výkon,spotřeba motor š 130
Autor |
Zpráva |
jarda š.
Příspěvky: 549 Bydliště: Ústí nad Labem-největší prdel světa
|
výkon,spotřeba motor š 130
Ješte malá prosba o help,vyměnil jsem rozdělovač(repas),vyčistli seřídil karburátor(2 komora funguje!),ale výkon je už nevim co udělat proto aby mě i držel volnoběh,a snížila se zároveň spotřeba paliva(dřív jsem měl šroub směsi pootevřenej jen 1/4 otáčky a dneska i když je volnoběh pořád trhavej ale drží tak musim otevřít šroub už o 1 celou otáčku,šroub vzduchu zachvíly vypadne,je otevřenej max,už fak nevim co mam ještě udělat aby volnoběh byl ok,spotřeba byla ok,výkon byl ok :evil,přitom jak píšu předstih seřídim,karburátor nějak nastavim................................dík už je to teror ještě poznámka potom všem i po repasi rozdělovače je na motoru při volnoběhu vidět jak sebou cuká i když je předstih 5° P.S. motor š 130 asi 120 000km
_________________ škoda 120 ořechově hnědá-rodinný vůz už ale ne náš
škoda favorit 136L-jezdil dobře
škoda rapid 136-už nejezdí
rapid 130 vulkán-současné vozidlo
|
16.9.11, 17:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: výkon,spotřeba motor š 130
Tlaky má? Pálí všechny válce? Předstih nelítá?
|
16.9.11, 20:35 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: výkon,spotřeba motor š 130
Ako píše Fatal...ale zaujala ma jedna vec a síce to nastavenie bohatosti...podľa mojich skúseností je bohatosť zvyčajne OK keď je skrutka bohatosti vyskrutkovaná o 1,5 otáčky...plnej otáčky, t.j. 1,5 x 360 st....
Skús aj viac vyšrobovať skrutku bohatosti, viackrát som sa stretol s tým, že mor´tor nereagoval na skrutku vzduchu, iba na bohatosť, ale dodnes neviem, čím to bolo...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
16.9.11, 20:47 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: výkon,spotřeba motor š 130
To mohlo být třeba špatně seřízenými dorazy klapek.
|
16.9.11, 21:55 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: výkon,spotřeba motor š 130
Myslíš to čo som písal ja? Ale ono sa to potom samovoľne popravilo...skôr to bolo prisávanie falošného vzduchu...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
17.9.11, 07:20 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: výkon,spotřeba motor š 130
Kdysi, když jsem ještě měl motor 130, jsem měl vlastně stejné, nebo podobné obtíže. Nechtělo to jet, 140 byl max, škubalo to,.. Nikdy se nepodařilo uspokojivě vyřešit. Karburátory se čistily a měnily snad denně , rozdělovač jak by smet, všechno v něm vyměnit, pomohlo to, ale ne dost. Hlavu čistit od karbonu, a stejně to nebylo ono. Jediný co pomáhalo byl předstih, když se dal brutálně větší, tak to sice detonovalo, ale krom toho rámusu to bylo vcelku OK, rychlost se z toho nedostala, ale necukalo to. Nevím čím to bylo, snad už vrozená vlastnost.. Od novoty s tím jezdil nějaký dědek, takže se to nikdy moc neprojelo. Pomohla výměna motoru za 742.136
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
17.9.11, 07:47 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: výkon,spotřeba motor š 130
ferrari píše: Myslíš to čo som písal ja? Ale ono sa to potom samovoľne popravilo...skôr to bolo prisávanie falošného vzduchu... Nebo přidřená klapka 2. komory, to je vlastně přisávání falešného vzduchu, přestože nějaké ty přechody tam udělané jsou...
|
17.9.11, 13:11 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: výkon,spotřeba motor š 130
Lukas měl kdysi podobný problém, pak seřídil předstihl a šlapalo to jak má...
|
17.9.11, 13:12 |
|
|
jarda š.
Příspěvky: 549 Bydliště: Ústí nad Labem-největší prdel světa
|
Re: výkon,spotřeba motor š 130
hmm,klapky jsem nastavil,2 stupeŇ otvírá,rozdělovač nelítá,těsnění jsou nový(příruba karb.,sacího a vy.potrubí...),je to právě záhada,když vyšroubuju šroub bohatosti víc tak logicky to pojede,i volnoběh je lepší,ale ta spotřeba!!!asi posatvim na karburátor kanystr s benzinem a až nastartuju tak to tak budu lejt přímo z kanystru ale tigra,nebo t 34 z toho neudělám já vim že ty stotřicítkový motory jsou dost proklínaný ale potřeboval bych to nějak na zimu připravit na 742.136 dneska za 5-6 tisíc teď nemam love.
_________________ škoda 120 ořechově hnědá-rodinný vůz už ale ne náš
škoda favorit 136L-jezdil dobře
škoda rapid 136-už nejezdí
rapid 130 vulkán-současné vozidlo
|
17.9.11, 15:02 |
|
|
jarda š.
Příspěvky: 549 Bydliště: Ústí nad Labem-největší prdel světa
|
Re: výkon,spotřeba motor š 130
ještě k těm přchodům to jsem taky řešil vyměnil jsem hřídelky méně opotřebovaný aby se právě vzduch nepřisával,předstih jsem seřídil vůle nejsou žádný skoro,kvůly tomu jsem vaměnil radši i rozod.řetěz ale jako by tam byl původní rozdělovač s vůlí 2 cm,asi tam narvu semtex třeba to utěsní
_________________ škoda 120 ořechově hnědá-rodinný vůz už ale ne náš
škoda favorit 136L-jezdil dobře
škoda rapid 136-už nejezdí
rapid 130 vulkán-současné vozidlo
|
17.9.11, 15:05 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: výkon,spotřeba motor š 130
jarda š. píše: když vyšroubuju šroub bohatosti víc tak logicky to pojede,i volnoběh je lepší,ale ta spotřeba!!!asi posatvim na karburátor kanystr s benzinem a až nastartuju tak to tak budu lejt přímo z kanyst ho**o - ho**o, spotreba bola normálna...ono sa to chová pri povoľovaní skrutky bohatosti asi takto (aspoň by malo): povoľuješ, otáčky sa zdvíhajú, povoľuješ ďalej, otáčky začnú padať (pretože zmes je už bohatá)...=== nie je pravda, že viac obohatíš a máš vyšší voľnobeh. A práveže vysoká spotreba je aj pri prílišnom ochudobnení, pretože sa zmes dobre nespaľuje a ty tomu musíš šlapať... A mne to fungovalo tak, že skrutka vzduchu bola temer úplne vyskrutkovaná a potom som povoľoval šr=ob zmesi až som dosiahol požadované otáčky...normálne to nie je, ale nevdele som to odstrániť, jazdilo to normálne aspotreba tiež normálna...vyskúšaj...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
17.9.11, 16:08 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: výkon,spotřeba motor š 130
Inak ako tak čítam, možno by ti pomohla aj obyčajná výmena karbu za iný funčný SEDR/EDSR...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
17.9.11, 16:10 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: výkon,spotřeba motor š 130
co zkusit misto 95 nalit 98ku a seridit to s ni..jestli jsou zaneseny spalovaky, ma vyssi oktanovej narok a chova se to jako kdyz hlupaci lijou do LSek 91 oktan..kazdopadne predstih bych neserizoval na vypnutym motoru podle remenice, ale plynem si nastavit 3000 ot a otacet rozdelovacem dokud se otacky jeste o kousek nezvysi, ale motor jeste nepali..pak by to mohlo byt ono.
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
18.9.11, 07:19 |
|
|
jarda š.
Příspěvky: 549 Bydliště: Ústí nad Labem-největší prdel světa
|
Re: výkon,spotřeba motor š 130
tož vyzkoušíme chlapci,dáme vědět
_________________ škoda 120 ořechově hnědá-rodinný vůz už ale ne náš
škoda favorit 136L-jezdil dobře
škoda rapid 136-už nejezdí
rapid 130 vulkán-současné vozidlo
|
18.9.11, 10:45 |
|
|
jarda š.
Příspěvky: 549 Bydliště: Ústí nad Labem-největší prdel světa
|
Re: výkon,spotřeba motor š 130
tak chlapci,nic nepomohlo,v jedný old knize jsem se dočetl že když utíká komprese tak se prej sníží výkon(logicky)ale i se zvíší rapidně spotřeba paliva,teď jsem sundal vanu a zjistil že mi 2 válcema totálně utíká vzduch i svíčky u těch válců jsou úplně černý.takže jak to "levně" opravit co myslíte stačilo by vyměnit jenom kroužky?(protože nová sada (válec,píst,kroužky,čepy)vyjde na 3500 tisíce to je dost a kroužky samotný "jen" na 700 to je dost razantní rozdíl.(protože jak píšu nic nepomohlo,karburátor,rozdělovač,bohatost směsi,předstih,98 benzin...)všechno teda nasvědčuje na tu ztrátu komprese.
_________________ škoda 120 ořechově hnědá-rodinný vůz už ale ne náš
škoda favorit 136L-jezdil dobře
škoda rapid 136-už nejezdí
rapid 130 vulkán-současné vozidlo
|
26.9.11, 11:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|