Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
přestavba Spi za Mpi https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=28060 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | MichalPeška [ 16.11.11, 15:09 ] |
Předmět příspěvku: | přestavba Spi za Mpi |
ahoj měl jsem favorita jednobod 40 KW, odešel motor a ležel mi pod ponkem Mpi 1,3 50 Kw s Feldy všechno pasovalo jen mám problém s čerpadlem jak zapojit relé to mám vystřihlí z toho starého svzku z jednobodu ale u Mpi je u spolujezdce a to nemám tak potřebuji někam vtěsnat relé aby čerpadlo šlo ale nevím jak a kde vzit ty dráty potřeboval bych nějake schéma nebo tak něco |
Autor: | michalkatka [ 16.11.11, 20:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: přestavba Spi za Mpi |
tie motory majú iné zotrváky... aby to fungovalo k MPi RJ potrebuješ aj IMO s kľúčom, inak to nepôjde... nechávaš BMM, alebo dávaš MPi |
Autor: | kwiko [ 16.11.11, 23:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: přestavba Spi za Mpi |
Cerpadlo je zapojene presne tak isto ako pri jednobode. Problem by som videl v blokovanej RJ motora kvoli imo... |
Autor: | michalkatka [ 17.11.11, 06:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: přestavba Spi za Mpi |
problém bude aj v kabeláži, BMM favo ma poistky aj relátko pod RJ, zatiaľ čo Felda MPi a už aj Felda BMM to má všetko integrované v poistkovom paneli... a inak všetky schémy sú v užitočných odkazoch... |
Autor: | MichalPeška [ 17.11.11, 08:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: přestavba Spi za Mpi |
michalkatka píše: tie motory majú iné zotrváky... aby to fungovalo k MPi RJ potrebuješ aj IMO s kľúčom, inak to nepôjde... nechávaš BMM, alebo dávaš MPi dávám celé kompletnéí MPI i s řídíci jednotkou z feldyss veškerou kabeláží . Potřebuji jen zapojit čerpadlo aby fakalo |
Autor: | michalkatka [ 17.11.11, 11:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: přestavba Spi za Mpi |
máš to aj s IMO, aj s krúžkom na spínačku a kľúčom, alebo aspoň s čipom s kľúča ( inak to MPi nepôjde ) RJ ovláda relé čerpadla mínusovým impulzom, číslo pinu z hlavy neviem... ale Felicia kabeláž MPi má všetko ťahané s poistkovky, sú tam samostatné obvody (poistky) pre VN modul, čerpadlo a RJ... |
Autor: | MichalPeška [ 18.11.11, 09:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: přestavba Spi za Mpi |
No všechn Mpi neměli imobilizer, a tohle prý nemá . tak jen nějak tam dostat benzin a jedu ale nevim jak a co no nejspiš nějak na tvrdo o zapojit . |
Autor: | Pavucina [ 18.11.11, 13:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: přestavba Spi za Mpi |
Pokud v jednotce je zruseny imo, tak o 3 draty min zapojit, jinak si stahni schema elektriky a mas to zapojeny za chvili, do auta by ti melo jit 5 dratu, pokud si dobre pamatuju kdyz sjem to na jare zapojoval do favorita a to. Spinany plus do jednotky, staly plus do jednotky, od motoru ti pude drat na teplotu vody, otackomer a ovladani relatka. A z relatka vratis jeden drat do motorovy elektriky a jeden dotahnes k cerpadlu. Pocitej ze budes muset vymenit cerpadlo, sice jsem slysel ze bmm zvladne MPi, ale nemam to overeny a neverim tobu ze by fungovalo dlouho. |
Autor: | Jarda S. [ 18.11.11, 13:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: přestavba Spi za Mpi |
MichalPeška 99% MPI imobilizér má pochybuju že ty si ten šťastnej a máš jednotku bez imo |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |