|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Autor |
Zpráva |
sinkas
Příspěvky: 33
|
Favorit nestartuje
prosim o radu nemohu nastartovat favorita je to 136 jeste karbec,chova se to asi tak ze kdyz startuji tak to nekdy chytne ale jen kdyz mam seslapnuty plny plyn otacky vyskoci klidne i k 5tisicum ale pak to rychle klesne a i s plnym plynem se to tak tak udrzi na volnobehu a po chvili to zdechne, pak to jde nastartovat az po nejake chvili a dela to porad to same, dost smrdi benzin svicky, kabely rozdelovac zanovni, sundal jsem dekl od vzduchoveho filtru abych se podival z vrchu na karbec ale zdalo se mi ze je tam vsude nejak moc benzinu , pak jsme to zkouseli startovat ja se dival a z jedne diry co je vedle komory s klapkou se vali celkom dost benzinu a to zaplavi behem chvile cely karbec nevite v cem je problem , stacilo by vymenit nejakou soucastku nebo se radeji poohlednout po nejakem starsim karburatoru dekuji za rady
|
12.9.11, 22:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Favorit nestartuje
No tip mám, ale zkus trochu líp popsat odkud jde ten benzín... píšeš z díry vedle komory s klapkou. Myslíš tím díru co je napravo od komory? Tam jsou tři vzdušníky v řadě a pak odvzdušnění plovákovky (díra skrz o průměru několika mm bez ničeho která je cca v úrovni osy klapky u té komory). Tohle vypadá na vadný plovák nebo jehlový ventil a přeplavování plovákové komory. A nebo druhá možnost dej si do vyhledávání obohacovač částečného zatížení nebo jen obohacovač. A třetí možnost proč se ti může zahlcovat palivem je vadný sytič. Klapka nad komoru I stupně (ta blíž čelnímu oknu) musí u studeného motoru (po sešlápnutí plynu tj. aktivaci sytiče) komoru uzavírat a u teplého resp horkého musí být komora plně otevřená tzn. klapka musí být kolmo. Takže buď vadný plovák nebo jehlový ventil nebo obohacovač resp. jeho membrána a nebo vadný sytič...prakticky víc možností díky kterým by se to mohlo takhle zahlcovat palivem tam není.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
12.9.11, 22:21 |
|
|
sinkas
Příspěvky: 33
|
Re: Favorit nestartuje
podle toho jak jsi to popsal tak to tece z te diry na "odvzdusneni plovakovky" prumer diry je odhadem cca 4-5 mm ( je v pravo blize celnimu sklu a blize celnimu sklu )
|
13.9.11, 06:59 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Favorit nestartuje
rozober karbec a kukni trysky,či niesú zapchaté..
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
13.9.11, 20:19 |
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
Re: Favorit nestartuje
Lamač: Trysky do toho nepleť. Tady to vypadá, že dochází k nekontrolovatelnému přívodu a dávkování paliva (tzv. přeplavování) a tohle trysky na svědomí opravdu nemají. Pokud by byly ucpané pak by se stal pravý opak tudíž by se motoru palivo naopak nedostávalo. Při naplnění plovákové komory by jehlový ventil prostřednictvím plováku uzavřel přívod paliva, ale nedošlo by k jeho dávkování nebo spíš odsávání přes trysky do emulzní trubice resp. šachty a dál (pokud uvažujeme zcela neprůchodné trysky) tím pádem by došlo k opaku co popisuje dotyčný. Takže to vidím stejně jak psal kolega Capricorn.
_________________ Favorit 136X
|
13.9.11, 20:54 |
|
|
sinkas
Příspěvky: 33
|
Re: Favorit nestartuje
diky za typy o vikendu na to kuknu snad to bude tim plovakem
|
14.9.11, 20:42 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|