Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Felicie 1.3MPI 1998 otáčky při volnoběhu
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2792
Stránka 1 z 2

Autor:  jirkaf [ 12.12.06, 21:39 ]
Předmět příspěvku:  Felicie 1.3MPI 1998 otáčky při volnoběhu

ahoj, můj problém je takový:
když zmáčknu spojku nebo mám neutrál, tak mi spadnou otáčky na cca 800 -oki. Ale občas - asi z 50% mi spadnou až na nulu a motor se vypne, musím znovu nastartovat. Nějaká rada na opravu??? Díky

Škoda Felicia 1.3MPI rv. 1998

Autor:  roman heller [ 12.12.06, 23:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felicie 1.3MPI 1998 otáčky při volnoběhu

jirkaf píše:
ahoj, můj problém je takový:
když zmáčknu spojku nebo mám neutrál, tak mi spadnou otáčky na cca 800 -oki. Ale občas - asi z 50% mi spadnou až na nulu a motor se vypne, musím znovu nastartovat. Nějaká rada na opravu??? Díky

Škoda Felicia 1.3MPI rv. 1998



Zajeď na diagnostiku do servisu.Jinak vyčistit škrtící klapku+základní nastavení,háluv snímač,zapalovací lišta??Je tom víc možností proto nejprve diagnostiku.

Autor:  jirkaf [ 12.12.06, 23:36 ]
Předmět příspěvku: 

ahoj, do servisu se mi zatim moc nechce protože jsem v anglii a tu jsou servisi docela drahý.... Jak vyčistím škrtící klapku+základní nastavení,háluv snímač,zapalovací lištu...?? Sorry já se na autech vůbec neznám tak nevim kde je škrtící klapka a jak se dělá základní nastavení....

Autor:  roman heller [ 12.12.06, 23:43 ]
Předmět příspěvku: 

jirkaf píše:
ahoj, do servisu se mi zatim moc nechce protože jsem v anglii a tu jsou servisi docela drahý.... Jak vyčistím škrtící klapku+základní nastavení,háluv snímač,zapalovací lištu...?? Sorry já se na autech vůbec neznám tak nevim kde je škrtící klapka a jak se dělá základní nastavení....



No,tak jak tak čtu tak to nějak odjezdi a pak si to nech tady opravit.Musíš mít určitý zručnosti co se týče škrtící klapky protože
se pak může stát že to bude horší a základní nastavení se musí udělat přes počítač (wag)... :D

Autor:  jirkaf [ 12.12.06, 23:46 ]
Předmět příspěvku: 

já ale s tim autem neplánuju jet do ČR... Povíš mi něco o tý klapce? ale asi budu muset na ten servis :(

Autor:  roman heller [ 12.12.06, 23:59 ]
Předmět příspěvku: 

jirkaf píše:
já ale s tim autem neplánuju jet do ČR... Povíš mi něco o tý klapce? ale asi budu muset na ten servis :(



Bohužel ti doporučuji servis..........

Autor:  slovacek.milos [ 13.12.06, 11:39 ]
Předmět příspěvku: 

musíš vyšroubovat ten kryt sání na klapce, odpojit elektriku, odpojit hadici a lanko, pak vyšroubuješ čtyři šrouby a klapku vytáhneš, vemeš aceton a štětku a klapku vyčistíš, hliník i klapku jak sklo, třeba to budeš muset i škrábat, tak opatrně, jakákoliv nečistita je tam na závadu, motor se bude pak chovat podivně, můžou ti pomalu padat otáčky, vyšší otáčky, ale to se praví tak 200 startů a 400 km miloš

Autor:  patrik-hp [ 22.12.06, 15:46 ]
Předmět příspěvku: 

No jenže vyčistit není vše.Je to tak polovina tvého úspěchu...Bez nasledného zákl.nastavení to bude dělat stále nejspíš ty samé psí kusy.možná,že se ti to o zlomek zlepší,ale jde o to,že ty po tý zapečený hřídeli v klapce,musíš nechat nastavit znovu polohu v čistym prostředí klapky....Páč ta dementní elektronika neví,že jsi jí uvolnil klapku a tak stále má v čipu uloženou polohu zakaboňenou výpečkama :lol: Ale určitě v Britanii servis mají a vědí jak na to.Jinak ten sprej se jmenuje čistič karburátorů a vstřikovacích zařízení a je lepší než jít do drogerie a pořídit si aceton...Budeš totiž jako kominík,co se hrabal rukama v sazích.sprej je čistější...Ale servis je s diagnostikou a tu prostě nenahradíš...Prostě nemáš karburátor,kde jde skoro všechno.Máš zabedněnou elektroniku kde nejde skoro nic :wink: bez diagnostiky....Jj.tak že vlastně nevím,jestli jsem ti pomohl...Jeď tedy do servisu a nebo skákej a posouvej se jak to jen jde.Stejně později navštívíš dealera SKODA páč tě to bude sejřit.Udržba musí být....nic není věčně 100procentně funkční....

Autor:  slovacek.milos [ 23.12.06, 10:05 ]
Předmět příspěvku: 

není věčně 100procentně funkční....[/quote]

Autor:  slovacek.milos [ 23.12.06, 10:15 ]
Předmět příspěvku: 

patrik-hp píše:
No jenže vyčistit není vše.Je to tak polovina tvého úspěchu...Bez nasledného zákl.nastavení to bude dělat stále nejspíš ty samé psí kusy.možná,že se ti to o zlomek zlepší,ale jde o to,že ty po tý zapečený hřídeli v klapce,musíš nechat nastavit znovu polohu v čistym prostředí klapky....Páč ta dementní elektronika neví,že jsi jí uvolnil klapku a tak stále má v čipu uloženou polohu zakaboňenou výpečkama :lol: Ale určitě v Britanii servis mají a vědí jak na to.Jinak ten sprej se jmenuje čistič karburátorů a vstřikovacích zařízení a je lepší než jít do drogerie a pořídit si aceton...Budeš totiž jako kominík,co se hrabal rukama v sazích.sprej je čistější...Ale servis je s diagnostikou a tu prostě nenahradíš...Prostě nemáš karburátor,kde jde skoro všechno.Máš zabedněnou elektroniku kde nejde skoro nic :wink: bez diagnostiky....Jj.tak že vlastně nevím,jestli jsem ti pomohl...Jeď tedy do servisu a nebo skákej a posouvej se jak to jen jde.Stejně později navštívíš dealera SKODA páč tě to bude sejřit.Udržba musí být....nic není věčně 100procentně funkční....


patriku popisuješ to pěkně, ale nikdy jsi to nedělal, stím sprejem pořešíš tak nějakou prevenci, pokud to nerozebereš a ta řídící jednotka není tak dementní, ona taky vyhodnocuje otáčky motoru a časem to upraví do správných hodnot miloš

Autor:  patrik-hp [ 23.12.06, 12:28 ]
Předmět příspěvku: 

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Člověče jak to můžeš tvrdit?????? :lol: je zbytečný něco rozebírat,když to jde tím sprejem.Dělal jsem toho nespočet...A nevidím důvod proč koukat pod klapku do sacího potrubí...

Autor:  slovacek.milos [ 23.12.06, 14:17 ]
Předmět příspěvku: 

patrik-hp píše:
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Člověče jak to můžeš tvrdit?????? :lol: je zbytečný něco rozebírat,když to jde tím sprejem.Dělal jsem toho nespočet...A nevidím důvod proč koukat pod klapku do sacího potrubí...


si tu klapku někdy prostříkej a pak se do ní podível, :shock: :shock: :shock: :( :( :( takový sprej, který dovede očistit půl milimetrovou vrstvu karbonu neznám, sám taky píšeš že je to polovina úspěchu, pak ho pošleš na vago stou tvou vyčistěnou klapkou a tam zjistí že má pořád třeba čtyři stupně a doporučí výměnu, protože nelze provést základní nastavení, neboj taky mám tu palici beraní a někdy se taky nechci naučit
nový kousek miloš

Autor:  patrik-hp [ 23.12.06, 22:09 ]
Předmět příspěvku: 

Ten sprej dovede dokonce rozpustit i 5 mm karbonu... :lol:

Autor:  slovacek.milos [ 24.12.06, 12:06 ]
Předmět příspěvku: 

patrik-hp píše:
Ten sprej dovede dokonce rozpustit i 5 mm karbonu... :lol:


patriku to si někdy zkusím, řekni mi značku toho spreje co používáš, ten sprej si koupím, zrovna jedu do škodovky potřebuji pin na klíček, řeknu ti první případ tak 8 let jsem koupil první MPi, mělo problémy se startem a volnoběhem diagnostikovaná klapka, přijel jsem do autorizovaného servisu, tam mně klapku prostříkali sprejem, na vagu zjistili že je klapka v háji a jel jsem domů tehdy stála klapka 6500, klapku jsem demontoval oškrábal bordel, dočistil acetonem, namontoval start, skočilo tam 1500 otáček, pak si ti sedlo a další starty trochu přes tisíc a pak 840, uběhlo mnoho let klapek kopec, a poslední případ škoda oktávka 1.6 silnější verze, motor houpal, mělo to i nějaké závady ale sporadické, v praze mu to opravili stím, že je motor v pořádku, ale je tam LPG a tam je závada nechal tam kolem 14.000 kč, LPG Ostrožská nová Ves vše OK že asi lambáda v háji, vyčistil jsem klapku nános snad 1.5 mm, pamět závad O jen v ŘJ centrálu PZ dveře sporadická, chvilku nepadaly otáčky, nebo zůstávaly trvale na 2000 otáček, po ujetí 50 km a pár startech věe OK i na LPG pamět závad O úhlel klapky dle manuálu v normě :D :D :D :D miloš

Autor:  okob [ 24.12.06, 12:25 ]
Předmět příspěvku:  Zajimave cteni :-)

Tak je to zajimave,ale je to pravda.Na skrtici klapku v servise staci sprej,ale lepsi je to sundat vycistit stetkou jak popisoval kolega!pozor neskrabej tam nicim ostrym!Ono se to rozpusti.Chce to trpelivost.A ted to nastaveni ano je treba pc - vag1552 nebo ctaci pc s kabelem OBD II a nastavit klapku,ale co je chytre??Poradim odpoj baterii na 24h potom ji pripoj a zapni klicek,nestartuj.Ridici jednotka provede zakladni nastaveni sama.Nepotrebujes do servisu.Pokud je klapka cista a udelal jsi to jednoduche nastaveni klapky a stale to dela je nutna vymena,ani v servisu ti to neudelaj,je v klapce krokovej motor a kdyz to odejde tak to odejde.Nova asi stoji kolem 7tis,pres zname 3tis.. ale jezdis dalsich omrdesat kilometru.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/