Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 03:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
 Zas a zas tá voda 
Autor Zpráva

Příspěvky: 95
Bydliště: Levice
Příspěvek Zas a zas tá voda
Ahoj chalani, dlho som tu nebol, tak si môj favo - kamo zmyslel, že mi spraví čo spravil.

Ako viete, mám favorit r.v.: 1989, benzin + lpg. Origo motor zlyhal a tak som ho vybral.

Má motor z felície s pôvodným sacím potrubím, karburátor, a nezapojil som benzín len nechal LPG. Z karbu som odpojil filterbox, ventilacnu hadičku a aj tú druhú alu hadicu čo viedla od zadku motora späť do filterboxu. Na karbe ostal nasadený športový filter (ktorý mimochodom časom LPG zničilo).

Motor z felicie šiel bezproblémovo celý čas na LPG. Štarty, max. rýchlosť podľa nastavenia bola v pohode 130 km/h na LPG.

Auto bolo garážované práve kvôli tým štartom na LPG v tomto chladnom období.

Čo sa ale stalo:

Idem po ceste, motor chladí v pohode, a z ničoho nič začne sekať. Tak som zastavil a LPG zmiešavač zamrznutý. Voda nikde. (a to tam bola nemrznúca). Počkal som kým zchladne motor asi tak hodinku na ceste lebo som vedel že treba doliať vodu, ale nechcel som aby niečo prasklo.
Asi po takej hodinke mrznutia som dolial pomaly vodu. A už bol prúser. Nešlo naštartovať. Po pár pokusoch naštartoval s kurevsky velkým dymom z výfuku. Neviem ako to dokázal ale spaloval aj vodu. takto som prešiel ešte kilometer a motor začalo veľmo prehrievať. Tak som radšej zastavil. Čudné zvuky ako bublanie a syčanie boli všade v hlave. Olej čistý.

Vyzerá to na veľmi prasknutú hlavu. Ale ako sa takéto môže stať keď olej ostal čistý? Ako sa dostala voda do spaľovacieho priestoru? Kde mám hľadať chybu?
Nedá sa chalani táto hlava nejak tak poriešiť aby sa mi to vkuse nestávalo? Už ma to strašne jeduje.

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS Luxury edition, 155PS, r.v.1999 - Čaká na nový motor.
Renault Rapid (Express) 1,6D, M5, 1993
Passat B3, 1,9D, 1993
Favorit 136L, 1990


12.11.11, 08:27
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3328
Bydliště: Studénka
Příspěvek Re: Zas a zas tá voda
jeblo ti těsnění pod palicí a zkřivila se hlava pokud jsi byl bez vody... ;)

_________________
VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw Obrázek


12.11.11, 11:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek Re: Zas a zas tá voda
Možná prasklo jen těsnění pod hlavou, možná hlava, tak, jako tak, se to bude muset opravit a zjistit příčinu, proč se to stalo. Jestli ruplo těsnění, tak je možné, že je zkřivený blok a je tho třeba vyúhlovat, pokud hlava, možná vada materiálu nebo špatně utažená. Nezapomínej na to, že neexistuje na světě věc, která by byla stoprocentně bezporuchová... :-)

_________________
J.


12.11.11, 13:03
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 3 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz