlaky nizsi nez 9,5.. Ja sem mel seriovej motor LS s vackou 254/254 a docela ozil, zted mam ubranu i hlavu..
osobne si myslim, ze kdyz tam mas ted 135ku motor, tak potom nepoznas rozdil... maximalne nekde kolem 4000 otacek, kde ti otvira 2.komora..

Autor:  paradio [ 12.12.06, 17:48 ]
Předmět příspěvku: 

Asi takhle, mám v úmyslu do 120GLS dát motor postavený v novým bloku - písty i hlava LS. Momentálně tam mám ale motor jen z eLka a podařilo se mi ho uvařit a tak se mi zkroutila či praskla makovice - zkrátka vaří. Tak jsem tam z nouze strčil tu zhoblovanou hlavu co mám přirpravenou na nový motor. Ten nový je sestavený z nových dílů včetně bloku/ teď mě napadá, musím někde sehnat hvězdičku na číslo - je bez čísla/ a sehnal jsem si do něj "C" vahadla a sprint vačku 257/257 tak hledám někoho kdo už něco takovýho dělal. Nemám vůbec žádný povědomí o tý sprinťácký vačce. Vím, že vahadla a vačka z erka jsou dobrý, ale s touhle by to mělo být ještě lepší. Nechci tam dávat nějak moc vostrou, nechci závodit, jen občas někoho bezpečně předjet bez prošlápnutý díry v podlaze..


Jo kdybyste někdo sháněl C vahadla a vačku z erka tak o jedný vím,

Autor:  Kachnis [ 12.12.06, 18:10 ]
Předmět příspěvku: 

Jo kdybyste někdo sháněl C vahadla a vačku z erka tak o jedný vím,[/quote]

no ja shanim C vahadla, vacku mam 254, tj o 3st min nez ta sprint :-) , takze bez vacky.., ale vahadla za rozumnou cenu...

Autor:  Jarda S. [ 12.12.06, 18:12 ]
Předmět příspěvku: 

pokud nemáš číslo motoru evidovaný (tudíž vymázlý) tak je to jedno :lol: a jentak mimochodem za kolik si koupil ten blok ?

Autor:  paradio [ 12.12.06, 18:36 ]
Předmět příspěvku: 

Na favoritu jsem měl motor neevidovaný ale teď už ho ty úřednický šimlové zase evidujou, tak teď mám evidovaný. Ten motor je bez čísla, je to fungl nový blok. Bloky se daj sehnat kolem 1500 Kč. Nechám si na něj vyrazit stejný číslo, ušetřím pade za přepsání.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/