Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
výkon,spotřeba motor š 130 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=27564 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | jarda š. [ 16.9.11, 17:05 ] |
Předmět příspěvku: | výkon,spotřeba motor š 130 |
Ješte malá prosba o help,vyměnil jsem rozdělovač(repas),vyčistli seřídil karburátor(2 komora funguje!),ale výkon je už nevim co udělat proto aby mě i držel volnoběh,a snížila se zároveň spotřeba paliva(dřív jsem měl šroub směsi pootevřenej jen 1/4 otáčky a dneska i když je volnoběh pořád trhavej ale drží tak musim otevřít šroub už o 1 celou otáčku,šroub vzduchu zachvíly vypadne,je otevřenej max,už fak nevim co mam ještě udělat aby volnoběh byl ok,spotřeba byla ok,výkon byl ok :evil,přitom jak píšu předstih seřídim,karburátor nějak nastavim................................dík už je to teror ještě poznámka potom všem i po repasi rozdělovače je na motoru při volnoběhu vidět jak sebou cuká i když je předstih 5° P.S. motor š 130 asi 120 000km |
Autor: | fatal [ 16.9.11, 20:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: výkon,spotřeba motor š 130 |
Tlaky má? Pálí všechny válce? Předstih nelítá? |
Autor: | ferrari [ 16.9.11, 20:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: výkon,spotřeba motor š 130 |
Ako píše Fatal...ale zaujala ma jedna vec a síce to nastavenie bohatosti...podľa mojich skúseností je bohatosť zvyčajne OK keď je skrutka bohatosti vyskrutkovaná o 1,5 otáčky...plnej otáčky, t.j. 1,5 x 360 st.... Skús aj viac vyšrobovať skrutku bohatosti, viackrát som sa stretol s tým, že mor´tor nereagoval na skrutku vzduchu, iba na bohatosť, ale dodnes neviem, čím to bolo... |
Autor: | fatal [ 16.9.11, 21:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: výkon,spotřeba motor š 130 |
To mohlo být třeba špatně seřízenými dorazy klapek. |
Autor: | ferrari [ 17.9.11, 07:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: výkon,spotřeba motor š 130 |
Myslíš to čo som písal ja? Ale ono sa to potom samovoľne popravilo...skôr to bolo prisávanie falošného vzduchu... |
Autor: | Šemik [ 17.9.11, 07:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: výkon,spotřeba motor š 130 |
Kdysi, když jsem ještě měl motor 130, jsem měl vlastně stejné, nebo podobné obtíže. Nechtělo to jet, 140 byl max, škubalo to,.. Nikdy se nepodařilo uspokojivě vyřešit. Karburátory se čistily a měnily snad denně , rozdělovač jak by smet, všechno v něm vyměnit, pomohlo to, ale ne dost. Hlavu čistit od karbonu, a stejně to nebylo ono. Jediný co pomáhalo byl předstih, když se dal brutálně větší, tak to sice detonovalo, ale krom toho rámusu to bylo vcelku OK, rychlost se z toho nedostala, ale necukalo to. Nevím čím to bylo, snad už vrozená vlastnost.. Od novoty s tím jezdil nějaký dědek, takže se to nikdy moc neprojelo. Pomohla výměna motoru za 742.136 |
Autor: | fatal [ 17.9.11, 13:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: výkon,spotřeba motor š 130 |
ferrari píše: Myslíš to čo som písal ja? Ale ono sa to potom samovoľne popravilo...skôr to bolo prisávanie falošného vzduchu... Nebo přidřená klapka 2. komory, to je vlastně přisávání falešného vzduchu, přestože nějaké ty přechody tam udělané jsou... |
Autor: | fatal [ 17.9.11, 13:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: výkon,spotřeba motor š 130 |
Lukas měl kdysi podobný problém, pak seřídil předstihl a šlapalo to jak má... |
Autor: | jarda š. [ 17.9.11, 15:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: výkon,spotřeba motor š 130 |
hmm,klapky jsem nastavil,2 stupeŇ otvírá,rozdělovač nelítá,těsnění jsou nový(příruba karb.,sacího a vy.potrubí...),je to právě záhada,když vyšroubuju šroub bohatosti víc tak logicky to pojede,i volnoběh je lepší,ale ta spotřeba!!!asi posatvim na karburátor kanystr s benzinem a až nastartuju tak to tak budu lejt přímo z kanystru ale tigra,nebo t 34 z toho neudělám já vim že ty stotřicítkový motory jsou dost proklínaný ale potřeboval bych to nějak na zimu připravit na 742.136 dneska za 5-6 tisíc teď nemam love. |
Autor: | jarda š. [ 17.9.11, 15:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: výkon,spotřeba motor š 130 |
ještě k těm přchodům to jsem taky řešil vyměnil jsem hřídelky méně opotřebovaný aby se právě vzduch nepřisával,předstih jsem seřídil vůle nejsou žádný skoro,kvůly tomu jsem vaměnil radši i rozod.řetěz ale jako by tam byl původní rozdělovač s vůlí 2 cm,asi tam narvu semtex třeba to utěsní |
Autor: | ferrari [ 17.9.11, 16:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: výkon,spotřeba motor š 130 |
jarda š. píše: když vyšroubuju šroub bohatosti víc tak logicky to pojede,i volnoběh je lepší,ale ta spotřeba!!!asi posatvim na karburátor kanystr s benzinem a až nastartuju tak to tak budu lejt přímo z kanyst ho**o - ho**o, spotreba bola normálna...ono sa to chová pri povoľovaní skrutky bohatosti asi takto (aspoň by malo): povoľuješ, otáčky sa zdvíhajú, povoľuješ ďalej, otáčky začnú padať (pretože zmes je už bohatá)...=== nie je pravda, že viac obohatíš a máš vyšší voľnobeh. A práveže vysoká spotreba je aj pri prílišnom ochudobnení, pretože sa zmes dobre nespaľuje a ty tomu musíš šlapať... A mne to fungovalo tak, že skrutka vzduchu bola temer úplne vyskrutkovaná a potom som povoľoval šr=ob zmesi až som dosiahol požadované otáčky...normálne to nie je, ale nevdele som to odstrániť, jazdilo to normálne aspotreba tiež normálna...vyskúšaj... |
Autor: | ferrari [ 17.9.11, 16:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: výkon,spotřeba motor š 130 |
Inak ako tak čítam, možno by ti pomohla aj obyčajná výmena karbu za iný funčný SEDR/EDSR... |
Autor: | Kachnis [ 18.9.11, 07:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: výkon,spotřeba motor š 130 |
co zkusit misto 95 nalit 98ku a seridit to s ni..jestli jsou zaneseny spalovaky, ma vyssi oktanovej narok a chova se to jako kdyz hlupaci lijou do LSek 91 oktan..kazdopadne predstih bych neserizoval na vypnutym motoru podle remenice, ale plynem si nastavit 3000 ot a otacet rozdelovacem dokud se otacky jeste o kousek nezvysi, ale motor jeste nepali..pak by to mohlo byt ono. |
Autor: | jarda š. [ 18.9.11, 10:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: výkon,spotřeba motor š 130 |
tož vyzkoušíme chlapci,dáme vědět |
Autor: | jarda š. [ 26.9.11, 11:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: výkon,spotřeba motor š 130 |
tak chlapci,nic nepomohlo,v jedný old knize jsem se dočetl že když utíká komprese tak se prej sníží výkon(logicky)ale i se zvíší rapidně spotřeba paliva,teď jsem sundal vanu a zjistil že mi 2 válcema totálně utíká vzduch i svíčky u těch válců jsou úplně černý.takže jak to "levně" opravit co myslíte stačilo by vyměnit jenom kroužky?(protože nová sada (válec,píst,kroužky,čepy)vyjde na 3500 tisíce to je dost a kroužky samotný "jen" na 700 to je dost razantní rozdíl.(protože jak píšu nic nepomohlo,karburátor,rozdělovač,bohatost směsi,předstih,98 benzin...)všechno teda nasvědčuje na tu ztrátu komprese. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |