Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 00:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 Favorit 135, snížení hlavy 
Autor Zpráva

Příspěvky: 10
Příspěvek Favorit 135, snížení hlavy
Zdravím, chěl bych se zeptat, zda někdo neví, o kolik se musí snížit hlava Favorit 135, s použitím vačky 280/280. Nebo co je třeba ještě přenastavit a předělat na seriovém motoru?


6.9.11, 15:08
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek Re: Favorit 135, snížení hlavy
Info hledej u výrobce vačky. Proč zrovna 280/280?

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


6.9.11, 16:05
Profil

Příspěvky: 10
Příspěvek Re: Favorit 135, snížení hlavy
Vačka není nová, mám ji jako použitou. Nejde o vůz pro běžný provoz.


6.9.11, 19:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Favorit 135, snížení hlavy
bez iných úprav to nebude mať veľký význam aj keď dáš dole 2mm, ak to nieje na bežnú prevádzku chce to aj úpravu zapaľovania, podľa výsledného KP používať adekvátne palivo, zlepšiť plnenie, zväčšením zarovnaním a zaleštením kanálov, samozrejme úprava karbecu, prípadne vstrekovania.... to všetko vychádza nielen z čísel tej vačky, stupne sú len informatívne, dôležitejší je priebeh...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.9.11, 19:23
Profil

Příspěvky: 10
Příspěvek Re: Favorit 135, snížení hlavy
Opravdu chci pouze vědět, o kolik snížit hlavu. Provedenné úpravy: Karburátor sk. A (přetryskovaný,..), příprava pro leštění sacích kanálů, výfukové svody do 1.. Motor v této podobě neběžel, a tak chci vědět o kolik ještě snížit hlavu a případně hodnoty na kolik nastavit předstih, či jaký rozdělovač apod. Palivo o.č. 98 je samozřejmostí.


6.9.11, 19:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Favorit 135, snížení hlavy
na 98 by som radil KP max 10,5:1, to vychádza na 135 nejakých 1,1mm...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.9.11, 19:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Favorit 135, snížení hlavy
Michal, to bude viac ako 1,1 mm...1mm dole znamenalo KP 9,8; to som onehdá rátal...potom minimálne 1,7 - 1,8 mm dole...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


6.9.11, 20:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Favorit 135, snížení hlavy
1mm, je na 10:1, niekde som na to videl tabuľky, ale možno máš pravdu... 1,8 to by som sa už bál...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.9.11, 20:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: Favorit 135, snížení hlavy
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=43

bohuzial tam 135 neni..

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


6.9.11, 22:00
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Favorit 135, snížení hlavy
Veru, v tabuľkách to nie je...preto som to onehdá rátal...výpočtom som prišiel na to, že 1mm dole je na KP cca 9,8

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


7.9.11, 05:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek Re: Favorit 135, snížení hlavy
Pokud budeš jezdit na 98 - 100octan, tak min. KP bych dal 10,6 ale klidně jít k 11:1 na 280tku vačku. Otázka co je to za vačku byla na místě, zrovna teď byl na virtu jeden s 280tkou na brzdě a má horší parametry než se běžně dosahují s 265° vačkou...

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


7.9.11, 08:08
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 11 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz