Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
proč motor tlakuje do expansky https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2806 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | kutač [ 13.12.06, 16:26 ] |
Předmět příspěvku: | proč motor tlakuje do expansky |
mam vyměněnou hlavu,těsnění,přesahy sou taky udělany,a tlakuje to jen někdy,a a taky to někdy přestava topit a někdy to zveda teplotu,ale jede normalně,chyta taky normalně,jezdim na plyn,ale vyměnil sem membrany a všecko aj termostat,už nevim co dal((((((((((((((((((aj vičko od expansky mam 4) |
Autor: | Bukaj [ 13.12.06, 16:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to asi zavzdušněné, nebo se to zavzdušňuje cestou |
Autor: | kutač [ 13.12.06, 17:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
to asi ne,zapomněl sem napsat že je to na favoritu,ten se ovzdušnuje sam |
Autor: | Peter50kw [ 13.12.06, 17:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Potom taha vzduch okolo vodneho cerpadla. Teda ak je hlava v poriadku. |
Autor: | Lacko [ 13.12.06, 18:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Chape vsadím, že máš prasklou nebo křivou hlavu, to už mám za sebou, taky sem se pokoušel hledat chybu jinde. Výměna hlavy a klííííídek. |
Autor: | Jarda S. [ 13.12.06, 19:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Lacko píše: Chape vsadím, že máš prasklou nebo křivou hlavu, to už mám za sebou, taky sem se pokoušel hledat chybu jinde. Výměna hlavy a klííííídek. když je skřivená tak stačí srovnat jinak to může bejt i těsnění |
Autor: | slovacek.milos [ 13.12.06, 21:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
špatně provedená oprava, nic víc, že by se do přetlakového oběžného chlazení přisával vzduch přes vodní čerpalo? to zírám, slyšel jsem ještě o podélně prasklé vložce tak palici dolů a hledat miloš |
Autor: | slovacek.milos [ 13.12.06, 21:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo taky musíš zjistit, zda ti při tom tlakování nesmrdí s expansky plyn, jsem si nepřečetl, že jezdíš na plyn a jaký máš reduktor značku, i tam může být závada, miloš |
Autor: | spartra [ 13.12.06, 21:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
zkus natlakovat chladící soustavu , já jsem musel nechat srovnat hlavu, a druhý motor jde na rozborku, jestli nebude problém pod vložkou |
Autor: | slovacek.milos [ 13.12.06, 22:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
tlakování chladící soustavy oproti plynu je hodně v nepoměru u LPG máš tlak až 25 atm miloš |
Autor: | spartra [ 14.12.06, 08:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo tlakováním se dá taky 15 atm co dá kompresor, je to asi hodně na trubky, by neprdli |
Autor: | Peter50kw [ 14.12.06, 08:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: špatně provedená oprava, nic víc, že by se do přetlakového oběžného chlazení přisával vzduch přes vodní čerpalo? to zírám, slyšel jsem ještě o podélně prasklé vložce tak palici dolů a hledat miloš Tiez som tomu neveril, kym som to nevidel. Kazdopadne vymena lozisk a upchavok vyriesila problem s nahodnym prehrievanim. Ono ani v pretlakovom systeme nieje vzdy pretlak a cerpadlo ma v priestore hriadelky relativny podtlak. Ci to vadi pri fave neviem, ale pri starsich modeloch to byval problem. |
Autor: | slovacek.milos [ 14.12.06, 17:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
při 15 atm by asi ty trubky už nežily, já to tlakuji kompresorkem z ledničky, přepadovou hadici do expansky zapcu svíčkou a na expasku si přopojím hadici z kompresoru tlak se ladí víčkem, a přisávání vzduchu u fa to nehrozí, k přisávání vzduchu u 120 docházelo tak, že se občas zrychlil nebo spomalil sloupec vody k čerpadlu, to jakože měníš otáčky motoru, nebo při chládnutí a pak nasál vzduch přes čerpadlo a odvzdušnění z termostatu na dno expansky no škoda mluvit miloš |
Autor: | Bukaj [ 14.12.06, 20:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: při 15 atm by asi ty trubky už nežily, já to tlakuji kompresorkem z ledničky, přepadovou hadici do expansky zapcu svíčkou a na expasku si přopojím hadici z kompresoru tlak se ladí víčkem, a přisávání vzduchu u fa to nehrozí, k přisávání vzduchu u 120 docházelo tak, že se občas zrychlil nebo spomalil sloupec vody k čerpadlu, to jakože měníš otáčky motoru, nebo při chládnutí a pak nasál vzduch přes čerpadlo a odvzdušnění z termostatu na dno expansky no škoda mluvit miloš No, vidíš, a já jsem se zavzdušňováním škodovek nikdy neměl problém I po výměně fridexu se to odvzdušnilo samo, jen pár bublinek |
Autor: | Lukas [ 15.12.06, 13:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bukaj píše: slovacek.milos píše: při 15 atm by asi ty trubky už nežily, já to tlakuji kompresorkem z ledničky, přepadovou hadici do expansky zapcu svíčkou a na expasku si přopojím hadici z kompresoru tlak se ladí víčkem, a přisávání vzduchu u fa to nehrozí, k přisávání vzduchu u 120 docházelo tak, že se občas zrychlil nebo spomalil sloupec vody k čerpadlu, to jakože měníš otáčky motoru, nebo při chládnutí a pak nasál vzduch přes čerpadlo a odvzdušnění z termostatu na dno expansky no škoda mluvit miloš No, vidíš, a já jsem se zavzdušňováním škodovek nikdy neměl problém I po výměně fridexu se to odvzdušnilo samo, jen pár bublinek jj. od te doby, co sem vymenil tesneni pod hlavou uz taky nejake odvzdusnovani neznam... pri napousteni chalzeni mam ten ventil otevreny, pak to zavru a tim koncim. Dal uz to neodvzdusnuju (a vzduch tam neni - mam ty hadice k ventilu pruhledne, tak tam ty bublinky vidim, kdyz nejake jsou) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |