Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

proč motor tlakuje do expansky
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2806
Stránka 1 z 1

Autor:  kutač [ 13.12.06, 16:26 ]
Předmět příspěvku:  proč motor tlakuje do expansky

mam vyměněnou hlavu,těsnění,přesahy sou taky udělany,a tlakuje to jen někdy,a a taky to někdy přestava topit a někdy to zveda teplotu,ale jede normalně,chyta taky normalně,jezdim na plyn,ale vyměnil sem membrany a všecko aj termostat,už nevim co dal((((((((((((((((((aj vičko od expansky mam 4)

Autor:  Bukaj [ 13.12.06, 16:31 ]
Předmět příspěvku: 

Je to asi zavzdušněné, nebo se to zavzdušňuje cestou :?

Autor:  kutač [ 13.12.06, 17:08 ]
Předmět příspěvku: 

to asi ne,zapomněl sem napsat že je to na favoritu,ten se ovzdušnuje sam

Autor:  Peter50kw [ 13.12.06, 17:51 ]
Předmět příspěvku: 

Potom taha vzduch okolo vodneho cerpadla. Teda ak je hlava v poriadku.

Autor:  Lacko [ 13.12.06, 18:11 ]
Předmět příspěvku: 

Chape vsadím, že máš prasklou nebo křivou hlavu, to už mám za sebou, taky sem se pokoušel hledat chybu jinde. Výměna hlavy a klííííídek.

Autor:  Jarda S. [ 13.12.06, 19:37 ]
Předmět příspěvku: 

Lacko píše:
Chape vsadím, že máš prasklou nebo křivou hlavu, to už mám za sebou, taky sem se pokoušel hledat chybu jinde. Výměna hlavy a klííííídek.


když je skřivená tak stačí srovnat jinak to může bejt i těsnění

Autor:  slovacek.milos [ 13.12.06, 21:07 ]
Předmět příspěvku: 

špatně provedená oprava, nic víc, že by se do přetlakového oběžného chlazení přisával vzduch přes vodní čerpalo? to zírám, slyšel jsem ještě o podélně prasklé vložce tak palici dolů a hledat miloš

Autor:  slovacek.milos [ 13.12.06, 21:17 ]
Předmět příspěvku: 

jo taky musíš zjistit, zda ti při tom tlakování nesmrdí s expansky plyn, jsem si nepřečetl, že jezdíš na plyn a jaký máš reduktor značku, i tam může být závada, miloš

Autor:  spartra [ 13.12.06, 21:29 ]
Předmět příspěvku: 

zkus natlakovat chladící soustavu 8), já jsem musel nechat srovnat hlavu, a druhý motor jde na rozborku, jestli nebude problém pod vložkou :roll:

Autor:  slovacek.milos [ 13.12.06, 22:56 ]
Předmět příspěvku: 

tlakování chladící soustavy oproti plynu je hodně v nepoměru u LPG máš tlak až 25 atm miloš

Autor:  spartra [ 14.12.06, 08:41 ]
Předmět příspěvku: 

jo tlakováním se dá taky 15 atm co dá kompresor, je to asi hodně na trubky, by neprdli 8)

Autor:  Peter50kw [ 14.12.06, 08:53 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
špatně provedená oprava, nic víc, že by se do přetlakového oběžného chlazení přisával vzduch přes vodní čerpalo? to zírám, slyšel jsem ještě o podélně prasklé vložce tak palici dolů a hledat miloš

Tiez som tomu neveril, kym som to nevidel. Kazdopadne vymena lozisk a upchavok vyriesila problem s nahodnym prehrievanim. Ono ani v pretlakovom systeme nieje vzdy pretlak a cerpadlo ma v priestore hriadelky relativny podtlak. Ci to vadi pri fave neviem, ale pri starsich modeloch to byval problem.

Autor:  slovacek.milos [ 14.12.06, 17:29 ]
Předmět příspěvku: 

při 15 atm by asi ty trubky už nežily, já to tlakuji kompresorkem z ledničky, přepadovou hadici do expansky zapcu svíčkou a na expasku si přopojím hadici z kompresoru tlak se ladí víčkem, a přisávání vzduchu u fa to nehrozí, k přisávání vzduchu u 120 docházelo tak, že se občas zrychlil nebo spomalil sloupec vody k čerpadlu, to jakože měníš otáčky motoru, nebo při chládnutí a pak nasál vzduch přes čerpadlo a odvzdušnění z termostatu na dno expansky no škoda mluvit miloš

Autor:  Bukaj [ 14.12.06, 20:07 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
při 15 atm by asi ty trubky už nežily, já to tlakuji kompresorkem z ledničky, přepadovou hadici do expansky zapcu svíčkou a na expasku si přopojím hadici z kompresoru tlak se ladí víčkem, a přisávání vzduchu u fa to nehrozí, k přisávání vzduchu u 120 docházelo tak, že se občas zrychlil nebo spomalil sloupec vody k čerpadlu, to jakože měníš otáčky motoru, nebo při chládnutí a pak nasál vzduch přes čerpadlo a odvzdušnění z termostatu na dno expansky no škoda mluvit miloš


No, vidíš, a já jsem se zavzdušňováním škodovek nikdy neměl problém :)
I po výměně fridexu se to odvzdušnilo samo, jen pár bublinek :wink:

Autor:  Lukas [ 15.12.06, 13:08 ]
Předmět příspěvku: 

Bukaj píše:
slovacek.milos píše:
při 15 atm by asi ty trubky už nežily, já to tlakuji kompresorkem z ledničky, přepadovou hadici do expansky zapcu svíčkou a na expasku si přopojím hadici z kompresoru tlak se ladí víčkem, a přisávání vzduchu u fa to nehrozí, k přisávání vzduchu u 120 docházelo tak, že se občas zrychlil nebo spomalil sloupec vody k čerpadlu, to jakože měníš otáčky motoru, nebo při chládnutí a pak nasál vzduch přes čerpadlo a odvzdušnění z termostatu na dno expansky no škoda mluvit miloš


No, vidíš, a já jsem se zavzdušňováním škodovek nikdy neměl problém :)
I po výměně fridexu se to odvzdušnilo samo, jen pár bublinek :wink:

jj. od te doby, co sem vymenil tesneni pod hlavou uz taky nejake odvzdusnovani neznam... pri napousteni chalzeni mam ten ventil otevreny, pak to zavru a tim koncim. Dal uz to neodvzdusnuju (a vzduch tam neni - mam ty hadice k ventilu pruhledne, tak tam ty bublinky vidim, kdyz nejake jsou)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/