Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Problém s ostrou vačkou https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=28113 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | tintitko68 [ 21.11.11, 18:10 ] |
Předmět příspěvku: | Problém s ostrou vačkou |
Zdravim, dal jsem do motoru ostrou vačku, konkrétně 265/260, samozřejmě k tomu upravil hlavu, nastavil předstih, natryskoval karbec atd. Motor si šlape jak hodinky, takže je v pořádku, ale po měření na brzdě sem se zhrozil, protože se ukázalo že vačka motoru nedala nic, nárůst výkonu tam nějakej je, ale to určitě udělala úprava hlavy. Nevíte někdo čim by to mohlo být že se vačka chová jako seriová? Předem díky za odpovědi. |
Autor: | Lamač [ 21.11.11, 18:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s ostrou vačkou |
do audiny je to nevhodná vačka.. aké auto? aké úpravy na hlave?pôvod vačky?upravený aj rozdeľovač?atd atd.. |
Autor: | tintitko68 [ 21.11.11, 18:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s ostrou vačkou |
je to TAZ 1500 seriový obsah (hasičská stříkačka) na hlavě všechno co jde, kanály, spalováky, ventili. Rozdělovač je série bezkontakt z favorita |
Autor: | Lamač [ 21.11.11, 18:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s ostrou vačkou |
ak si vybrusoval spaľováky a nedával si z hlavy dole,tak potom iba zmenšil kompresny pomer.Bolo by ešte vhodné upraviť rozdeľovač na spôsob 136x.Ked si bol na brzde,tam bolo treba skúsiť upraviť predstih |
Autor: | tintitko68 [ 21.11.11, 19:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s ostrou vačkou |
spalováky jsou vybroušený do tvaru ledviny (to co hlava dovolí) a je to zaleštěný. Kompresní poměr vychází na 10,2. Předstih se ladil na brzdě současně s tryskováním a ty nepatrný výsledky mi přijdou že udělali ty úpravy hlavy. Zajímalo by mě o kolik by se měl zvednout výkon výměnou vačky. Alespoň přibližně |
Autor: | Viky [ 21.11.11, 20:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s ostrou vačkou |
A mel jsi to na brzde pred upravou? |
Autor: | tintitko68 [ 21.11.11, 20:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s ostrou vačkou |
Jj, taky právě tak jsem poznal ten nepatrnej rozdíl |
Autor: | ferrari [ 21.11.11, 20:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s ostrou vačkou |
...alebo je vačka sériová a niekto ťa obtiahol... |
Autor: | Lamač [ 21.11.11, 20:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s ostrou vačkou |
aj ja si myslím |
Autor: | darklord [ 21.11.11, 20:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s ostrou vačkou |
Tak on zrovna TAZ1500 neni nijak vysokootackovy motor aby sa tam pchala nejaka super vacka. Ale kazdopadne bez upravy zapalovania mi to pride uplne zbytocna praca. |
Autor: | tintitko68 [ 21.11.11, 20:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s ostrou vačkou |
No vačka broušená je, je to na ní vidět že mají palce základní průměr menší |
Autor: | tintitko68 [ 21.11.11, 20:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s ostrou vačkou |
Dobrá chlapi, mohli byste mi aspoň trochu popsat v čem spočívá úprava zapalování, o tom jsem toho zrovna moc neslyšel |
Autor: | Lamač [ 21.11.11, 20:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s ostrou vačkou |
akurát tak upraviť odstredivú reguláciu-použiť pružinky nepríklad z rozdeľovača 136x |
Autor: | trady [ 22.11.11, 05:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s ostrou vačkou |
vsechno se nejak projevi, hlavne zvysovani objemu, mas to 1500? ja v garazi pred 2ma roky delal 1.9 a praskaly hadice xD |
Autor: | Nepér [ 22.11.11, 10:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s ostrou vačkou |
A předstih to nesnese vyšší? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |