Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

sportvní filtr
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2777
Stránka 1 z 3

Autor:  Ondras83 [ 11.12.06, 19:02 ]
Předmět příspěvku:  sportvní filtr

nechapu proc tam dava origo kdyz tam ma ten sportovní (v tom originálním "deklu na filtr" má jeste original a to se mi zdá zbytecný
Obrázek

Autor:  Jarda S. [ 11.12.06, 19:15 ]
Předmět příspěvku: 

origo filtr tam stopro nebude :wink:

Autor:  Ritchma [ 11.12.06, 19:37 ]
Předmět příspěvku: 

A má to nějakej smysl na motor s karburátorem to zbastlit takhle? neni lepší prsknout tam filtr na karbec a udělat přívod vzduchu?

Autor:  Jarda S. [ 11.12.06, 19:44 ]
Předmět příspěvku: 

Ritchma píše:
A má to nějakej smysl na motor s karburátorem to zbastlit takhle? neni lepší prsknout tam filtr na karbec a udělat přívod vzduchu?


řek bych že takhle je to dobře kvuli sání studenýho vzduchu

Autor:  Nepér [ 11.12.06, 20:06 ]
Předmět příspěvku: 

Myslím, že je to totálně k ničemu, když už, tak nejlepší je koupit sportovní vložku, se shodným tvarem původního filtru a dát jí tam, kam patří... ono tam zase tolik vzduchu neproudí, aby to mohlo mít nějakej extra vliv...

Autor:  Jarda S. [ 11.12.06, 20:16 ]
Předmět příspěvku: 

ted koukám on tam má opancéřovaný hadice :shock:

Autor:  David [ 11.12.06, 20:44 ]
Předmět příspěvku: 

No co já jsem slišel o sportovním filtru. Pan Fidler co staví sportovní motory do vrchu a závodní motory na hasičské závod, vzhledem k tomu že nám dává zrovna závodní motor do hasičské stříkačky do kupy o obsahu 1800ccm s točivým momentem 200Nm z puvodních 1430ccm :P. Tak jsem se ho ptal jestli dát na ten motor sport filtr, bylo mi řečeno že je to zbytečné pokud ten motor netočí 9000ot/min a víc!! tak to nemá význam. Neříkám že se tento motor nedá vytočit, bez problémů :twisted: jenže motor do hasičských stříkaček musejí mít nejvyší výkon při nízkých otáčkách těchto 200Nm má už od 1000ot/min protože jdeální otáčky čerpadla je od 3200-4100ot/min. Samozřejmně u motorů do vrchu v autě je princip uplně jiný tam se sportovní filtr osvědčí. Jo jen tak pro info. ten motor nás bude stát 70 000 Kč + spasování čerpadla 25 000 Kč :shock:

Autor:  Nepér [ 11.12.06, 21:13 ]
Předmět příspěvku: 

Tuningová stříkačka :)

Autor:  roman heller [ 11.12.06, 23:25 ]
Předmět příspěvku: 

David píše:
No co já jsem slišel o sportovním filtru. Pan Fidler co staví sportovní motory do vrchu a závodní motory na hasičské závod, vzhledem k tomu že nám dává zrovna závodní motor do hasičské stříkačky do kupy o obsahu 1800ccm s točivým momentem 200Nm z puvodních 1430ccm :P. Tak jsem se ho ptal jestli dát na ten motor sport filtr, bylo mi řečeno že je to zbytečné pokud ten motor netočí 9000ot/min a víc!! tak to nemá význam. Neříkám že se tento motor nedá vytočit, bez problémů :twisted: jenže motor do hasičských stříkaček musejí mít nejvyší výkon při nízkých otáčkách těchto 200Nm má už od 1000ot/min protože jdeální otáčky čerpadla je od 3200-4100ot/min. Samozřejmně u motorů do vrchu v autě je princip uplně jiný tam se sportovní filtr osvědčí. Jo jen tak pro info. ten motor nás bude stát 70 000 Kč + spasování čerpadla 25 000 Kč :shock:


Sportovní filtry sou dobré pro lepší přísun vzduchu.Třeba když mu při rozjezdu šlápneš plnej tak nemá problém s přísunem vzduchu.Sportovní filtry mají menší odpor proudění vzduchu....Můžu potvrdit...mám čtyři...... :D

http://mujweb.cz/www/romanheller/37.%20 ... JPG?r=1223

Autor:  Bukaj [ 11.12.06, 23:33 ]
Předmět příspěvku: 

...ale co má menší odpor vzduchu, to taky propustí víc bordelu, nebo by to muselo mít ohromnou plochu, aby to při stejné filtrační schopnosti propouštělo víc vzduchu :roll:
Prostě vše má své pro i proti... :)

Autor:  roman heller [ 11.12.06, 23:38 ]
Předmět příspěvku: 

Bukaj píše:
...ale co má menší odpor vzduchu, to taky propustí víc bordelu, nebo by to muselo mít ohromnou plochu, aby to při stejné filtrační schopnosti propouštělo víc vzduchu :roll:
Prostě vše má své pro i proti... :)



Nevím ale na ty filtry už mám najeto kolem 60 000km a pravidelně čistil určeným připravkem od kn a nemůžu si stěžovat..... :D

Autor:  Ritchma [ 12.12.06, 08:49 ]
Předmět příspěvku: 

Samozřejmě že když se jenom nahradí ten airbox filtrem tak je to na ho**o. Já si to představuju tak že mezi karbec a filtr dát nějakej plech kterej by to odstínil a nějakou hadicí k němu přivést studenej vzduch, nejlíp otvorem vyřezanym do příčky mezi světlama. Třeba já to mam na saxu takhle, maj to tak i saxa co jezdili cup takže to špatně nebude -
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_gallery_item&type=garage_mod&image_id=9
na fávu to takhle asi určitě nepůjde, ale už mam přesnou představu jak to udělám :D

Autor:  elegant [ 12.12.06, 14:15 ]
Předmět příspěvku: 

Tak proste dajte preč vzduchový filter a je to. Prísun vzduch + nečistoty majú volnú cestu :twisted:

Autor:  Kachnis [ 12.12.06, 14:35 ]
Předmět příspěvku: 

to bych nahodil na karbec alespon silonku :-)

Autor:  Ritchma [ 12.12.06, 14:49 ]
Předmět příspěvku: 

Ale prd, prostě by to chtělo ideálně karbonovou desku prdnout jí mezi filtr a karbec na odstínění, případně nějakej plech a takovym tim husym krkem od digestoře přivést vzduch od masky (skrz udělnou díru ) k filtru, ideálně buď velkej průměr nebo dvě vedle sebe. Já nikomu co mam pod kapotou ukazovat nebudu, takže to tam může bejt klidně plně účelný a ne nějakym způsobem hezký.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/