Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
sportvní filtr https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2777 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Jarda S. [ 11.12.06, 19:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
origo filtr tam stopro nebude |
Autor: | Ritchma [ 11.12.06, 19:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
A má to nějakej smysl na motor s karburátorem to zbastlit takhle? neni lepší prsknout tam filtr na karbec a udělat přívod vzduchu? |
Autor: | Jarda S. [ 11.12.06, 19:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ritchma píše: A má to nějakej smysl na motor s karburátorem to zbastlit takhle? neni lepší prsknout tam filtr na karbec a udělat přívod vzduchu? řek bych že takhle je to dobře kvuli sání studenýho vzduchu |
Autor: | Nepér [ 11.12.06, 20:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslím, že je to totálně k ničemu, když už, tak nejlepší je koupit sportovní vložku, se shodným tvarem původního filtru a dát jí tam, kam patří... ono tam zase tolik vzduchu neproudí, aby to mohlo mít nějakej extra vliv... |
Autor: | Jarda S. [ 11.12.06, 20:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
ted koukám on tam má opancéřovaný hadice |
Autor: | David [ 11.12.06, 20:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
No co já jsem slišel o sportovním filtru. Pan Fidler co staví sportovní motory do vrchu a závodní motory na hasičské závod, vzhledem k tomu že nám dává zrovna závodní motor do hasičské stříkačky do kupy o obsahu 1800ccm s točivým momentem 200Nm z puvodních 1430ccm . Tak jsem se ho ptal jestli dát na ten motor sport filtr, bylo mi řečeno že je to zbytečné pokud ten motor netočí 9000ot/min a víc!! tak to nemá význam. Neříkám že se tento motor nedá vytočit, bez problémů jenže motor do hasičských stříkaček musejí mít nejvyší výkon při nízkých otáčkách těchto 200Nm má už od 1000ot/min protože jdeální otáčky čerpadla je od 3200-4100ot/min. Samozřejmně u motorů do vrchu v autě je princip uplně jiný tam se sportovní filtr osvědčí. Jo jen tak pro info. ten motor nás bude stát 70 000 Kč + spasování čerpadla 25 000 Kč |
Autor: | Nepér [ 11.12.06, 21:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tuningová stříkačka |
Autor: | roman heller [ 11.12.06, 23:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
David píše: No co já jsem slišel o sportovním filtru. Pan Fidler co staví sportovní motory do vrchu a závodní motory na hasičské závod, vzhledem k tomu že nám dává zrovna závodní motor do hasičské stříkačky do kupy o obsahu 1800ccm s točivým momentem 200Nm z puvodních 1430ccm . Tak jsem se ho ptal jestli dát na ten motor sport filtr, bylo mi řečeno že je to zbytečné pokud ten motor netočí 9000ot/min a víc!! tak to nemá význam. Neříkám že se tento motor nedá vytočit, bez problémů jenže motor do hasičských stříkaček musejí mít nejvyší výkon při nízkých otáčkách těchto 200Nm má už od 1000ot/min protože jdeální otáčky čerpadla je od 3200-4100ot/min. Samozřejmně u motorů do vrchu v autě je princip uplně jiný tam se sportovní filtr osvědčí. Jo jen tak pro info. ten motor nás bude stát 70 000 Kč + spasování čerpadla 25 000 Kč Sportovní filtry sou dobré pro lepší přísun vzduchu.Třeba když mu při rozjezdu šlápneš plnej tak nemá problém s přísunem vzduchu.Sportovní filtry mají menší odpor proudění vzduchu....Můžu potvrdit...mám čtyři...... http://mujweb.cz/www/romanheller/37.%20 ... JPG?r=1223 |
Autor: | Bukaj [ 11.12.06, 23:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
...ale co má menší odpor vzduchu, to taky propustí víc bordelu, nebo by to muselo mít ohromnou plochu, aby to při stejné filtrační schopnosti propouštělo víc vzduchu Prostě vše má své pro i proti... |
Autor: | roman heller [ 11.12.06, 23:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bukaj píše: ...ale co má menší odpor vzduchu, to taky propustí víc bordelu, nebo by to muselo mít ohromnou plochu, aby to při stejné filtrační schopnosti propouštělo víc vzduchu Prostě vše má své pro i proti... Nevím ale na ty filtry už mám najeto kolem 60 000km a pravidelně čistil určeným připravkem od kn a nemůžu si stěžovat..... |
Autor: | Ritchma [ 12.12.06, 08:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Samozřejmě že když se jenom nahradí ten airbox filtrem tak je to na ho**o. Já si to představuju tak že mezi karbec a filtr dát nějakej plech kterej by to odstínil a nějakou hadicí k němu přivést studenej vzduch, nejlíp otvorem vyřezanym do příčky mezi světlama. Třeba já to mam na saxu takhle, maj to tak i saxa co jezdili cup takže to špatně nebude - http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_gallery_item&type=garage_mod&image_id=9 na fávu to takhle asi určitě nepůjde, ale už mam přesnou představu jak to udělám |
Autor: | elegant [ 12.12.06, 14:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak proste dajte preč vzduchový filter a je to. Prísun vzduch + nečistoty majú volnú cestu |
Autor: | Kachnis [ 12.12.06, 14:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
to bych nahodil na karbec alespon silonku |
Autor: | Ritchma [ 12.12.06, 14:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale prd, prostě by to chtělo ideálně karbonovou desku prdnout jí mezi filtr a karbec na odstínění, případně nějakej plech a takovym tim husym krkem od digestoře přivést vzduch od masky (skrz udělnou díru ) k filtru, ideálně buď velkej průměr nebo dvě vedle sebe. Já nikomu co mam pod kapotou ukazovat nebudu, takže to tam může bejt klidně plně účelný a ne nějakym způsobem hezký. |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |