Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Felicia 1,9D
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2753
Stránka 1 z 1

Autor:  Dess [ 9.12.06, 19:42 ]
Předmět příspěvku:  Felicia 1,9D

Zdravím všechny, mám problém se svou felicii 1,9 D ročník 2000. Mám nové čerpadlo, nové vstřiky, nové žhaviče a po nastartovaní se motor šíleně hádá. Kontorlovali jsme i jestli nejsou poškozené písty, všechny jsou v pořádku. Tlaky jsou podle servisu luxusní. Už nevím, kde by mohl být problém. Ještě dávám hlavu na otlakování, abych zjistil jestli není prasklá. Můžete mi prosím někdo poradit. Díky moc

Autor:  slovacek.milos [ 9.12.06, 20:14 ]
Předmět příspěvku: 

to čerpadlo máš nové fungl a značku lucas?

Autor:  Dess [ 9.12.06, 20:17 ]
Předmět příspěvku: 

jj je to lucas

Autor:  slovacek.milos [ 9.12.06, 20:19 ]
Předmět příspěvku: 

a co ti jde z výfuku pravidelný tlak, nebo to škube, a jak se to zahřeje tak to jede? a jak to začlo, a start je hned, nebo točíš dlouho miloš

Autor:  slovacek.milos [ 9.12.06, 20:20 ]
Předmět příspěvku: 

to čerpadlo máš fungl, nebo kdo to dělal

Autor:  Dess [ 9.12.06, 20:22 ]
Předmět příspěvku: 

Před výměnou dílů dlouho točil než naskočil motor, jako kdyby startoval po jednom válci. teď škube, ještě víc než před tou výměnou. Motor netáhne

Autor:  Dess [ 9.12.06, 20:23 ]
Předmět příspěvku: 

čerpadlo bylo v servisu v Měříně

Autor:  slovacek.milos [ 9.12.06, 20:41 ]
Předmět příspěvku: 

z měřína to je vždy OK, po startu ti to asi hulí na bílo, podle mě ti to přisává vzduch a padá ti nafta, nevím jaký je sací koš v nádrži ten znám akorát u fábie, zatím bych probádal palivový filtr, je na něm ventil s dvěma vývodama a pokud netěsní, tak ti přisává vzduch z hadice co vede přepad do nádrže, nebo má těsnění a to o kroužek tam to může taky přisávat, kup si průhlednou hadici osmičku a dej ji na trubku k filtru a k čerpadlu, místo černé, musí jít jen čistá nafta bez bublin já bych tu závadu prostě hledal mimo motor, dělal jsem dvouválce startoval na jeden válec a asi za dvě minuty se chytil druhý, ten předchůdce co to měl, tak ho celý GO, čerpadlo trysky, a pořád dokola, nakonec byl v nádrži bordel, jak tuhý med, ten se rozpouštěl a ucpával ventil na podávacím čepadle, no kravina a nikdo na to nepřišel na to mám teorii, nafták musí dostat nažrat jinak nejede miloš

Autor:  Dess [ 9.12.06, 20:53 ]
Předmět příspěvku: 

vyzkouším to diky moc za radu.dam vědět jak to dopadlo ještě jednou díky

Autor:  slovacek.milos [ 9.12.06, 21:00 ]
Předmět příspěvku: 

prosimtě kolit tě stálo to čerpadlo a co ti měnili, že by dělali lukas v měříně to ani nevím já znám jen brno a pana horáka zlobice miloš

Autor:  Dess [ 9.12.06, 21:15 ]
Předmět příspěvku: 

bylo v měříně, stálo mezi 5-6 tisic ted presne nevim, k tomu palivovemu filtru - ten je taky nový, naftu to dává

Autor:  slovacek.milos [ 10.12.06, 12:12 ]
Předmět příspěvku: 

palivový filtr máš nový, ale máš nový i ten ventil, ten ani neni běžně v prodeji a musí se objednat, jeho těsnost zkusíš pusou zacpeš jednu trubku prstem a v druhé uděláš podtlak a pak přetlak, ten přetlak ti musí držet, pak je to horší musíš ucpat tři vývody a do jednoho kovového tlačit vzduch a ven ventil musíš opěnovat jarovou pěnou, první tam dej ty průhledné hadice ty ti napoví nejvíc jak uvidíš bubliny máš vyhráno třeba zkončíš až v nádrži, to čerpadlo stálo dost, příště je lepší ten horák zlobicce u kroměříže zatím jsem neplatil víc jak 2500 miloš

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/